Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
voske schreef:whatever... van wie heb jij eigenlijk het virus en dan doe je nu zo lelijk tegen mij
Dat is idd een virus!! Van wie ik dat heb....euhm misschien een klein beetje van Riel de rest hangt binnen in de 5 en ik doe toch niet lelijk tegen je....wordt tijd dat we je eens wat vaker zien!
Ik zou het echt niet weten...wist niet eens dat je een 5je hebt gehad! Wordt het geen tijd voor een andere?? Ik weet wel dat je een tijd geleden wou gaan kijken naar een 5. Meer kan ik echt niet meer herinneren...Heb je geen foto meer online staan van je gt?
cyberdanny schreef:Ik zou het echt niet weten...wist niet eens dat je een 5je hebt gehad! Wordt het geen tijd voor een andere?? Ik weet wel dat je een tijd geleden wou gaan kijken naar een 5. Meer kan ik echt niet meer herinneren...Heb je geen foto meer online staan van je gt?
ik heb daar helemaal niks meer van was een witte. heb ik maar even gehad en neej geen andere auto wel een ander interieur LEER... en binnenkort meer .. wel nog even tussen door die shit met die koppeling maken
Riël Notermans schreef:Voske, rijdt t ding wel, ik ben er ook straks, kijk ik eens even.
vanaf hoelaat ben je er vanavond ik ben om half 10 klaar met werken en kom dus dan. alleen ik moet ook nog weg omdat we een reis gaan plannen om een vriend op te zoeken in spanje
Riël Notermans schreef:Voske, rijdt t ding wel, ik ben er ook straks, kijk ik eens even.
vanaf hoelaat ben je er vanavond ik ben om half 10 klaar met werken en kom dus dan. alleen ik moet ook nog weg omdat we een reis gaan plannen om een vriend op te zoeken in spanje
Net onderweg naar mijn werk stilgestaan. Was aan het rijden, opeens heel laag in de toeren, geef ik gas bij maakte ie echt zo'n *brop* *brop* *brop* geluid en viel toen uit toen ik meer gas bij wilde geven. Metertjes gaven verder niks geks aan, wel heel even het waarschuwigslampje van de koeling dat brandde. Koelvloeistof zit nog voldoende in (ondaks dat de vriendelijke monteur van vanmiddag de helft over mijn ruit heen spoot ).
Anwb gebeld, een uur gewacht, en toen startte hij weer prima, toeren en alles in orde en ik kon weer rijden. Hij heeft niks kunnen vinden verder. Maar adviseerde wel om de auto even aan een diagnose apparaat te laten hangen en eens te kijken wat daar uit komt.
edit: nu weet ik ook wie jij bent hehe thnx voor de tip. ik ga morgenvroeg om 8 uur naar de garage met m, moest toch sowieso voor het afpersen van de koelvloeistof.
Mijn schoonvader kwam nog met idee dat er misschien koelvloeistof op de ontsteking was gekomen vanmiddag (toen het eruit spoot) maar kan het dat zijn? Ik heb dit namelijk eerder gehad (maar dat was een kwestie van herstarten) bij ruudje voor...
Nou het probleem met de koelvloeistof is opgelost: er zat inderdaad een lek. Een slang op de radiateur zat niet goed vastgedraaid en daar druppelde redelijk wat uit.
Wat betreft het vermogen verliezen: heeft ie eigenlijk alleen kunnen vinden dat er met vloeibare pakking is gewerkt en dat dit misschien een oorzaak zou kunnen zijn..
Zijn advies: eigenlijk rijden tot het weer gebeurd. Zondag toch naar Breda
En het duurde volgens hem erg lang tot de temp meter omhoog kwam.. Alhoewel ikzelf niet echt het idee heb dat dit zo is... Mooiste van alles: iesj gratis hij was maar even bezig geweest dus.
volgens hem zou dit een verstopping kunnen veroorzaken bijvoorbeeld en dat ie dan niet genoeg lucht kan aanzuigen... kijk mij niet aan ik weet het niet
afgelopen zondag naar roermond op en neer gereden zonder 1 enkel probleem... we zien het zondag wel, ik ben nu in ieder geval lid v/d ANWB en ik heb Stan bij me