Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als die hoeken dan maar niet al te erg verroest zijnFerdy schreef:alle hoeken van de bus laten zien

-
- Contacteer:
Zou toch zeker wel de ultieme pimp-mobiel zijnFerdy schreef:als het een renault is dan weet je het wel !
wat wordt het merijn ?
heb je die roze panda gekocht waarvan de foto's al bij het jaarsluiting topic staan ?
-
- Über-Spammer

-
- Contacteer:
mwah...t gaat nogalOllie schreef:Hey Haassie, nog pijn aan je kaak

Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 26 november 2004, 20.30 uur
Where: McDonalds Beuningen (Gld.)
Who:
Maybe:
Merijn - Verrassing!
Jesper - Lancia Delta
Haas - ????Verrassing????
Who:
Maybe:
Merijn - Verrassing!

Jesper - Lancia Delta
Het zit ook echt gewoonweg niet meer mee he..
Auto laatst toch kapotte distributieriem, kwam toen op een behoorlijk bedrag uit om even te vervangen.
Gistere tot de conclusie gekomen dat de riem te strak staat en dus goed gesteld moest worden, vandaag krijg ik telefoontje dat het dus allemaal goed zat en dus geen wijzigingen nodig waren aan de riem en er gratis wel een andere op zouden zetten voor me voor het geval datMAAR er toch nog wat meer mis was..
Thermosstaat lekt koelvloeistof : 160,-
Remblokken en schijven versleten : 262,-
Banden waren versleten : 297,-
Ok de banden ga ik ergens anders doen, maar om zon telefoontje krijgen word je echt niet vrolijk van
Auto laatst toch kapotte distributieriem, kwam toen op een behoorlijk bedrag uit om even te vervangen.
Gistere tot de conclusie gekomen dat de riem te strak staat en dus goed gesteld moest worden, vandaag krijg ik telefoontje dat het dus allemaal goed zat en dus geen wijzigingen nodig waren aan de riem en er gratis wel een andere op zouden zetten voor me voor het geval datMAAR er toch nog wat meer mis was..
Thermosstaat lekt koelvloeistof : 160,-
Remblokken en schijven versleten : 262,-
Banden waren versleten : 297,-
Ok de banden ga ik ergens anders doen, maar om zon telefoontje krijgen word je echt niet vrolijk van

Probeer zelf nou eens iets aan de auto te doen, man. Dat scheelt je zo enorm veel geld!
Een thermostaat vervangen is niet moeilijk, neem ik aan. Remmen is ook echt wel te doen en die bandjes laat je gewoon ergens goedkoop (Tip: Heesch) erom gooien. Dan ben je in principe alleen geld aan de onderdelen kwijt.
Ik zou het wel weten...
Een thermostaat vervangen is niet moeilijk, neem ik aan. Remmen is ook echt wel te doen en die bandjes laat je gewoon ergens goedkoop (Tip: Heesch) erom gooien. Dan ben je in principe alleen geld aan de onderdelen kwijt.
Ik zou het wel weten...
Is ook nu de bedoeling.. ga die banden halen via die tip van PaulRSI dus dat scheelt me sowieso ook al 297 euro, die thermostaat laat ik nu gewoon doen want dat kostte me 140 euro en nu ligt toch alles al open..Merijn schreef:Probeer zelf nou eens iets aan de auto te doen, man. Dat scheelt je zo enorm veel geld!
Ik zou het wel weten...
Die blokken en schijven ga ik zelf gewoon proberen, desnoods vraag ik hier wat hulp

-
- Contacteer:
Credits voor die tip voor de banden gaan naar merijn 

Komt goed! Goed kijken hoe het los moet. Zo moet het ook weer vast.Rory schreef:Is ook nu de bedoeling.. ga die banden halen via die tip van PaulRSI dus dat scheelt me sowieso ook al 297 euro, die thermostaat laat ik nu gewoon doen want dat kostte me 140 euro en nu ligt toch alles al open..
Die blokken en schijven ga ik zelf gewoon proberen, desnoods vraag ik hier wat hulp![]()

-
- Contacteer:
Voor zover ik begrepen heb was ie toch niet meer te lassen (of onderdeel niet meer aan te komen ofzo)Steven schreef:Is de Corsa toch overleden in de garage?
Ben wel benieuwd wat voor Pimp-mobiel je hebt uitgezocht!
Inderdaad...Steven schreef:Is de Corsa toch overleden in de garage?

@Johan: Jullie mogen raden, ja.

-
- Contacteer:
een witte shitvic?
hey merijn,
ik zag toevallig je vriend vandaag rijden in je "nieuwe" auto, ik kon het niet laten om er snel een foto van te maken.
Dus bij deze:
[img]http://www.bardelang.de/images/Bildervo ... ustom).jpg[/img][/img]
ik zag toevallig je vriend vandaag rijden in je "nieuwe" auto, ik kon het niet laten om er snel een foto van te maken.
Dus bij deze:
[img]http://www.bardelang.de/images/Bildervo ... ustom).jpg[/img][/img]
-
- Contacteer:
PatrickK schreef:Lijkt wel op die gozer van de avatar die Riël laatst had.

-
- Contacteer:
je kent hem persoonlijk?Ollie schreef:Nee, het is niet AlainPatrickK schreef:Lijkt wel op die gozer van de avatar die Riël laatst had.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik heb niet zo veel te vertellen vandaag. 
Friday Nightmeeting Oss
Who:
Maybe:
Merijn - Verrassing!
Jesper - Lancia Delta
Johan - 5 GT Turbo

Friday Nightmeeting Oss
Who:
Maybe:
Merijn - Verrassing!

Jesper - Lancia Delta
Johan - 5 GT Turbo
-
- Contacteer:
Ik heb ook weinig (positiefs) te vertellen, behalve dan dat mijn auto eruit gaat..zoals elders te lezen
Friday Nightmeeting Oss
Who:
Maybe:
Merijn - Verrassing!
Jesper - Lancia Delta
Johan - 5 GT Turbo
Paul - ligt eraan welke auto ik kan lenen
Friday Nightmeeting Oss