gisteravond bij het E10 restaurant tussen hardegarijp en leeuwarden.
Een zwarte renault megane met dikke uitlaat en zeer nette velgen.
Ben vergeten kenteken te noteren.
Afgelope Zaterdagmiddag zat ik achter een zwarte twingo met mooie sportvelgjes, vanaf Geldrop tot in Eindhoven...
Zat een knappe brunette in die zwaaide, iemand van hier?? Ik was met m'n alpine blauwe 5je...
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO WILLIAMS
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
vanmiddag tegen een uur of 1 in De Krim een witte Clio 16v gespot, met booskijkertjes en gouden velgen (niet gekeken of het de bekende speedlines waren)
geen kenteken kunnen zien, auto reed aan de overkant van het kanaal.
omstreeks half 7 weer in De Krim een rode Mégane Coupé ph.1 met vage rode sticker op de achterruit.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Steven schreef:Vanmiddag op draaide vanaf afslag IJmuiden de A22 op richting Alkmaar:
De ex-copa van JP. Zag er nog steeds wel strak uit, met stoere gozer erin..
ik reed daar niet hoor, je hebt vast de verkeerde te pakken...
MarcoG schreef:Gister tussen Heeze en Eindhoven, een willy blauwe 16v met gouden speedlines. Zwaaide beetje beduusd terug.
En vandaag in downtown Heeze kwam een zwarte 16v met gouden velgen voorbij gebleerd. 'k Liep net ergens naar binnen.
En in Heeze staat dus ook een mooi babyblauwe GTT met chromen velgen en de ultieme anti-diefstalvoorziening: Stuur meenemen
Zal gauw een foto posten, heb er al 2 keer fotos van staan maken van die skelter.
Die Zwarte 16v is van een jongen hier uit Heeze, is van Robbie...
Haha en wordt ik eindelijk ook eens een keer gespot die 5 is van mij is trouwens een GTE
Had die skelter al eerder zien staan. Dat stuur eruit, hoort zo?
Haas schreef:gistermiddag in de parkstraat in Arnhem een grijze Clio II Ph II, dci, verder standaard zo te zien, wel RTC stickers op de zijruiten. kenteken: 65-RD-ZV
Haas schreef:gistermiddag in de parkstraat in Arnhem een grijze Clio II Ph II, dci, verder standaard zo te zien, wel RTC stickers op de zijruiten. kenteken: 65-RD-ZV
Que??
ws dus zondagmiddag...
Ehm,... Waar zit de parkstraat?? Want het zou een maatje van me kunnen zijn. Verder geen forum member.
MarcoG schreef:Gister tussen Heeze en Eindhoven, een willy blauwe 16v met gouden speedlines. Zwaaide beetje beduusd terug.
En vandaag in downtown Heeze kwam een zwarte 16v met gouden velgen voorbij gebleerd. 'k Liep net ergens naar binnen.
En in Heeze staat dus ook een mooi babyblauwe GTT met chromen velgen en de ultieme anti-diefstalvoorziening: Stuur meenemen
Zal gauw een foto posten, heb er al 2 keer fotos van staan maken van die skelter.
Die Zwarte 16v is van een jongen hier uit Heeze, is van Robbie...
Haha en wordt ik eindelijk ook eens een keer gespot die 5 is van mij is trouwens een GTE
Had die skelter al eerder zien staan. Dat stuur eruit, hoort zo?
Jup, ik heb er een snapp off (quick release) systeempje tussen gezet..
Komje trouwens vaak in Heeze?
Er rijden hier verschillende sportieve Renaultjes in de buurt, dus vallen er nog wel meerdere te spotte... en dat voor zo'n klein plaatje
is er ook iemand die weet wie er nu in mijn vorige clio rijd,
ik heb gehoord dat die nu in drachten ergens rond rijd
heb hem zelf nooit weer gezien. zaten 2 grote blauwe strepen op de zijkant kan niet missen kenteken was sx-pg-47
vanmiddag rond de klok van 16 u, bij het wilhelminaplein, een zwarte net uitziende gtt....heb het kenteken niet kunnen herinneren, zaten kuipstoeltjes in en geen logo's op de achterklep, ook zat er gaas in de achterbumper...........
Rond half 6 in dukenburg nijmegen richting graafseweg bij woonboulevard. Donker rode clio 16v met flinke bodykit. Vond de kit neit mooi staan bij de clio. kenteken was VV-??-??
Que??
ws dus zondagmiddag...
Ehm,... Waar zit de parkstraat?? Want het zou een maatje van me kunnen zijn. Verder geen forum member.
En dan zou het ook een F3 moeten zijn....
tussen airborneplein en centrum in...richting presikhaaf Snappie?
gerard lanting schreef:is er ook iemand die weet wie er nu in mijn vorige clio rijd,
ik heb gehoord dat die nu in drachten ergens rond rijd
heb hem zelf nooit weer gezien. zaten 2 grote blauwe strepen op de zijkant kan niet missen kenteken was sx-pg-47