Friday Nightmeeting Oss
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Toch netjes: selectiecriteria: auto's op LPG, 150-155 kW. Het zuinigst is een Laguna V6 en daarna een 406 Coupé V6 (zelfde motor). Voor z'n soort en vermogen schijnbaar een zuinig blok.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
saab al weer onderweg weg paul? Toch niet zo goed als gedacht?
NIet echt betrouwbaar die 406 coupé geloof ik.Martijn schreef:Doe gelijk ook ff voor de 21, daar heb ik nog geen vergelijkingsmateriaal van gevonden.
![]()
Toch netjes: selectiecriteria: auto's op LPG, 150-155 kW. Het zuinigst is een Laguna V6 en daarna een 406 Coupé V6 (zelfde motor). Voor z'n soort en vermogen schijnbaar een zuinig blok.
Wat doet een saf 2.5? Nah, met 122kW valt ie buiten de 'boot'

Dieselen?Paul1916v schreef:redelijk
keertje gaan rekenen..met t verbruik van die dingen kan t best interessant zijn, maar nog niet gerekend enz.
eerst die saab maar es verkopen
Wint het nooit van lpg

Zet een 1.6 16v clio op gas maar naast zijn jaargenoot op diesel.
Die clio doet 1:12 met de halve prijs, die diesel haalt echt gee n1:24, dan hebben we de belasting nog niet meegeteld

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eens, m'n V6 rijdt goedkoper dan een Laguna dCi.Riël Notermans schreef:Dieselen?Paul1916v schreef:redelijk
keertje gaan rekenen..met t verbruik van die dingen kan t best interessant zijn, maar nog niet gerekend enz.
eerst die saab maar es verkopen
Wint het nooit van lpg
Zet een 1.6 16v clio op gas maar naast zijn jaargenoot op diesel.
Die clio doet 1:12 met de halve prijs, die diesel haalt echt gee n1:24, dan hebben we de belasting nog niet meegeteld

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
klopt, win je misschien niet, al telt aanbod/luxe/enz ook mee in mijn overweging
kleine auto op LPG is erg moeilijk te vinden, kleine(re) diesel of benzine zijn dan de opties.. maar goed..toch altijd kwestie van goed zoeken.. komt vast wel goed
kleine auto op LPG is erg moeilijk te vinden, kleine(re) diesel of benzine zijn dan de opties.. maar goed..toch altijd kwestie van goed zoeken.. komt vast wel goed
VOor de meerprijs van een Dci heb je de lpginstal er al bijna inhangen
En die dynamique van Ollie (die heeft een 1.6 op lpg, volgens mij ook nog in de verkoop!!) is uberluxe met alles erop en eraan ...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
prijzen van 1.5 DCi-tjes vallen op zich mee, maar zo'n clio op LPG zou ook een leuke zijn idd, mocht de prijs goed zijn enzo 
maar nu loop ik alweer op de zaken vooruit. eerst verkopen, dan pas kopen

maar nu loop ik alweer op de zaken vooruit. eerst verkopen, dan pas kopen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een 80 pk-dCi rijdt trouwens wel heerlijk (m'n ouders hadden er 1). Power genoeg, bij lekker lage toerentallen. En zo stil dat het Dick pas na een kilometer of 10 opviel dat het een diesel was. 

Dat zegt meer over de persoon dan over de kar.Martijn schreef:Een 80 pk-dCi rijdt trouwens wel heerlijk (m'n ouders hadden er 1). Power genoeg, bij lekker lage toerentallen. En zo stil dat het Dick pas na een kilometer of 10 opviel dat het een diesel was.
Ik had laatst iemand naast me in de auto die na 685 km doorhad dat 't een automaat was

rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Menno schreef:Dat zegt meer over de persoon dan over de kar.Martijn schreef:Een 80 pk-dCi rijdt trouwens wel heerlijk (m'n ouders hadden er 1). Power genoeg, bij lekker lage toerentallen. En zo stil dat het Dick pas na een kilometer of 10 opviel dat het een diesel was.
Ik had laatst iemand naast me in de auto die na 685 km doorhad dat 't een automaat was

Waarom denk je dat ik in dat witte hok rijdt Riël? De Clio is niet meer he....wel op blijven lettenRiël Notermans schreef:VOor de meerprijs van een Dci heb je de lpginstal er al bijna inhangenEn die dynamique van Ollie (die heeft een 1.6 op lpg, volgens mij ook nog in de verkoop!!) is uberluxe met alles erop en eraan ...

Maar dat was wel een fijne auto ja, zo goedkoop heb ik nog nooit auto gereden!
vind maar eens een nette 1.6 16v op G3. Dat is al een kunst op zich...
is dat zo?Haas schreef:vind maar eens een nette 1.6 16v op G3. Dat is al een kunst op zich...
http://link.marktplaats.nl/211772987
Immer wieder die verdammte Holländer
laten we het er op houden dat ik wat meer eisen heb 
het moet een 3 deurs, donkere kleur, enz, enz..

das net als bij vrouwen.. 

Vertel mij wat...Ollie schreef:Soms wil je wat anders he....Merijn schreef:En dan toch verkopen... Ik snap dat niet.

Makkelijk om mijn tas/jas achterin te zwiepen.Haas schreef:laten we het er op houden dat ik wat meer eisen heb
Echt geen 3-deurs als gebruikauto voor mij

Onhandig zeg die stoel naar voren.
Best een leuk ding zeg die ray laat zien.
Neu dat niet, al rijdt het nog altijd niet duur.
Ik ben wel blij met de saf hoor, vandaag ook weer ritje born-venray-ijsselsteyn-eindhoven-born en gisteravond born-eindhoven-valkenburg(bij leiden)-ridderkerk-eindhoven-born ..
Ik ben wel blij met de saf hoor, vandaag ook weer ritje born-venray-ijsselsteyn-eindhoven-born en gisteravond born-eindhoven-valkenburg(bij leiden)-ridderkerk-eindhoven-born ..

sja, ik vind die 5 deuren bij mijn chamade ook wel praktisch.... en toch.... ik moet geen 5 deurs clio of megane. Niet zozeer om praktisch oogpunt, maar ik vind het er gewoon niet uitzien 

jajajajajajajaja......
maar die kan ik niet betalen
maar die kan ik niet betalen

Dat is bij mij ook de reden dat ik geen 5 deurs wil, collega's van me willen massaal een 5 deurs uitvoering.Haas schreef:sja, ik vind die 5 deuren bij mijn chamade ook wel praktisch.... en toch.... ik moet geen 5 deurs clio of megane. Niet zozeer om praktisch oogpunt, maar ik vind het er gewoon niet uitzien
3 deurs oogt aardig sportiever!