Jullie kennen mijn buren niet, zal wat sterke verhalen op de openingsmeet vertellen

Nee je zult een buurman krijgen die 30 uur gaat zitten schuren op het interieur van zijn 20 jaar oude clioJochem de Haas schreef:En der komen nu van die nog niet geintregeerde mensen voor terug jippie
Ja Brabander, zo kan ie wel weer. Wat naast ons woonde komt normaal enkel op tvTom schreef:Nee je zult een buurman krijgen die 30 uur gaat zitten schuren op het interieur van zijn 20 jaar oude clioJochem de Haas schreef:En der komen nu van die nog niet geintregeerde mensen voor terug jippie![]()
ThanksArco schreef:Heeft toch wel een jaartje of 2 minimaal geduurd JP, maar feli.
help, mij buurman heeft een hobby?Jean-Paul-S schreef: Ja Brabander, zo kan ie wel weer. Wat naast ons woonde komt normaal enkel op tv
Jean-Paul-S schreef:Niet renault gerelateerd, wel een enorme vreugde alhier![]()
Het huis van de buren is verkocht![]()
![]()
![]()
JaaaaaaaJean-Paul-S schreef:Jullie kennen mijn buren niet, zal wat sterke verhalen op de openingsmeet vertellen![]()
Tja wat heet mooi. Hier en daar heb ik toch echt wel concessies gedaan, d'r zitten toch wel wat deukjes in op op diverse plekken. Ook heb ik ergens over de lak geplamuurd (echt not done bij serieuze restauratie!!!!) En diverse dingen met roestomvormer behandeld ipv stralen.Merijn schreef:Alweer een circuitmonster die eigenlijk te mooi is voor het circuit...
Lekker bezig, JP!
Ook de kleurstelling van Marlboro mag niet op de auto aanwezig zijn......de F1 van Ferrari had daar toen ook gezeur om.Jean-Paul-S schreef:Het is ook vergezocht. Met andere aanschroefdelen ben ik daar wel vanaf. Hopelijk doen ze met vrijrijden niet te lastig, vandaar de de naam marbar of mardoro er niet op voorkomt. Al verraad de kleur alles.... tzt maak ik ff een rode kap en klep voor dit soort gevallen.
We shall see.....
Van de andere kant denk ik niet dat deze clio de dnrt zal zien. Als het er ooit van komt zal dat met een andere Renault zijn.
Hey Ant1, nee ik ben niet meer in contact geweest. Ik zag hun porsche net op zolder staan maar heb me niet even de tijd genomen. Komt uiteraard wel nog. Mijn andere cup clio is trouwens ex Hugo Charles kwam ik achter.antoine schreef:Netjes Jean-Paul. Had je al meer info gekregen van Phil?