En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?

Ik ben de eerste ronde zaterdagmiddag op Hatzenbach I nog op de foto gezet.. geen idee waar die foto geplaatst is maar volgens mij had ik daar m'n tong uit m'n mond hangen om die Clio een beetje over de ideale lijn te boenderen daarTim_Coupe schreef:Die Jaguar ging wel aardig gek ja! Ook een beste klapper geweest!
En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?) sta snap ik nog steeds niet. Echt iedere foto sta ik zo op
D'r komen op Nurburgring.nl als het goed is nog wel wat foto's te staan. Anders op het Duitse touristenfahrten forum nog wel. Ik probeer het wel even in de gaten te houden of ik nog wat tegen kom.Steven schreef:Ik kom mezelf nergens tegen, hmf... Wel die Williams van die Ivar, maat van Marius. Mijn JR-TS-36 reed telkens net buiten alle aandacht om blijkbaar
Mooi karretje is dat he!
Tim is er een site met gemaakte foto's dan ofzo?? Ben ook wel benieuwd of ik ergens staTim_Coupe schreef:Die Jaguar ging wel aardig gek ja! Ook een beste klapper geweest!
En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?) sta snap ik nog steeds niet. Echt iedere foto sta ik zo op
Die taalbarriëre met Beverwijkers was wel aardig groot soms jaRonald1916V schreef:Tim_Coupe schreef:En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?) sta snap ik nog steeds niet. Echt iedere foto sta ik zo op
en toen?Tim_Coupe schreef:Bij die kerel heb ik nog bij de afsleper/sloperij gestaan. Goed in mekaar zat dat ding! Die kerel had ook geen geld of niets bij zich... Lekker handig.
[img]http://i204.photobucket.com/albums/bb14 ... G_0306.jpg[/img]
Ach, verstonden de westerlingen het weer niet?Ronald1916V schreef:Ronald1916V schreef:Die taalbarriëre met Beverwijkers was wel aardig groot soms jaTim_Coupe schreef:En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?) sta snap ik nog steeds niet. Echt iedere foto sta ik zo op
ik dacht dat dat Zwolsch nog wel redelijk verstaanbaar was
Tim_Coupe schreef:En waarom ik nou steeds met zo'n kop in de auto zit met m'n mond half los (of was het nou open Steven?) sta snap ik nog steeds niet. Echt iedere foto sta ik zo op
Ronald1916V schreef:Die taalbarriëre met Beverwijkers was wel aardig groot soms jaik dacht dat dat Zwolsch nog wel redelijk verstaanbaar was
Tja, ik begrijp dat nog steeds niet.. jij hebt toch ook geen gereedschapskar nodig om een raam of een deur "los" te doen ?Martijn schreef: Ach, verstonden de westerlingen het weer niet?![]()