Ben je een duitser??joeri_clio16V schreef:http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=25007
iemand die me wil sponsoren

Ben je een duitser??joeri_clio16V schreef:http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=25007
iemand die me wil sponsoren
Was maar een ideetjeFrits schreef:Een 19 is breder paul....
Nee, dat is niet het gat wat ik bedoel. Dat gat waar het draaimechanisme in zit zit rechts van het gat wat ik bedoel.robclio16V schreef:Daar hoort het draaimechanisme te zitten om je reservewiel eronder uit te kunnen halen.
Hoe groot is dat gat ongeveer?
Bij Brezan kost ie ongeveer 100 euro.Clio Baccara 16v schreef:Weet iemand toevallig wat een aandrijfas voor een clio 16v kost, met RTC brezan korting?
En moet je daar nog meer dingen bij kopen (meevervangen) als je de aandrijfas gaat vervangen?
Gr, Frits.
De versnellingsbakolie moet ook vervangen worden, maar wat is nu dePaul1916v schreef:Ligt eraan welke kant..bestuurderskant komt de bakolie eruit..dus moet je die bijvullen of vervangen...
andere kant volgens mij niet.
Daar zit normaal een plastic dop in, misschien voor afwatering ofzo? Of doorvoer naar elektriek trekhaak?Dennis 16V schreef:Nee, dat is niet het gat wat ik bedoel. Dat gat waar het draaimechanisme in zit zit rechts van het gat wat ik bedoel.robclio16V schreef:Daar hoort het draaimechanisme te zitten om je reservewiel eronder uit te kunnen halen.
Ik bedoel het gat dat net achter het slot zit van de achterklep zeg maar, precies in het midden van de kofferbak. Is ongeveer een cm of 3. Wat hoort daar in?
Oke dank jeCalle schreef:Daar zit normaal een plastic dop in, misschien voor afwatering ofzo? Of doorvoer naar elektriek trekhaak?Dennis 16V schreef:Nee, dat is niet het gat wat ik bedoel. Dat gat waar het draaimechanisme in zit zit rechts van het gat wat ik bedoel.robclio16V schreef:Daar hoort het draaimechanisme te zitten om je reservewiel eronder uit te kunnen halen.
Ik bedoel het gat dat net achter het slot zit van de achterklep zeg maar, precies in het midden van de kofferbak. Is ongeveer een cm of 3. Wat hoort daar in?
Baksteun was rond de 60 euro als ik me niet vergis.clio_16_klapper schreef:Weet iemand wat een standaard Clio 16V baksteun kost? en zijn ze ook nog stugger te krijgen dan normaal ?
Ik heb dus contact opgenomen met die gast van deze velgen en die zegt dat de naafdiameter 57. nog iets is , maar dat die wel uitgeboord kunnen worden bij de naaf voor ongeveer 65 per 4 wielen.Tri$16v schreef:Gaat dit zonder problemen onder een 16v?
steffan bcw velgen
4*100
14 inch
7j voor
8j achter
met 195-45-14 dunlop banden
et 20
Ze komen namelijk onder een Golf II vandaan