Beetje oefenen Andre!
Nou het enige dat zou helpen is launch controle.Xedrah schreef:![]()
![]()
Beetje oefenen Andre!
Je gaat niet af, het gewoon leuk om mee te doen.Rutger205MI16 schreef:Ik heb me vandaag ingeschreven, dus nu kan ik ook eens afgaan![]()
Zal nog effe uitvinden hoe t werkt met die kerstboom....
Hopelijk dat ik nog wat Renault's kan voorblijven![]()
Groet,
Rutger
Rutger van die snelle 205 uit wolvega.Rutger205MI16 schreef:Ik heb me vandaag ingeschreven, dus nu kan ik ook eens afgaan![]()
Zal nog effe uitvinden hoe t werkt met die kerstboom....
Hopelijk dat ik nog wat Renault's kan voorblijven![]()
Groet,
Rutger
Oh. Maar als je later weg bent, rij je dus geen slechtere tijd?Xedrah schreef:uhhh riel....
de reaktietijd zit nooit in je 400 meter tijd
Opzich hangt te motor er zo in.hitman schreef:kon je die g60 goed kwijt in de type 1 of was er aardig wat werk aan te verrichten? in de type 2 zie je ze vaker als de 1 namelijk.
tom
Misschien komt dat wel omdat ze standaard in een type2 geleverd zijn?Zj*rZ schreef:G60 in een type 1 is nou ook niet echt standaard, vandaar dat je ze vaker in type 2's ziet
Dat klopt tijd gaat door, dus nieuwe motoren in een golf 1 zul je steeds vaker zien.Chris schreef:Misschien komt dat wel omdat ze standaard in een type2 geleverd zijn?Zj*rZ schreef:G60 in een type 1 is nou ook niet echt standaard, vandaar dat je ze vaker in type 2's ziet
Ik vind een G60 in een type1 ook niet echt exclusief meer moet ik zeggen.
Er rijdt er hier nu een rond met een Audi TT blok, kijk dat is weer eens wat apparters, maarja voor hoelang.
Ach wat moet ik zeggen......Chris schreef:Een paar gasten hier zijn in een Scirocco type1 een 4X4 met een TT blok aan het zetten, ook wel kunstig om te zien moet ik zeggen.
Die gast rijdt zelf al met een Scirocco type1 met G60 blok. Dat is het leuke aan VW, veel dingen lijken al op elkaar.
Het is nooit vreemd/snel genoeg bij die VW rijders lijkt het wel..
Zelfde voor mij, ik ga slechts kijken.Xedrah schreef:Ik baal! De cilinderkop van de GSi zit er nog niet op. Dus helaas, ik kan niet rijden.![]()
Nou ja, dan maar kijken vanaf de zijlijn.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik kom vrijdag ook ff kijken. Gaan er meer rtc'ers heen?
Job-turbo schreef:Ik ben er natuurlijk ookHelaas weer zonder auto
Job-turbo schreef:Als je zondag ook komt bij de vermogensmeeting in Gorredijk dan kun je het met je eigen ogen zien
Wat nou Bas, is je balboekje vol?Bas RSI (moersleutel) schreef:Job-turbo schreef:Als je zondag ook komt bij de vermogensmeeting in Gorredijk dan kun je het met je eigen ogen zien
Zal kijken of ik nog een gaatje kan vinden in m`n programmaboekje.....