Mijn Gele R5GTT evo
Weet je het nu?
He! nu is die weer rood.
Hier nog een leuke foto van me oude en me nieuwe auto
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAAABYN ... G_4313.JPG[/img]
En nog een van het interieur.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAeFhkN ... G_4307.JPG[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAAABYN ... G_4313.JPG[/img]
En nog een van het interieur.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAeFhkN ... G_4307.JPG[/img]
He! nu is die weer rood.
Nou hij staat te koop, dus als je intresse hebt hoor ik het wel. 

He! nu is die weer rood.
ik zit al een tijd op die metertjes te kwijlen op het dashboard, maar nu komen ze toch wel heel goed in beeld, dus moet ik ff kwijt dat ze super strak zijn!!! de hele auto trouwens !
zou er echt alles voor over hebben voor zon auto.... maja nog anderhalf jaar en dan komt het wel eens voor dat de ouders het geen strak plan vinden dat je een auto wil kopen ... maarja wie weet, ik blijf hopen 

de porsche stond te tanken, en de fiat was eerder klaar.Bart V schreef:Heb je die porsche ingehaald met die fiat?? Dan issie verkocht_Martijn_ schreef:Nou hij staat te koop, dus als je intresse hebt hoor ik het wel.![]()


Wie het waren..._Martijn_ schreef:Oh er kwamen er een aantal kijken naar mij gele karretjeChris schreef:Maar wat was er vanmiddag dan?
En wie waren waar er allemaal?
(![]()
Ik weet het niet precies meer allemaal, iig ray, martijn, en nog 2, en een dame.
Dat was wel gaaf, was ff een RTC straat bij mij
Inderdaad Ray en Martijn, de dame is Janine en verders waren Jean-Paul en mijn persoon van de partij

als ik me niet vergis heb ik dezelfde erin zitten, zijn van birba,en geven rood licht s'avonds ,best cool om te zienStienus schreef:ik zit al een tijd op die metertjes te kwijlen op het dashboard, maar nu komen ze toch wel heel goed in beeld, dus moet ik ff kwijt dat ze super strak zijn!!! de hele auto trouwens !zou er echt alles voor over hebben voor zon auto.... maja nog anderhalf jaar en dan komt het wel eens voor dat de ouders het geen strak plan vinden dat je een auto wil kopen ... maarja wie weet, ik blijf hopen

greetz marco
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAAABYN ... G_4313.JPG[/img]
The Beauty and the beast!
wel grappige paint op je fiat BTW.
The Beauty and the beast!

wel grappige paint op je fiat BTW.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Jah..
heb je dat zelf gedaan of laten doen ?
heb je dat zelf gedaan of laten doen ?
Ik heb wel eens een porsche ingehaald met me dodge panda, maar die sloeg af
En er komt idd rood licht door die metertjes, eerst kwam er bijna nix doorheen, ook niet door me kilo/toeren tellers, maar er bleek dus een stel knop op te zitten
. Nu ziet het er echt wel stak uit, allus rood.
Ik zal nog wel eens een foto van het dashbord in het donker maken.
Die paint heb ik er zelf op gespoten, ziet er wel grappig uit, maar niet super mooi. Ik zou ziets iig niet op me r5je spuiten

En er komt idd rood licht door die metertjes, eerst kwam er bijna nix doorheen, ook niet door me kilo/toeren tellers, maar er bleek dus een stel knop op te zitten
Ik zal nog wel eens een foto van het dashbord in het donker maken.
Die paint heb ik er zelf op gespoten, ziet er wel grappig uit, maar niet super mooi. Ik zou ziets iig niet op me r5je spuiten

He! nu is die weer rood.
lijkt me er vet uitzien! allemaal rooie lampies! hoe duur zou zoiets zijn? dat bakkie met die meters erin? moet je dan een gat in je dashboard zagen of kan je da kasje er gewoon 'opplakken' ?
niet dat ik er nou wat aan heb, maar plannen maken voor over een jaartje is altijd leuk
niet dat ik er nou wat aan heb, maar plannen maken voor over een jaartje is altijd leuk

Geen idee, zat er allemaal al op toen ik hem kocht.Stienus schreef:lijkt me er vet uitzien! allemaal rooie lampies! hoe duur zou zoiets zijn? dat bakkie met die meters erin? moet je dan een gat in je dashboard zagen of kan je da kasje er gewoon 'opplakken' ?
niet dat ik er nou wat aan heb, maar plannen maken voor over een jaartje is altijd leuk
Ik zal zo ff een foto maken van de rode lampies in het donker.
Ja daar ga ik wel ff heen, lijkt me wel leuk, dan kom ik met de turbo.oxje schreef:hej martijn, kom je nog naar reunie van RLS?
warmond iig wel, kom ik met me nieuwe 16v... of met de fiets...

He! nu is die weer rood.
Foto donker:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAAAAIO ... chies2.jpg[/img]
Hij is een beetje onscherp, omdat ik niet kan flitsen(want dan zie je geen rode lampies meer) en omdat ik geen statief in de auto ging zetten. en donker is lange sluitertijd en met mijn bewegende handen krijg je dan dit effect. maar het is redelijk te zien.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0KgAAAAIO ... chies2.jpg[/img]
Hij is een beetje onscherp, omdat ik niet kan flitsen(want dan zie je geen rode lampies meer) en omdat ik geen statief in de auto ging zetten. en donker is lange sluitertijd en met mijn bewegende handen krijg je dan dit effect. maar het is redelijk te zien.
He! nu is die weer rood.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Heb ie geen lichtjes meer op de rest van de je bediening van je verwarming??
Gr. Frits
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
je ziet toch dat rode rondje van de verwarming. die daarnaast zit om hem hoog/laag te zetten zit achter het stuur(op de foto dan.)
Maar verder is allus denk ik wel zichtbaar.

Maar verder is allus denk ik wel zichtbaar.
He! nu is die weer rood.
Nog een vraagje:
Is 170 a 180 pk op de voorwielen veel?
is dat het zelfde als op de krukas, of zal dat ,minder zijn?
Waar meeten ze het meestal?
Is 170 a 180 pk op de voorwielen veel?
is dat het zelfde als op de krukas, of zal dat ,minder zijn?
Waar meeten ze het meestal?
He! nu is die weer rood.
das best veel ja. Op de krukas is altijd meer (aandrijvingsverlies oid) en ze meten altijd op je wielen (maar bijvoorbeeld de originele 120 pk van de GTT is op de krukas)_Martijn_ schreef:Nog een vraagje:
Is 170 a 180 pk op de voorwielen veel?
is dat het zelfde als op de krukas, of zal dat ,minder zijn?
Waar meeten ze het meestal?
volgens diegene waar ik hem van gekocht heb, heeft die van mij 170 a 180 pk op de voorwielen. heeft ie vorig jaar laten meeten.
He! nu is die weer rood.
en moet hij dus in 5,8 a 6 sec van 0 t/m 100 gaan.
Ik denk dat ik dat nog niet red, maar ik weet niet hoelang ik er nu over doe.
Ik denk dat ik dat nog niet red, maar ik weet niet hoelang ik er nu over doe.
He! nu is die weer rood.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
sorry dat ik het zeg.._Martijn_ schreef:en moet hij dus in 5,8 a 6 sec van 0 t/m 100 gaan.
Ik denk dat ik dat nog niet red, maar ik weet niet hoelang ik er nu over doe.
maar ik vind het heel knap als je dat haalt met 170a180 pk's.
ik denk het hooor.
want het kan best zijn dat je het haalt..
en als het zo is.. heb je een snelle bak man

(welke aanpassingen heeft hij gemaakt ?? weet je dat ))
het lijkt mij ook vrij snel.
ik weet niet precies wat er aan gebeurd is. maar hij schijnt wel getuned te zijn.
dit is er iig wel aan gebeurd:
snelle nokassen, andere intercooler, hybride turbo(maar wel een luchtgekoelde, vaag?), turbo druk op 1,1 bar. k&n filter. dat is wat ik zo ff kan opnoemen.
edit: als ik goed kan rijden, schakelen, ga ik misschien wel een keer naar drachten(misschien wel met rtc meeting
), dan weet ik het zeker.
ik weet niet precies wat er aan gebeurd is. maar hij schijnt wel getuned te zijn.
dit is er iig wel aan gebeurd:
snelle nokassen, andere intercooler, hybride turbo(maar wel een luchtgekoelde, vaag?), turbo druk op 1,1 bar. k&n filter. dat is wat ik zo ff kan opnoemen.
edit: als ik goed kan rijden, schakelen, ga ik misschien wel een keer naar drachten(misschien wel met rtc meeting

He! nu is die weer rood.
ik rij nu meestal met bleedvalve dicht, 0,5 bar.
maar de vorige eigenaar heeft ook gewoon altijd op 1,1 bar rond gereden,dus het zou moeten kunnen, er zit ook een sterkere koppakking in(als dat er mee temaken heeft).
er staan al 2 foto's van de motorruimte hier. op pagina 2.
edit: maar als je nog meer wilt zien dan moet je maar ff aangeven wat je precies wilt zien.
maar de vorige eigenaar heeft ook gewoon altijd op 1,1 bar rond gereden,dus het zou moeten kunnen, er zit ook een sterkere koppakking in(als dat er mee temaken heeft).
er staan al 2 foto's van de motorruimte hier. op pagina 2.
edit: maar als je nog meer wilt zien dan moet je maar ff aangeven wat je precies wilt zien.
He! nu is die weer rood.
ja dat werkt wel sneller ja. nu moet ik die bleedvalve open draaien, maar dat is ongeveer 20 x rondraaien. :-* .
He! nu is die weer rood.
een kennis van me heeft het ook, koste hem nix om in te bouwen. dus dat kan ik altijd nog doen.
p.s mij blok schijnt ook geblueprint te zijn.
en verder:
andere turbo plus turbo druk
andere nokkenas
andere zuigerveren
andere interkoeler
p.s mij blok schijnt ook geblueprint te zijn.
en verder:
andere turbo plus turbo druk
andere nokkenas
andere zuigerveren
andere interkoeler
He! nu is die weer rood.
ben ik weer ff
vraagje:
Ik heb nu rondom 195-50-15 zitten.
Nu is orgineel volgens mij 175-60-13.
nu kan je hier:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
je echte snelheid bereken i.c.m de groote van je oude en nieuwe banden.
als ik dus die 175-60-13 invul in de eerste en dan 195-50-15 bij de 2de zie ik dan ik 6,6% harder rij dan mijn teller aangeeft. das klote.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om 185-45-15 erop te zetten? Want dan rij ik nog maar 1,4% te hard, en dat is nog te overzien.
Dan heb ik dus:
Voor: 185-45-15
Achter: 195-50-15
of moet ik alles gelijk houden??
Nog een vraag: Zou die kleinere band ook het aanlopen kunnen tegen gaan? Als ik nu volledig rond stuur, loopt me band tegen de binnenkant van de wielkast aan. Dus aan de kant van de motor.
Alvast weer bedankt.

vraagje:
Ik heb nu rondom 195-50-15 zitten.
Nu is orgineel volgens mij 175-60-13.
nu kan je hier:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
je echte snelheid bereken i.c.m de groote van je oude en nieuwe banden.
als ik dus die 175-60-13 invul in de eerste en dan 195-50-15 bij de 2de zie ik dan ik 6,6% harder rij dan mijn teller aangeeft. das klote.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om 185-45-15 erop te zetten? Want dan rij ik nog maar 1,4% te hard, en dat is nog te overzien.
Dan heb ik dus:
Voor: 185-45-15
Achter: 195-50-15
of moet ik alles gelijk houden??
Nog een vraag: Zou die kleinere band ook het aanlopen kunnen tegen gaan? Als ik nu volledig rond stuur, loopt me band tegen de binnenkant van de wielkast aan. Dus aan de kant van de motor.
Alvast weer bedankt.

He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard
Bij mij komt er -2.5% als uitkomst eruit
. Dus het lijkt alsof ik harder rijdt maar dat is het niet 


en jij maar denken dat je een snelle auto had



He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard



