Maik (WOOFER) schreef:Laat ieder in zijn eigen waarde en becritiseer erlkaar niet zo snel..
We 1 ding zeker met elkaar gemeen en dat is RENAULT...
Stand together.
Be tegether.
Respect aight!!!!
Kritiek is er om gegeven te worden... En als men geen kritiek kan hebben, is men maar zielig... Sorry dat ik het zo zeg, maar zo is het wel !!!
Als iemand een foto op ut forum zet van zijn/haar auto, met iets nieuws erop of eronder of wat dan ook, wordt er automatisch om een mening gevraagd.. Anders zet je die foto's er niet op... Als ik er dan niks aan vind, ga ik niet schijnheilig erop zetten: "Goh, wat gaaf !!" Zo werkt dat dus niet... Er zijn er genoeg die dat wel zo doen... Moeten ze zelf weten, maar EERLIJKHEID DUURT HET LANGST....
Ik heb sinds een aantal weken ook nieuwe velgen op mijn Mégaantje... Foto's op ut forum, waar ik ook een reactie op kreeg: "Nee" Onder het motto, van er is niks aan, of gatverdamme.. Ja, jammer voor die persoon dan.. Ik ben blij met mijn velgskes, en daar gaat het toch om... Wat anderen ervan vinden is hun probleem...
Je hoort natuurlijk het liefste alleen maar: Gaaf, of mooi, of bruut of iets anders positiefs... Maar je weet gewoon van te voren dat er altijd mensen zijn die NIET positief (kunnen of willen) reageren...
Dus.......................