Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
pppppppppppffffffffffffffffff je wil gewoon nie wachten met vlaai eten he manneke let maar op dat ge nie hoeft te :-*
gij hoort as donderdag wel of ge ons wel of nie gaat ziene,awel als jambers nie op tv is dan he
what the hell, let's go,ik wil quiken
nu vrijdag moet toch wel lukken mannen ,
leuk ritje ,lekker eten,belgieshe madamekes kijken
count me in ,
greetz marco
Patrick L. schreef:where the hell ligt Schoten, kunnen mischien tzt in Wijnegem afspreken, dat weet ik wel te vinden. Is qua tijd hetzelfde als een ritje naar Veldhoven.
ja ik ga dat ff overwegen en bepraten met de andere f.n.s.ers,voor in WIJNEGEM af te spreken
Patrick L. schreef:where the hell ligt Schoten, kunnen mischien tzt in Wijnegem afspreken, dat weet ik wel te vinden. Is qua tijd hetzelfde als een ritje naar Veldhoven.
ja ik ga dat ff overwegen en bepraten met de andere f.n.s.ers,voor in WIJNEGEM af te spreken
thanx, en daarna kunnen we een datum gaan prikken . Het is natuurlijk leuk als er dan ook een flink aantal Renaults verschijnt
thanx, en daarna kunnen we een datum gaan prikken . Het is natuurlijk leuk als er dan ook een flink aantal Renaults verschijnt
patrick b schreef:
ik ook,ken je kevin niet gewoon ff oppikken anders kom ik niet hoor!!! btw hoe laat?waar hoe en wat met wie en nogmaals het is een renault meeting.
doe nog geen toezegging maar we houden het in ere dat we er over spreken,de fnzn met tnm ploeg dan
Kan ik ook evengoed met de reno komen hoor , ik wou gewoon even komen opscheppen met m'n nieuwe aanwinst !
Geert Claes schreef:Wijnegem is wat mij betreft heeel goed! dat is dan ongeveer een volle 500 meter van mij thuis
Je ziet maar, ik zal wel lezen waar het doorgaat.
Geert
Heel goed, komen we eerst met zen allen een pintje pakken bij u thuis!
patrick b schreef:
ik ook,ken je kevin niet gewoon ff oppikken anders kom ik niet hoor!!! btw hoe laat?waar hoe en wat met wie en nogmaals het is een renault meeting.
doe nog geen toezegging maar we houden het in ere dat we er over spreken,de fnzn met tnm ploeg dan
Kan ik ook evengoed met de reno komen hoor , ik wou gewoon even komen opscheppen met m'n nieuwe aanwinst !
Kan ik ook evengoed met de reno komen hoor , ik wou gewoon even komen opscheppen met m'n nieuwe aanwinst ! [/quote]komen met die renault,wegblijven met die Duits [/quote]
Eigenlijk heb je gelijk, binnekort vliegt ie toch uit elkaar, om terug volledig op te maken,
kan er nu nog beter ff van genieten
patrick b schreef:
patrick b schreef:
Ik vond eigenlijk de Metropolis geen slechte lokatie.
Misschien in de toekomst daar gewoon afspreken?
Het is vlak bij een afrit van de autostrade, iedereen weet het liggen (veel nederlanders zelfs), en het is niet gesloten om 23h00...
En er is een Quick.. niet te vergeten
Goed idee of niet?
(we kunnen zo eens ne keer een filmke meepakken ook)
voor mij is dat wel ok,ff offtopic moest ik deze week nog naar antwerpen moeten kom ik die TURBOmeter van u halen he maat,want de rest is veel beloven en weinig ondernemen als je begrijpt wat ik bedoel
Euh is dat aan metropolis niet druk? Volgens mij zullen we dan niet alle auto's bij elkaar kunnen zetten. Maar er zijn inderdaad ook voordelen zoals dat het niet sluit om 23.00 . Het is altijd wel te proberen, maar om 23.00 zal het wel kalm zijn, maar bij de wissel van de film moet je eens proberen op de parking te geraken.
Geert Claes schreef:Euh is dat aan metropolis niet druk? Volgens mij zullen we dan niet alle auto's bij elkaar kunnen zetten. Maar er zijn inderdaad ook voordelen zoals dat het niet sluit om 23.00 . Het is altijd wel te proberen, maar om 23.00 zal het wel kalm zijn, maar bij de wissel van de film moet je eens proberen op de parking te geraken.
Ik denk dat er tegen 21h00 wel een massa plaats is op de parking van den Brico en de Decathlon.
Daar even blijven tetteren, en dan rustig naar de Quick... we kunnen het eens proberen, lukt het niet dan kunnen we nog eerst Schoten nemen en daarna doorzakken richting Metropolis...
Het is vlak bij een afrit van de autostrade, iedereen weet het liggen (veel nederlanders zelfs), en het is niet gesloten om 23h00...
Goed idee of niet?
voor mij is dat wel ok,ff offtopic moest ik deze week nog naar antwerpen moeten kom ik die TURBOmeter van u halen he maat,want de rest is veel beloven en weinig ondernemen als je begrijpt wat ik bedoel
Het lijkt daar wel BBPerformance...
Stukken nog steeds niet aangekomen.
De mails die ik stuur worden niet beantwoord.
Vermoedelijk het laatste wat ik daar bestel!
Goed idee of niet?
Het lijkt daar wel BBPerformance...
Stukken nog steeds niet aangekomen.
De mails die ik stuur worden niet beantwoord.
Vermoedelijk het laatste wat ik daar bestel!
(O ja... kom maar halen die meter )
heyla mannekes,houdt de liefde levend onder uwe he!!!!
geen boze gezichtjes onder elkaar,beetje liever voor elkander he boykes
tis nu nie voor teen of tander, maar hou er wel rekening mee dat daar regelmatig karretjes gepikt worden, over inbraken in voertuigen maar te zwijgen...als je de wagens in het zicht kunt laten staan zal het wel meevallen hoop ik maarja... you never know
Gunther schreef:tis nu nie voor teen of tander, maar hou er wel rekening mee dat daar regelmatig karretjes gepikt worden, over inbraken in voertuigen maar te zwijgen...als je de wagens in het zicht kunt laten staan zal het wel meevallen hoop ik maarja... you never know
Dat is inderdaad zo
Misshien houden we het voorlopig gewoon op schoten, zitten we er nog om 23h00 zoeken we iets anders om verder te tetteren...