Friday Nightmeeting Oss I
Serieel en dan zo'n oude tv-out stekker naar de camera toe. Kheb de drivers geinstalled maar hij ken em nie vinden!! 

Ik heb et voor elkaar!
Maar alle foto's zijn :-* !!!!!!!!!!!!!
Wat een :-* :-* :-* :-* :-* !!!
Volgende keer hoop ik een betere camera bij te hebben
Wat een :-* :-* :-* :-* :-* !!!

Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht. De volgende keer gaan we gewoon wat vroeger over tot hetmaken van foto's, want het was gewoon al te donker. Jammer, maar helaas. Er komt nog echt wel een nieuwe meeting binnenkort en dan zal ik proberen ook een digicam mee te nemen!Jesper16v schreef:Ik heb et voor elkaar!
Wat een :-* :-* :-* :-* :-* !!!![]()
![]()

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
OK doe dat maarMerijn schreef:Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht. De volgende keer gaan we gewoon wat vroeger over tot hetmaken van foto's, want het was gewoon al te donker. Jammer, maar helaas. Er komt nog echt wel een nieuwe meeting binnenkort en dan zal ik proberen ook een digicam mee te nemen!Jesper16v schreef:Ik heb et voor elkaar!
Wat een :-* :-* :-* :-* :-* !!!![]()
![]()
Dus vanavond naar Veldhoven???
Merijn moet ik je nog op komen halen?
20.00 bij de Mac in Rosmalen???
Gr.
JP
Merijn moet ik je nog op komen halen?
20.00 bij de Mac in Rosmalen???
Gr.
JP
VOLGENDE KEER ZEKER BATAVIER!!!
Tom!! ga je overlopen of zo???
Als het weer super is kunnen we misschien ook wel een BBQ meenemen
Gr./
JP
Tom!! ga je overlopen of zo???
Als het weer super is kunnen we misschien ook wel een BBQ meenemen

Gr./
JP
Ik ga mijn auto NU in elkaar schroeven, dus ik hoop dat het allemaal lukt. Als Jesper en Armando ook komen kan het nog gezelliger worden.Johan de clio man schreef:heee wie komt er allemaal anders sa ik daar straks alleen

Effe afwachten op de opkomst...
Deze keer dus niet? Jammer... Ik heb zojuist mijn GT weer in elkaar geschroefd en rijdend, dus ik ben van plan met mijn eigen auto te komen... Hadden we mooi de 'kijk en vergelijk-test' kunnen doen.Tom schreef:volgende keer ben ik er waarschijnlijk wel bij.

Als de opkomst matig tot slecht is rijd ik misschien wel met je mee die kant op... Ik ben wel benieuwd hoe het daar is.Tom schreef:doen we een ander keertje danZoals ik al zei, ben ik waarschijnlijk vrijdag in Bodegraven

Het is effe afwachten... Als Armando, Jesper en Johan naar de Batavier gaan denk ik dat ik daar ook heen ga. Misschien dat er ook nog wat andere mensen meegaan deze keer, maar dat zien we wel.Tom schreef:ik houd je niet tegen![]()
![]()
. Lijkt me best lachen. Mischien heeft Jesper ook wel zin om mee te gaan, dan zou ook wel leuk zijn.
misschien is het al genoemd, maar ik had geen zin om de hele topic door te lezen. Ik woon in malden en heb op zich wel zin om te komen naar een meeting. Weten jullie al wanneer de volgende is en nog belangrijker, waar? Ik moet nog ff kijken of ik dan kom, want ik heb komende drie (!!! :-* ) weken tentamens, dus tis ff kijken en plannen...
En natuurlijk moet me auto dan terug zijn van de garage, maar is denk ik geen probleem, hij gaat morgen weg en als het goed is isie donderdag weer terug
Nou, ik hoor het wel en misschien tot dan. Lijkt me best leuk, ben er nog nooit geweest...
En natuurlijk moet me auto dan terug zijn van de garage, maar is denk ik geen probleem, hij gaat morgen weg en als het goed is isie donderdag weer terug

Nou, ik hoor het wel en misschien tot dan. Lijkt me best leuk, ben er nog nooit geweest...
count me in! Naar Bodegraven vind ik toch te ver 

kheb et gelezen. cool 

Armando??
waarom moet ik nou weer werken???? :-* :-*
:-* :-*
ik moet twee weken van te voren weten of we op vrijdag bij elkaar komen, want dan moet ik vrij vragen...hoor het wel weer...

ik moet twee weken van te voren weten of we op vrijdag bij elkaar komen, want dan moet ik vrij vragen...hoor het wel weer...
komen jullie elke vrijdag bij elkaar of niet? Denk t niet of wel?
het is wel handiger voor mij als ik meer dan twee weken van de voren weet of we bij elkaar komen, want ik moet dan vrijvragen. Ik weet dat dit misschien wel eens heel lastig zal worden om dit twee weken van tevoren te bespreken, maar ik anders zal het heel moeilijk worden voor mij...
Merk het wel...
het is wel handiger voor mij als ik meer dan twee weken van de voren weet of we bij elkaar komen, want ik moet dan vrijvragen. Ik weet dat dit misschien wel eens heel lastig zal worden om dit twee weken van tevoren te bespreken, maar ik anders zal het heel moeilijk worden voor mij...
Merk het wel...
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
de batavier meeting is om de week dus de eene week wel en andere week niet. de aankomende meeting is dus 31 mei en daarna waarschijnlijk 14 juni. vraag maar vast vrij
Laatst gewijzigd door Johan op di 28 mei 2002 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Aanstaande vrijdag ga ik naar Bodegraven, Tom gaat daar dan ook heen dus........
Volgende week vrijdag ga ik denk ik wel weer naar Veldhoven en daarna ga ik eens een keer in Niftrik kijken.
Druk, druk, druk........
Volgende week vrijdag ga ik denk ik wel weer naar Veldhoven en daarna ga ik eens een keer in Niftrik kijken.
Druk, druk, druk........