Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chrisv

Tijn schreef:
Chrisv schreef:Kben vrijdag jarig en mijn ouders gaan het lidmaatschap van rtc betalen :), leuk.

Nu heb ik mijn rek. nummer ingevuld nu wordt het van mijn rekening afgeschreven neem ik aan...?

Maakt verder niet uit, vraag ik dat wel terug. :D

Btw, er zit een foutje in het aanvraagformulier....
postcode kun je maar 5 tekens invullen ipv 6, dus er moet nog CJ achter bij mij.
Je dient het bedrag zelf over te maken op de rekening van de club chris. Daarna krijg je de bevestiging van de club met je lidmaatschapsgegevens.
Ohzo, ok, nee kvroeg dit omdat ik mijn rek. nummer in moest vullen.

Er stond wel ook dat je 35 euro over moest maken.

Dus met mijn rek. nr. wordt verder niets gedaan?
some people are alive only because it's illegal to kill them
jeroen.k

Chrisv schreef:
Tijn schreef:
Chrisv schreef:Kben vrijdag jarig en mijn ouders gaan het lidmaatschap van rtc betalen :), leuk.

Nu heb ik mijn rek. nummer ingevuld nu wordt het van mijn rekening afgeschreven neem ik aan...?

postcode kun je maar 5 tekens invullen ipv 6, dus er moet nog CJ achter bij mij.
Je dient het bedrag zelf over te maken op de rekening van de club chris. Daarna krijg je de bevestiging van de club met je lidmaatschapsgegevens.

Denk voor als de betaling net duidelijk is kunnen ze via je reknr kijken van wie het afkomt.

Zonder jouw handtekening kunnen ze officieel niets afschrijven van je rekening (alleen werkt de praktijk iets anders)
Tijn
Contacteer:

Chrisv schreef:
Tijn schreef:

Het word geloof ik gebruikt om de betalingen te matchen mochten we er met de omschrijving van de bank niet uitkomen.... maar voor de zekerheid moet je Ploegah even PM-men
there is no spoon.
Anonymous

We willen het graag van je weten zodat we misschien in de toekomst acceptgiro's kunnen gaan sturen.

En we kunnen het, als je niet je volledige naam in de subject schrijft, gebruiken voor linken van geld met persoon.

Maar schrijf alstjeblieft je volledige naam in de subject ipv "contributie" of "lidmaatschap RTC".

als er iemand 35 euro naar de RTC rekening overmaakt begrijp ik zelf ook wel dat het contributie betreft voor de RTC, en het scheelt martijn en mij een hoop heen en weer gemail.
Chrisv

Ploegah schreef:We willen het graag van je weten zodat we misschien in de toekomst acceptgiro's kunnen gaan sturen.

En we kunnen het, als je niet je volledige naam in de subject schrijft, gebruiken voor linken van geld met persoon.

Maar schrijf alstjeblieft je volledige naam in de subject ipv "contributie" of "lidmaatschap RTC".

als er iemand 35 euro naar de RTC rekening overmaakt begrijp ik zelf ook wel dat het contributie betreft voor de RTC, en het scheelt martijn en mij een hoop heen en weer gemail.
Ok komt voor de bakker :P
some people are alive only because it's illegal to kill them
Plaats reactie