ACT: Aan te raden nummers.
-
wie weet er een beter programma dan kazaa om muziek te downloaden ik zoek bijvoorbeeld het nummer I started a joke van skibby "herhaling"
if it isn't possible it is not impossible
vroeger gebruikte ik altijd audiogalaxy, doet die het alweer??
verder
Imesh
Bearshare
etc
zoek eens op http://www.download.com daar staan er genoeg, maar vaak gebruiken ze hetzelfde netwerk...
verder
Imesh
Bearshare
etc
zoek eens op http://www.download.com daar staan er genoeg, maar vaak gebruiken ze hetzelfde netwerk...
Immer wieder die verdammte Holländer
heb net effe de laatste live sets van thunderdome a decade gedownload, gewoon van kazaa, lekker 192 kbs kwaliteit dus prima voor op cd.
erg lekkere sets, als iemand ze nu ook wil moet je het maar even zeggen, dan gooi ik effe de uploads open en kazaa aan natuurlijk
erg lekkere sets, als iemand ze nu ook wil moet je het maar even zeggen, dan gooi ik effe de uploads open en kazaa aan natuurlijk

-
ik heb een keer in llorett een super vette remix gehoord van the final countdown superrrrrrrrrr alleen nu kan ik hem niet meer vinden op inet iemand enig idee welke ik bedoel niet de versie die je een tijdje geleden hoorde het is veel meer 'geclubt' eerst een vette intro alles zonder stemmen etc!
if it isn't possible it is not impossible
als iemand een dikke 10 mbit lijn heeft ofzo, ben ik best bereid om daar wat te uploaden voor mensen, aangezien ik iedere dag de nieuwste shit aangeleverd krijg (alleen dan alleen maar trance/dance/techno/hardstyle enzo)
*pats pats*
*pats pats*
Don't walk the grass... smoke it
hoeveel mbit is een gewone adsl verbinding?
in dat geval heb ik geen dikke 10mbit verbinding 
wanneer heb je die wel? dik geld betalen, eigen hoekje afhuren, geluk hebben of .... ?

wanneer heb je die wel? dik geld betalen, eigen hoekje afhuren, geluk hebben of .... ?
Heb jij ook de Hardheadz als 192 kbps mp3? Ik heb ze wel als WMA, maar dat wil mijn nero niet branden ofzooxje schreef:als iemand een dikke 10 mbit lijn heeft ofzo, ben ik best bereid om daar wat te uploaden voor mensen, aangezien ik iedere dag de nieuwste shit aangeleverd krijg (alleen dan alleen maar trance/dance/techno/hardstyle enzo)
*pats pats*

Wanneer heb je die wel, sja als je student bent-Ray- schreef:in dat geval heb ik geen dikke 10mbit verbinding

Maarja aangezien wij allemaal in vette auto's rijden zijn wij geen student

Don't walk the grass... smoke it
je hebt wel gewoon die WMA applet-patch-geval gedownload en geinstalleerd hè...Steven (Fiets) schreef:Heb jij ook de Hardheadz als 192 kbps mp3? Ik heb ze wel als WMA, maar dat wil mijn nero niet branden ofzooxje schreef:als iemand een dikke 10 mbit lijn heeft ofzo, ben ik best bereid om daar wat te uploaden voor mensen, aangezien ik iedere dag de nieuwste shit aangeleverd krijg (alleen dan alleen maar trance/dance/techno/hardstyle enzo)
*pats pats*
van het laatste feest?? waarvandaan? FTP? zo ja wil ik die pub ook hebbe hebbe hebbe 

Jah, maar alsnog werkt het voor geen meter...-Ray- schreef:je hebt wel gewoon die WMA applet-patch-geval gedownload en geinstalleerd hè...Steven (Fiets) schreef:Heb jij ook de Hardheadz als 192 kbps mp3? Ik heb ze wel als WMA, maar dat wil mijn nero niet branden ofzooxje schreef:als iemand een dikke 10 mbit lijn heeft ofzo, ben ik best bereid om daar wat te uploaden voor mensen, aangezien ik iedere dag de nieuwste shit aangeleverd krijg (alleen dan alleen maar trance/dance/techno/hardstyle enzo)
*pats pats*
-
kan je de extentie wma niet gewoon veranderen in mp3?
kbps veranderen natuurlijk niet...maar fikken gaat dan prima met nero.
kbps veranderen natuurlijk niet...maar fikken gaat dan prima met nero.
-
tjeck mij die pub ook s Ray-Ray- schreef:van het laatste feest?? waarvandaan? FTP? zo ja wil ik die pub ook hebbe hebbe hebbe

Ik heb de mp3... maja, hoe krijg ik die bij jou? Heb hem van kazaa, 102mb ofzoiets. Staat een file bij met dezelfde naam waarmee je hem kan splitsen
Heb jij ook de Hardheadz als 192 kbps mp3? Ik heb ze wel als WMA, maar dat wil mijn nero niet branden ofzo
-
Ik heb zelf een drive-in discotheek en draai met 4x 18" van JBL dus weet wel wat klinkt
MTX maakt zelf nummers voor bass contest (=db drag), dus zoek maar op MTX. Zitten hele dikke bij!
Verder nog:
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody (veel remixen van)
Bang Gang - I Like To Move It! (2002)
Jan Wayne - Total Eclipse Of The Heart
Nelly Furtado - Turn Off The Light (ja echt wel ja!!)
Masters Of Ceremony - A Way Of Life
The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka
Bass-D & King Matthew - Fly Away (Neophyte Remix)
Neophyte - Mellow Moenie Mauwe
De laatste vier zijn wel ontiegelijke harde nummers maar ja... daar zijn woofers toch voor?

MTX maakt zelf nummers voor bass contest (=db drag), dus zoek maar op MTX. Zitten hele dikke bij!
Verder nog:
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody (veel remixen van)
Bang Gang - I Like To Move It! (2002)
Jan Wayne - Total Eclipse Of The Heart
Nelly Furtado - Turn Off The Light (ja echt wel ja!!)
Masters Of Ceremony - A Way Of Life
The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka
Bass-D & King Matthew - Fly Away (Neophyte Remix)
Neophyte - Mellow Moenie Mauwe
De laatste vier zijn wel ontiegelijke harde nummers maar ja... daar zijn woofers toch voor?
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
-
Toch schijnen de MASTERBLASTERS het ultiemst te zijnSuper 5 Devil schreef:Ik heb zelf een drive-in discotheek en draai met 4x 18" van JBL dus weet wel wat klinkt![]()

ah cue files, nou ik zal em zelf wel even zoeken op kazaa, mocht ik em niet vinden moet je je naam even geven en zeggen wanneer je onlijn bent. Dan zoek ik jou even op met kazaaRiël schreef:Ik heb de mp3... maja, hoe krijg ik die bij jou? Heb hem van kazaa, 102mb ofzoiets. Staat een file bij met dezelfde naam waarmee je hem kan splitsen
Heb jij ook de Hardheadz als 192 kbps mp3? Ik heb ze wel als WMA, maar dat wil mijn nero niet branden ofzo

-
- Über-Spammer
Trancemaniacs... Zeer goede cd..
"Forty Licks" van de Rolling Stones
Hele cd is TOPPIE!!!
Hele cd is TOPPIE!!!
helemaal mee eensJesper16v schreef:"Forty Licks" van de Rolling Stones
Hele cd is TOPPIE!!!

-
De nieuwe cd van Audioslave is ook erg goed 

de nieuwe ARID is ook wel te beluisteren
hmmz,gister verjaardag bij me broer en nog ff staan lullen met pavo zelf.Steven (Fiets) schreef:Hardheadz, mixed by Prophet & Pavo
Stampie stampie
is toch wel een geschikte gozer.