Friday Nightmeeting Noord-Holland.
-
Is dat bij Santpoort in de buurt?!
man je woont praktisch bij mij om de hoek. als je de zuiderpolderstraat doorloopt en de nagtzaamstraat oversteekt, sta je in mijn straat. Da Costastraat.
straks ben ik ook veel bezig in de dijkstraat. ga met een vriend zijn witte slopelkadett uit elkaar halen en opnieuw opbouwen.
Bastion hotel is idd in de buurt van santpoort.is bij delftplein, waar vroeger die mooie rotonde zat, maar nu alleen maar stoplichten.
Zit je daar niet klote met dat hotel qua klachten enzo???
straks ben ik ook veel bezig in de dijkstraat. ga met een vriend zijn witte slopelkadett uit elkaar halen en opnieuw opbouwen.
Bastion hotel is idd in de buurt van santpoort.is bij delftplein, waar vroeger die mooie rotonde zat, maar nu alleen maar stoplichten.
toet doet mijn toeter
-
Klachten?! Neem de knuppel wel mee. 

da costastraat ken ik wel! heeft een vriend van mij gewoont!gerjo schreef:man je woont praktisch bij mij om de hoek. als je de zuiderpolderstraat doorloopt en de nagtzaamstraat oversteekt, sta je in mijn straat. Da Costastraat.![]()
naast de mac is een terein met parkeer vakken is daar altijd helemaal leeg, en dat is toch wel weer iets voorbij het hotel, ik rij er vanavond ff langs ff kijken of het wat is...
-
En Beverwijk dan?
ja we moeten het is bekijken ook in Beverwijk!twingoturbo schreef:En Beverwijk dan?
en informeren bij de gemeente misschien of die geen beswaar hebben of is dat niet nodig... eigenlijk is het niet nodig als je er gewoon mag parkeren zit ik nu te denken...
-
Kan me herinneren dat er wel vaker verschillende automerken verzamelen. Als je echt renault wilt, dan moet je 'n andere lokatie zoeken. Op zich is de mac in santpoort best te doen. Of bij Bob's saloon heb je ook 'n groot parkeerplaats, motel Akersloot is daar in de buurt. Je hebt zoveel plekkies waar je heen kunt. Dichtbij 'n vreettent is altijd goed.
-
Nou dan valt beverwijk al af. Santpoort lijkt me wel wat. Reed er vanmiddag nog langs. Verzin maar 'n datum.
-
me too!
Count me in 

btw de parkeerplaats, naast die van de mac in santpoort is de parkeerplaats van OG (sportvereniging). Volgens mij moet het daar idd wel kunnen, want veel auto's staan daar toch nooit en het is zo'n beetje een verwaarloosd parkeerterreintje en lekker centraal.
toet doet mijn toeter
-
Ok dan gezellig. Ik ga ook mee.
alvast lijstje:
Gerjo - 19 RN
Zero-X - 5GTT
Twingoturbo - TwingoTurbo
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
alvast lijstje:
Gerjo - 19 RN
Zero-X - 5GTT
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
-
Foutje
. Maar er zullen toch vast wel meer gaan? 5 is nog een beetje weinig denk ik. Welke datum willen jullie het eigenlijk houden?

-
- Contacteer:
tuurlijk, ik hoop dat het mij ook lukt dan, alleen de eerste 2 vrijdagen van april zit ik al vol.....
lijstje geinteresseerden
Gerjo - laguna 1.8RN
Zero-X - 5GTT
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
MartijnBerk - R5 GTE Cabrio
Daarbij wil ik graag voorstellen om de F.N.N.H. meeting op vrijdag 18 april te organiseren en dan op het parkeerterrein naast de Mcd en het Bastionhotel. Bij parkeerterrein hangt hoogtebalk (2m) over ingang (dit is niet de ingang van de mcddrive
).
Iemand bezwaren??
Gerjo - laguna 1.8RN
Zero-X - 5GTT
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
Daarbij wil ik graag voorstellen om de F.N.N.H. meeting op vrijdag 18 april te organiseren en dan op het parkeerterrein naast de Mcd en het Bastionhotel. Bij parkeerterrein hangt hoogtebalk (2m) over ingang (dit is niet de ingang van de mcddrive

Iemand bezwaren??
toet doet mijn toeter
en dat is in santpoort????
uuuh, ja sowwie
Dit is idd in Santpoort, al ligt het precies tussen Haarlem, Santpoort en de Velserbroek in.
Herhaling maar dan correct:
lijstje geinteresseerden
Gerjo - laguna 1.8RN
Zero-X - 5GTT
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
Daarbij wil ik graag voorstellen om de F.N.N.H. meeting op vrijdag 18 april te organiseren en dan op het parkeerterrein naast de McD en het Bastionhotel in Santpoort. Bij parkeerterrein hangt hoogtebalk (2m) over ingang (dit is niet de ingang van de mcddrive ).
Iemand bezwaren??

Dit is idd in Santpoort, al ligt het precies tussen Haarlem, Santpoort en de Velserbroek in.
Herhaling maar dan correct:
lijstje geinteresseerden
Gerjo - laguna 1.8RN
Zero-X - 5GTT
mike16V - Clio 16V
Stephan_Rsi - Clio RSI
Daarbij wil ik graag voorstellen om de F.N.N.H. meeting op vrijdag 18 april te organiseren en dan op het parkeerterrein naast de McD en het Bastionhotel in Santpoort. Bij parkeerterrein hangt hoogtebalk (2m) over ingang (dit is niet de ingang van de mcddrive ).
Iemand bezwaren??
toet doet mijn toeter
We zullen eerst wel eff zien wie er allemaal willen komen,,,En aan de hand daarvan eff kijken waar we het kunnen houden,,,Want als BV 9 van de 10 die komen ,,in de buurt van alkmaar wonen kunnen we het net zo goed ..Bij de vuilverbranding in ALKMAAR houden,,dus vlakbij de MC DONALDS van alkmaar,,
Ik wil ook wel ff, maar de Mac van Beverwijk vind ik geschikter dan die van santpoort en velserbroek etc.
Gewoon meer plek, verlicht terrein, afgelegen etc.
Kan Martijn eindelijk ze achterveerpootbrug meenemen die al tijden achterin ligt bij mij
Kan Martijn eindelijk ze achterveerpootbrug meenemen die al tijden achterin ligt bij mij

-
- Contacteer:

nee, dat is dichterbij voor jou!Steven (Fiets) schreef:Ik wil ook wel ff, maar de Mac van Beverwijk vind ik geschikter dan die van santpoort en velserbroek etc.
Immer wieder die verdammte Holländer
Dan kunnen jullie ook eens de GHETTO van noord-holland meemakenSteven (Fiets) schreef:Nou ik zit vaker bij de mac van Velserbroek hoor
Maargoed maakt mij niet zoveel uit, maar we kunnen ook wel wat rekening houden met mensen uit Alkmaar.
Ik wil daar best ook wel een x heen.

Laatst gewijzigd door Remco_Rs op wo 26 mar 2003 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ghetto is met een H ertussen.
zullen de old-school RTC Noord Holland diehards dan ook maar meegaan? ik voel me geroepen
zullen de old-school RTC Noord Holland diehards dan ook maar meegaan? ik voel me geroepen

Huppa gewoon komen
"that,s the spirit"

daaaaag, alkmaar = az = verboden terrein voor ijmuidenaren