ik bedoel dus Paul dat ik je man ben met gezellig zijn enzo en barbeknoeien....On 2002-04-19 10:31, Ploegah wrote:
K Ray
je staat erbij
maar ik ga toch echt smiddags weg met de mannen.... pak de tiep-eks er maar weer bij

ik bedoel dus Paul dat ik je man ben met gezellig zijn enzo en barbeknoeien....On 2002-04-19 10:31, Ploegah wrote:
K Ray
je staat erbij
wat is er mis met een tattoo man??ArjanR19 schreef:Marius, helemaal gelijk!!!
Ik wil best door Amerika, maar niet op zo'n ding die alleen maar rijdt met een tatoe man erop
He lul waar bleaf je nou met je M3 man ?Marius schreef:[img]http://www.montages.nl/subaru/ring08.JPG[/img]
Steven schreef:Ow ik ga ook mee denk ik, moet alleen ff kijken of ik tijd en geld heb...
Als je je in wilt schrijven, : klik hierMaik (WOOFER) schreef:Same 2 me m8. echt..Steven schreef:Ow ik ga ook mee denk ik, moet alleen ff kijken of ik tijd en geld heb...
da's dan wel weer 't mooie van japanse styling. Ik heb echt een tijdje zitten kijken of de vouwen in 't plaatwerk van deze Focus look-alike origineel waren. Die vouw boven 't achterscherm bv, 't zou schade kunnen zijn, maar ook een copy van 't achterscherm van een Fiat Coupe.Marius schreef:Ik denk dat de berijders van de honda een grindbakje en vangrailtje gepakt hebben, zie de schade boven het achterwiel.