8.3l moet denk ik met de auto wel kunnen. Ik kan dat alleen niet

We zijn en blijven Nederlanders, we willen een snelle auto maar ook zuinig rijdenPatrick.B schreef:Gaat eigenlijk nergens over haha. We willen snelle meganes gaan we het hebben over zuinig rijden.
Ik ben benieuwd. Uit mijn hoofd blijft hij hier dan op 10,2L/100 hangen, maar ga het zo nog even proberen.aChristiaan schreef:106 op cc zakt hij toch wel onder de 7L/100km bij mij hoor. Zal ook eens proberen bij 126km/u van de week.
Die van mij staat regelmatig op 8,1...GJ schreef:Ik red met zuinig rijden 9l op de 100km.
8.3l moet denk ik met de auto wel kunnen. Ik kan dat alleen niet
134 gaat ook nietAdinsx schreef:Ik kwam er vanmorgen achter ja, alles gaat met 2 stapjes, maar de 80 slaat hij over. Niet dat dat zo'n probleem is, want hij staat toch op 84 of 86 wanneer het treintje rijden is, maar het viel me vanmorgen pas op
Dat blijkt...Christiaan schreef:Dan moet dat zwarte apparaat van je toch maar eens op de bank in Goes Tom. Hij lijkt er op dat je huidige map niet zo zuinig is![]()
Of wellicht geef je toch iets meer gas dan gemiddeld
Voor zover het R26 boekje in mijn geheugen zit nietAnthonyR schreef:Is de R26 geleverd met de optie full leer dan?
Zo, en niet zo'n beetje dorst ook. In Luxemburg ging dr gewoon ff 45liter in hoorDaan2D schreef:Ardenne weekend had je monster toch wel aardig dorst wouterOf gewoon getankt in Lux om de brandstofprijs?
Heeft niet gewoon te maken met de standaard ingebouwde navi????Adinsx schreef:Edit 2:
Ik blijf mezelf verbeteren, deze witte R26 van Robert heeft ook een ander dashboarddisplay.
http://robertkleine.hyves.nl/album/6134 ... /lA8zP5ul/
Welke F1 kenner weet de verschillen?
Bedankt Jo!-jo- schreef:als ik goed geluisterd heb, 900mbar met 1.1 piek.
Tom, dit heeft puur te maken met het navi systeem. Vandaar het andere dash.Adinsx schreef:Voor zover het R26 boekje in mijn geheugen zit nietAnthonyR schreef:Is de R26 geleverd met de optie full leer dan?![]()
Je had wel de optie tot pakket luxe met armleuning en wat kleine dingen. Maar ik weet nu wel ongeveer 99% zeker dat het geen R26 is.
Toch lullig, denk je een R26 met sper-dif te kopen, is het er geen.
Even mailen, ze zijn zelfs Renault-dealer, dus...
Edit:
Foto op de telefoon staan van het boekje en je had het pakket luxe met:
- handsfreecard, middenarmsteun, dimmende binnenspiegel, lederen bekleding.
Dat kan dus wel, maar het dashboard-klokje klopt naar mijn idee ook nog niet met een R26.
Edit 2:
Ik blijf mezelf verbeteren, deze witte R26 van Robert heeft ook een ander dashboarddisplay.
http://robertkleine.hyves.nl/album/6134 ... /lA8zP5ul/
Welke F1 kenner weet de verschillen?