Wat moet ik met een GTTMartijnG schreef:Import? Met die platen?
Jaja...jij gaat dus ook voor de turbo-modellen heb ik door...groot gelijk heb jeBeginnen met de GTT?
(Ongeblazen zuigt...)

Die voelt ook beduidend sneller en compacter aan.Tom schreef:de R26R blijft met (grote) voorsprong de vetste megane vind ik!
AnthonyR schreef:Die voelt ook beduidend sneller en compacter aan.Tom schreef:de R26R blijft met (grote) voorsprong de vetste megane vind ik!
Helaas zelf nog geen Radicale kunnen besturen enkel het verschil tussen een Trophy en nieuwe III RS ervaren.
Verder heb ik op de III RS echt wel paar afwerkingmissers gezien.
Klopt, onder die kleine 3 hoekjes zit een soort van piepschuim wat er gewoon niet zo netjes uitziet. Bij dit exemplaar was het al aan 1 kant los gekomen.Adinsx schreef:Spoileraansluiting op achterruit is er 1 van volgens mij.
Gaat ie geen meter harder van toch?..........Arco schreef:3-drs, lager en de handgrepen in het zwart =
AnthonyR schreef:Is geen GT125pk ofzo denk ik? Twingo is veel feller inderdaad, deze is een beetje te zwaar
Ik denk wel dat een Clio GT harder loopt danTom schreef:Arno17 schreef:Gaat ie geen meter harder van toch?..........Arco schreef:3-drs, lager en de handgrepen in het zwart =![]()
Loopt vast harder als een megane III DCI![]()
Arno17 schreef:AnthonyR schreef:Is geen GT125pk ofzo denk ik? Twingo is veel feller inderdaad, deze is een beetje te zwaar
Kenteken 00-NBP-8
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting Hatchback
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) Groen
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1598 cm³
Snelheid en vermogen
Vermogen 94 kW (128 Pk)