Kartmeeting Oldenzaal-> Dinsdag 20 juli!
hoe langer hoe beter 

Immer wieder die verdammte Holländer
Lekker in de buurtSteven schreef:Nou nou...
Zal es kijken hoe het materiaal van Driebergen is, dat is wel mooi centraal in het land.

Kwam er zeer regelmatig, maar nooit geweten dat er een kartbaan zit

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dat geloof ik, bij ons ging het iets langzamer maar wel heel leuk.Christian schreef:nou jongens ik heb vandaag gereden in me kart![]()
36,09 seckan nog sneller
echt gaaf een 390cc

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
ff for the record, er is wel een (vage) foto gemaakt van dat heerlijke blondje in het groene truitje. Tim, uploaden die zooi!!
M'n qualify ging redelijk, met een 7e tijd. De hele top 10 zat trouwens binnen 1 seconde, dus de verschillen waren klein en de tijden waren eigenlijk allemaal redelijk goed, zeker gezien de meesten nog nooit in Oldenzaal waren geweest. Aardige uitganspositie voor de race dus.
Na de start meteen 2 of 3 man gepakt in de eerste bocht. Dus ik lag op P4 of P5 en stormde af op de 2e bocht. Dat ging allemaal goed. Helaas veel te gretig in de 3e bocht, waardoor ik spinde en heeeeelemaal achteraan de race kon vervolgen. Heb me gelukkig nog weten terug te vechten naar P8, het ging echt heel heel hard. Des te jammerder dat de race maar 8 minuten duurde, want ik was hard bezig het gat met de voorkant van het veld dicht te rijden. Volgende keer maar weer.... Heb wel ff flink veel k#t geroepen in m'n helm daar. Maar ook dat is racen..
Uit eten met z'n 6en in het pittoreske Oldenzaal was ook weer fijn. Gezellig, groot plein met terrasjes. Prima weertje, genoeg om te zien..
Stukje terugweg met Tim in de Leon voor je is natuurlijk standaard kloten. Heb je je ruitensproeiervloeistof al bijgevuld Tim?
Ouderwets geslaagde middag/avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Thanks voor de organisatie.

M'n qualify ging redelijk, met een 7e tijd. De hele top 10 zat trouwens binnen 1 seconde, dus de verschillen waren klein en de tijden waren eigenlijk allemaal redelijk goed, zeker gezien de meesten nog nooit in Oldenzaal waren geweest. Aardige uitganspositie voor de race dus.
Na de start meteen 2 of 3 man gepakt in de eerste bocht. Dus ik lag op P4 of P5 en stormde af op de 2e bocht. Dat ging allemaal goed. Helaas veel te gretig in de 3e bocht, waardoor ik spinde en heeeeelemaal achteraan de race kon vervolgen. Heb me gelukkig nog weten terug te vechten naar P8, het ging echt heel heel hard. Des te jammerder dat de race maar 8 minuten duurde, want ik was hard bezig het gat met de voorkant van het veld dicht te rijden. Volgende keer maar weer.... Heb wel ff flink veel k#t geroepen in m'n helm daar. Maar ook dat is racen..
Uit eten met z'n 6en in het pittoreske Oldenzaal was ook weer fijn. Gezellig, groot plein met terrasjes. Prima weertje, genoeg om te zien..

Stukje terugweg met Tim in de Leon voor je is natuurlijk standaard kloten. Heb je je ruitensproeiervloeistof al bijgevuld Tim?

Ouderwets geslaagde middag/avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Thanks voor de organisatie.
Laatst gewijzigd door Timmie82 op zo 23 aug 2009 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nouja tis ff goedkoper dan ringrijden. 
Dolf, je moet trouwens dat Ardennenweekend ff in de gaten houden, de zondag daarvan (20sep) gaan we we weer naar de ring.
Helaas laat ik m'n Williams wel thuis (veilgiheids- en financiele redenen) maar je zou dan eens bij Tim met zijn Williams in moeten stappen, das toch ook een echte beleving hoor!
Das toch nog wel even een ubderdimensie boven karten...

Dolf, je moet trouwens dat Ardennenweekend ff in de gaten houden, de zondag daarvan (20sep) gaan we we weer naar de ring.
Helaas laat ik m'n Williams wel thuis (veilgiheids- en financiele redenen) maar je zou dan eens bij Tim met zijn Williams in moeten stappen, das toch ook een echte beleving hoor!
Das toch nog wel even een ubderdimensie boven karten...
Nog even de uitslag van twee pagina's geleden hier voor diegenen die nu aansluiten bij het verhaal.........
Wat mij betreft een ontzettend geslaagde kartmeeting vrienden
!
Mooi weer, een net nieuw belijnd circuit dat er tip top bijlag, zoals altijd fijn sturende karts, tof personeel, een onverwacht grote opkomst.
Ik kon mij niets beters en gezelligers wensen
.
Hoop dat de aanwezigen dat ook vonden en er volgend jaar het dubbele aantal staat te popelen om mee te doen
Iedereen ontzettend bedankt!
Winnaar van de open
Renault Tuning Club Kart Grand Prix 2009
is geworden de 15 jarige David Jans in zijn tweede race ooit.
Gefeliciteerd zoontje..
De wedstrijdleider heeft besloten de stand van de voorlaatste ronde als einduitslag te bestempelen omdat kort daarop de op de derde plaats rijdende Priyantha nogal nadrukkelijk onder de graszoden werd geschoffeld......
Teneinde niemand te hoeven diskwalificeren is voor deze elegante oplossing gekozen. Wat door een ieder sportief werd opgevat.
Opvallend was overigens het kwalitatief hoog race gehalte van alle deelnemers;
Ondanks nogal wat verschillen in de gewichten van de aanwezige jockey's lagen de rondetijden zeer dicht bij elkaar. Hulde.
De uitslag / op / snelste ronde:
1. David / / 40.89
2. Dolf / 02.30 sec. / 40.78
3. Priyantha / 3 stofwolken / 41.45
4. Tom / 14.05 sec. / 41.50
5. Steven / 14.29 / 41.27
6. Jeroen / 16.96 / 41.71
7. Ronald / 17.48 / 41.30
8. Tim / 17.83 / 41.33
9. Merijn / 21.75 / 41.27
10.Tim S. / 26.73 / 41.67
11.Jacco / 27.37 / 42.16
12.Aart / 39.57 / 43.18
13.Marieke / 40.04 / 42.84
Kijk al weer uit naar de RCT KGP 2010 !

Wat mij betreft een ontzettend geslaagde kartmeeting vrienden

Mooi weer, een net nieuw belijnd circuit dat er tip top bijlag, zoals altijd fijn sturende karts, tof personeel, een onverwacht grote opkomst.
Ik kon mij niets beters en gezelligers wensen

Hoop dat de aanwezigen dat ook vonden en er volgend jaar het dubbele aantal staat te popelen om mee te doen
Iedereen ontzettend bedankt!
Winnaar van de open
Renault Tuning Club Kart Grand Prix 2009
is geworden de 15 jarige David Jans in zijn tweede race ooit.
Gefeliciteerd zoontje..
De wedstrijdleider heeft besloten de stand van de voorlaatste ronde als einduitslag te bestempelen omdat kort daarop de op de derde plaats rijdende Priyantha nogal nadrukkelijk onder de graszoden werd geschoffeld......
Teneinde niemand te hoeven diskwalificeren is voor deze elegante oplossing gekozen. Wat door een ieder sportief werd opgevat.
Opvallend was overigens het kwalitatief hoog race gehalte van alle deelnemers;
Ondanks nogal wat verschillen in de gewichten van de aanwezige jockey's lagen de rondetijden zeer dicht bij elkaar. Hulde.
De uitslag / op / snelste ronde:
1. David / / 40.89
2. Dolf / 02.30 sec. / 40.78
3. Priyantha / 3 stofwolken / 41.45
4. Tom / 14.05 sec. / 41.50
5. Steven / 14.29 / 41.27
6. Jeroen / 16.96 / 41.71
7. Ronald / 17.48 / 41.30
8. Tim / 17.83 / 41.33
9. Merijn / 21.75 / 41.27
10.Tim S. / 26.73 / 41.67
11.Jacco / 27.37 / 42.16
12.Aart / 39.57 / 43.18
13.Marieke / 40.04 / 42.84
Kijk al weer uit naar de RCT KGP 2010 !

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo, net thuis, nog even ter afsluiting van het karten doorgereden naar de TEAM1916V BBQ in Sappemeer, samen met Priyantha het gas er nog even stevig op gehad op de Duitse Autobahn.. waar moet je heen met die gozer voor je.. tussen Oldenzaal en Groningen op de 31 alleen maar boven de 210 km/h gezeten
ik ging bij Oldenzaal de grens over met 41 liter benzine en kwam Nederland weer binnen bij Groningen ergens met ong 9 liter in de tank.. ging mooi hard dus
Karten was echt geweldig hoor, al ging de kwalificatie niet denderend.. de race ging daarintegen wel erg lekker, op een 11de plaats gestard... de eerste ronden geweldig zitten battlen met Tim S
dat werd 'm uiteindelijk wat fataal waardoor ie wat plaatsen verloor
, daarna nog opgekropen naar de 7e plek.. ik liep maar in en liep maar in.. maargoed, die 10 minuten he.. eigenlijk te kort
Dolf, bedankt voor het organiseren, en de rest natuurlijk bedankt voor de gezelligheid, ondanks dat ik om 18:00 meteen er vandoor moest
Doen we zeker nog een keer over !

Karten was echt geweldig hoor, al ging de kwalificatie niet denderend.. de race ging daarintegen wel erg lekker, op een 11de plaats gestard... de eerste ronden geweldig zitten battlen met Tim S

Dolf, bedankt voor het organiseren, en de rest natuurlijk bedankt voor de gezelligheid, ondanks dat ik om 18:00 meteen er vandoor moest

Doen we zeker nog een keer over !
Zo net de deur opengedaan 
Ben thuis
Morgen/later vandaag 'verslagje'

Ben thuis

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo.. da's dan ook wel weer 210+ geweest of nietPriyantha schreef:Zo net de deur opengedaan
Ben thuis

Jups zoiets ja 
Er zat een Mercedes S 320 CDI een beetje vervelend te doen
Die gast reed constant met grootlicht
Dus toen die na uhmm A7 richting A6 stukkie er naast wilde gaf ik iets meer gas en toen moest die iets van afhaken ofzo
Daarna nog een tijdje met em op gereden
Vanaf het moment dat onze wegen splitsten ben ik richting Groningen stad gereden want vanaf daar wist ik de weg(gewoond
) en toen vanaf de snelweg een gemiddelde van 170 ofzo denk ik tot ik die Mercedes tegen kwam 
Ergens na Almere maar weer rustiger gaan rijden want uhmm had toen opeens zomaar nog maar 16 liter benzine over

Er zat een Mercedes S 320 CDI een beetje vervelend te doen

Dus toen die na uhmm A7 richting A6 stukkie er naast wilde gaf ik iets meer gas en toen moest die iets van afhaken ofzo

Daarna nog een tijdje met em op gereden

Vanaf het moment dat onze wegen splitsten ben ik richting Groningen stad gereden want vanaf daar wist ik de weg(gewoond

Ergens na Almere maar weer rustiger gaan rijden want uhmm had toen opeens zomaar nog maar 16 liter benzine over

Dolf, ik lag gisteren in m'n nest en bedacht me dat ik helemaal vergeten ben je online te bedanken voor het organiseren en alles in goede banen te lijden
@ Tim & Stevie
Ruitensproeier is nog niet bijgevuld, zit volgens mij net zo'n grote tank voor in als de brandstoftank
Maar ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot hij leeg is, de Williams heeft het tankje ook leeg dus daar kan dan mooi een deel van de fles in 

@ Tim & Stevie
Ruitensproeier is nog niet bijgevuld, zit volgens mij net zo'n grote tank voor in als de brandstoftank

Morge allemall, net wakker na dit heftige weekendje......
Leuk wakker worden trouwens met weer zo veel nieuwe enthousiaste reacties
.
@ Tim geen probleem, graag gedaan. Eigenlijk moeten we jou allemaal bedanken want door jouw topic heb ik het voor de derde keer geprobeerd een paar man bij elkaar te krijgen
!!!
@ Merijn , ga het straks effe proberen. Scannen, document opslaan, documenten als bijlage versturen naar je e-mail adres? Is dat het idee?
Nooit eerder gedaan namelijk. Voor mij is het al heel hip dat ik op een forum zit.....
Leuk wakker worden trouwens met weer zo veel nieuwe enthousiaste reacties

@ Tim geen probleem, graag gedaan. Eigenlijk moeten we jou allemaal bedanken want door jouw topic heb ik het voor de derde keer geprobeerd een paar man bij elkaar te krijgen

@ Merijn , ga het straks effe proberen. Scannen, document opslaan, documenten als bijlage versturen naar je e-mail adres? Is dat het idee?
Nooit eerder gedaan namelijk. Voor mij is het al heel hip dat ik op een forum zit.....

Stuur ze maar even naar merijn.spam at gmail punt com, dan zet ik ze wel online.dolf jans schreef:@ Merijn , ga het straks effe proberen. Scannen, document opslaan, documenten als bijlage versturen naar je e-mail adres? Is dat het idee?

Thanks.Merijn schreef:Stuur ze maar even naar merijn.spam at gmail punt com, dan zet ik ze wel online.dolf jans schreef:@ Merijn , ga het straks effe proberen. Scannen, document opslaan, documenten als bijlage versturen naar je e-mail adres? Is dat het idee?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ben de hele week vrij, maak maar plaats ik kom zo naar het strand toeTimmie82 schreef:Zal ik jou es ff jaloers maken? Ik ben lekker vrij vandaag met dit strandweer
Sjaak gaan we straks naar 't strand?
Project: GTT Blue Sport
Ben ook de hele week vrij....Tim schreef:Slettebakken, ik zit hier te werken met frisse tegenzin...
Naar he, na een leuke gezellige dag, val je dan gelijk zo terug. Ben bijna depressief

-
- Car: Renault Clio III RS
Ben ook de hele week vrijdolf jans schreef:Ben ook de hele week vrij....Tim schreef:Slettebakken, ik zit hier te werken met frisse tegenzin...
Naar he, na een leuke gezellige dag, val je dan gelijk zo terug. Ben bijna depressief![]()

DuurTom schreef:team van 5 man. allen een uur rijden. Niet verkeerd.

-
- Moderator
- Car: MB
we hebben gister 24 min gereden voor 30 euro. Das 1,25 per minuut. Stel je gaat met 5 man zo'n race doen dan rijd je dus 60min per persoon (kwali nog niet mee gerekend). Die 60 minuten zouden in Oldenzaal 75 euro kosten en in dit geval in Oss 99. Vind het nog best mee vallen. Denk er ook aan dat je op een grotere en uitdagendere baan rijd en volgens mij in snellere karts.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams