de f7r's hebben er allemaal een. zover ik weet hebben alleen de aller eerste f7's geen warmte wisselaars. maar ben er nog geen tegen gekomen zonder.Steven(stk) schreef:hmm toch vreemd dat ik 3 gte blokken heb staan met allemaal een warmtewisselaarSteven schreef:Ja en een GTE heeft standaard GEEN warmtewisselaar/oliekoeler zoals de F7P/R of C1J.
Maargoed dat bussie moet je dus wel ff overzetten straks. Trek je F7R maar eens open., maar dan hoef ik iig niet naar de dealer
zal zo eens bij de f7r kijken
Groupbuy oliekoelersets [Bestelling geplaatst!]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Volgens mij was het juist andersom, de eerste F7's (tenminste de F7P's) hadden wel een warmtewisselaar.Geert schreef:de f7r's hebben er allemaal een. zover ik weet hebben alleen de aller eerste f7's geen warmte wisselaars. maar ben er nog geen tegen gekomen zonder.Steven(stk) schreef:hmm toch vreemd dat ik 3 gte blokken heb staan met allemaal een warmtewisselaarSteven schreef:Ja en een GTE heeft standaard GEEN warmtewisselaar/oliekoeler zoals de F7P/R of C1J.
Maargoed dat bussie moet je dus wel ff overzetten straks. Trek je F7R maar eens open., maar dan hoef ik iig niet naar de dealer
zal zo eens bij de f7r kijken
Mijn rode 19 16V had er 1tje (Januari '91), Mijn eerste blauwe 19 16V had er 1tje (Mei '91) mijn groene 19 16V had er geen 1 ('94) en de huidige (April '92) heeft er ook geen 1tje..
Dus als je een F7 wil zien zonder warmtewisselaar moet je even bij mij onder de kap kijken

De 2.0 had wel een warmtewisselaar maar daar kon de sandwichplate ook probleemloos op, dus ik vraag me nog steeds af wat het probleem is.
Jezus Ronald, lees dan eens even goed...
Ik zeg toch duidelijk dat de blokken die WEL een warmtewisselaar hebben, een lange bus hebben die door de wisselaar gaat en er daardoor dus GEEN draadbus zal uitsteken, die je bij blokken hebt, die GEEN wisselaar hebben.
Daar alle GT's en F7R's en het grote gros van de F7P's wel een wisselaar hebben, zullen al die mensen die draadbus van €1.15 moeten kopen.
Of je sloopt em ergens uit een blok die dus geen wisselaar heeft
Ik zeg toch duidelijk dat de blokken die WEL een warmtewisselaar hebben, een lange bus hebben die door de wisselaar gaat en er daardoor dus GEEN draadbus zal uitsteken, die je bij blokken hebt, die GEEN wisselaar hebben.
Daar alle GT's en F7R's en het grote gros van de F7P's wel een wisselaar hebben, zullen al die mensen die draadbus van €1.15 moeten kopen.

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Steven nog bedankt voor het onderdeel nummer heb de bus nu ook binnen!
Aii.. Jammer, had ook wel interesse gehad in deze set...
Is er toevallig nog een setje over die niet is opgehaald?
Is er toevallig nog een setje over die niet is opgehaald?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Toch lees ik wel goed hoorSteven schreef:Jezus Ronald, lees dan eens even goed...

Naja, ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen dan.. mijn 2.0 had een warmtewisselaar en mijn 1.8 niet.. en op beiden past de sandwichplate prima..

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De oliekoelers zijn besteld bij en geleverd door http://www.dutchpowertrading.nlMrtn schreef:waar hebben jullie nu besteld? kheb de mijne per ongeluk gesloopt en zal dus een nieuwe kunnen gebruiken...
bij Wiltec.de kosten ze slechts 65eurovoor bv een racimex betaal je 115, ziet er hetzelfde uit
Project: GTT Blue Sport