Erg leuk Ringweekend achter de rug met de Clio.
Ik moet wel zeggen dat ik het directe vermogen wat mijn GTT levert wel erg gemist heb. Met de 16V moet ik eigenlijk constant boven de 4.000 rpm blijven, en dat is weer even wennen...
Helemaal met de racetocht van zaterdag. Florus en Ivo spoten in de haarspeldbochten weg met hun turbootjes, en ik had elke keer dat dipje tot 4 duizend toeren.... Ik bleef schakelen! Maar als die dan eenmaal gaat...
Technisch is alles verder heel gebleven, koelvloeistof verlies is na het vervangen van de plug in de radiateur ook verleden tijd.
Gister ging het in ronde 6 over de Ring helaas (weer eens) fout. Net voor Breischeid pakte ik na een inhaalactie (NL Volvo 850) aan de rechter kant een curve mee.
Resultaat was een scheef stuur en het gevoel dat mijn band lek was... Gelukkig hield ik hem onder controle, en na een paar 100 meter kon ik van de baan af bij Breidscheid.
Dit is wat ik zag:
Na nadere inspektie kwam Jochem tot de conclusie dat mijn rechter veerpoot krom is...
Voorlopig eindoordeel: Erg leuk om met de 16V te vlammen, maar vooralsnog vind ik de funfactor van mijn GT Turbo hoger liggen...