Je hoeft niet te liggen, gewoon staan mag ook....LotuzClioWilliams schreef:Jij denkt dat ik à la Joop van Tellingen met m'n camera in de aanslag lig?![]()

Maar nogmaals.......bedankt...........foto?
Je hoeft niet te liggen, gewoon staan mag ook....LotuzClioWilliams schreef:Jij denkt dat ik à la Joop van Tellingen met m'n camera in de aanslag lig?![]()
Wederom geroggeld, intussen over de 140 registraties, voor waar geen score voor een Sport uitvoering.Patrick.B schreef:hahaha. Die arno heeft weer wat te doen
Dat dan weer niet...Adinsx schreef:de foto ook?Arno17 schreef:We hebben alles al.....
Ivo van Achthoven schreef:Wij mogen echt niet klagen, we hebben er met de VKV groep denk ik toch wel een 60 verkocht.....
En dank weer, is nu bekend in register......straks nog even wat schoten er naast geven op RDW.Merijn schreef:Vandaag gespot op de A2, ter hoogte van de kruising met de A12 een grijze Twingo RS met kenteken: 94-jhb-3
Nieuw in het register, zo te zien...
Je moet ook omhoog gaan.......maar is al aangevuld.....dat blokkeren is maar tijdelijk.Merijn schreef:De 93-JHB-3 staat al in het register. De 91 en 92 zijn 1.2 tjes. En toen werd me de toegang tot rdw.nl ontzegd...
Grrt....getverrrrr een circusauto.....Arco Straver schreef:Laat maar. Ik hoef geen Twingo RS meer ....![]()
![]()
![]()
Zet hem er van de week bij.......topPatrick.B schreef:twingo rs rood
31-hht-5