ik vrees dat je die inkt er niet meer uitkrijgt Merijn. Heb ooit hetzelfde voorgehad op de RTOC national day dan nog wel. Allerlei producten voor gekocht, zelfs een citroenoplossing en naar een speciaalzaak geweest. Op het eerste zicht is het weg maar als de zon erop zit zie je de schaduw in de lakporiën.
Voor die dbr moet je es langsfietsen, enkele uurtjes en dan ist ie klaar.
hier zijn de nummertjes alvast:
gates 5131 (DB)
gates 6310 MC
gates 6220 MC
Bestel geen set want dan krijg je bij de meeste zaken een riem waar een paar tanden teveel op zitten
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Merijn, ik denk dat je nog geluk hebt dat je auto binnen staat en niet in de zon... dan was die shit misschien toch in je lak getrokken en nu niet. Mooi dat je het eraf hebt kunnen poetsen in elk geval
mooie verhalen altijd, en op het eind van het liedje ligt er niemand in die garage en al helemaal niet met planken met roestige spijkers of knuppels. en dan nog, dan ga je daar met 2 of 3 man liggen, komt er een 13 jarig menneke binnen die met een gepikte stift probeert te taggen
Willeon de Zoete schreef:Achter die dikke amerikaanse slee kunnen we wel mooi verdekt liggen in een slaapzakje. Ideale positie om te posten en toe te slaan.....
Of verkrächt (jezus mag dat ookal niet?) te worden...
Laatst gewijzigd door Steven op di 30 jun 2009 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Willeon de Zoete schreef:Achter die dikke amerikaanse slee kunnen we wel mooi verdekt liggen in een slaapzakje. Ideale positie om te posten en toe te slaan.....
Of verkrächt (jezus mag dat ookal niet?) te worden...
"verk^4@t" hoort het te zijn en dat is het tijden...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
DAT heb ik niet op mijn geweten... (was wel ff lachen daar niet van)
En die word-censors stonden er al in voordat ik hier uberhaupt wat te vertellen had. (niet dat ik dat nu wel heb... )
Maar draag je punt aan met een onderbouwende motie aan het bestuur.
on-topic.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-Ray- schreef:mooie verhalen altijd, en op het eind van het liedje ligt er niemand in die garage en al helemaal niet met planken met roestige spijkers of knuppels. en dan nog, dan ga je daar met 2 of 3 man liggen, komt er een 13 jarig menneke binnen die met een gepikte stift probeert te taggen
Nou Ray, ik denk dat ik het wel echt een keer ga doen. Eerst mijn spiegel eraf, nu op mijn motorkap geschreven, what's next? Ik heb met 4 andere mensen die hun auto in de garage hebben staan gesproken en die hebben ook allemaal wat meegemaakt. Van gejatte antennes tot krassen en afgebroken logo's.
Ik heb het er wel voor over om een nachtje in de 21 te pitten, als ik ervoor kan zorgen dat die gasten ermee kappen.