[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Duitser hè 

gereserveerd hoe en wat dan? ben lui..... 

Dat er die dag een plek voro de RTC vrijgemaakt is, waar we onze auto's, tenten en RTC tent kunnen droppen.
Er is een plek gereserveerd voor de hele RTC. Het is dus op zich wel netjes/handig als niet iedereen zich op het laatste moment afmeldt!
Maar auto-ongeluk vind ik wel overmacht!

Maar auto-ongeluk vind ik wel overmacht!

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meerijden kan altijd, we moeten tegen die tijd gewoon ff kijken wie met wie mee wilt rijden, money moet toch ook geen probleem zijn, kost je nl bijna niks, alleen wat benzine.Haas schreef:Ik moet nog ff kijken.....
no car
no money
...
ik betaal alleen dieselrijders 
Owjee...moet ik nog een tent vinden, die van automaxx was geen succes, zo lek als een hoer

Owjee...moet ik nog een tent vinden, die van automaxx was geen succes, zo lek als een hoer

Mocht de nood hoog an de man zijn, dan kun je misschien wel met mij mee (op de achterbank) tussen de tenten, kratten bier en barbeqeu in... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
of anders leen je mijn saf, die staat toch maar wat thuis. Ik spring lekker in het 5je 

HUHUH, dat zullen we tzt wel zienRiël Notermans schreef:Ik spring lekker in het 5je

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
... ja, ik moet nog een fatsoenlijke monteur zien te vindenRiël Notermans schreef:... hoef ik de deuren niet met 2 handen dicht te houden

hehehe je voelt de liefde gewoon tussen jullie 2 he
eens kijken of die auto wat jij me verkocht hebt het die 500km uithoud

Krijgen we ook stukken "onbegrensde autobahn"? Ik wil wel eens kijken wat het apparaatje nu echt in huis heeft

Krijgen we ook stukken "onbegrensde autobahn"? Ik wil wel eens kijken wat het apparaatje nu echt in huis heeft

Reno-loos
Nou, je mag blij zijn als je n stuk tegenkomt waar je maar 120 mag 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nog 6 weekjes mensen, heb dr al kei veel zin in 
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C08752.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C08752.jpg[/img]
Willen jullie trouwens ook ergens verzamelen? Mensen uit Nijmegen en omgeving en mensen uit 't zuiden?
Ja, wellicht handig om in Nijmegen te verzamelen voor mensen uit die regio ...
Overige mensen rechtstreeks naar krefeld ...
Dus met zijn allen verzamelen in Krefeld voor de koffie
Overige mensen rechtstreeks naar krefeld ...
Dus met zijn allen verzamelen in Krefeld voor de koffie

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lijkt me zeker leuk om samen te rijden, zolang de groep niet te groot is, tis een behoorlijk stuk rijden en als je dan met te veel auto's rekening moet houden, lijkt me niet erg handig. Of heb ik het mis?? Kan natuurlijk ook 

nijmegen, dat is toch niet het zuiden meer
zuid-limburg (het zit zelfs in de naam!)
dat is het zuiden.
Misschien leuk als jullie richting ons rijden en dat we dan met zijn allen doorrijden? Ik geloof dat hier het idee was om op vrijdag morgen te vertrekken.

Misschien leuk als jullie richting ons rijden en dat we dan met zijn allen doorrijden? Ik geloof dat hier het idee was om op vrijdag morgen te vertrekken.
Reno-loos
-
- Über-Spammer
is 04:00 uur
1) donderdagnacht
2) vrijdagochtend

1) donderdagnacht
2) vrijdagochtend

-
- Über-Spammer
dan is het voor hen dus donderdag-nacht 

3 uur eruit als ik om 4 uur weg moet? gek
zo lang mogelijk blijven liggen
En eens even kijken waar Krefeld precies ligt maar anders kan ik zelfs nog langer blijven liggen omdat jullie toch eerst deze richting uit moeten rijden 

Reno-loos
Nijmegen of Sittard, is even lang rijden 

Dat betekent dus dat ik donderdagnachtGabri van der Veen schreef:is 04:00 uur
1) donderdagnacht
2) vrijdagochtend

Even serieus, het is een behoorlijk stuk rijden, en misschien is het ook mega warm, het lijkt me dus idd verstandig als we vroeg vertrekken....
Van die teveel auto's waar je rekening mee moet houden, klopt idd ook... Dan moeten we iets afspreken zodat we niet bij elk tankstation eraf moeten met 10 auto's omdat weer iemand anders naar de wc moet...
Ronnie, weet jij eigenlijk hoe het met sanitaire voorzieningen, daar ter plekke zit?