zal straks even een fot maken, links zit het er al in

idd met tandjes ja, maar de tandjes verschillen, er zijn 3 tandjes anders en die passen er dus in, zijn net iets dikker dunner, weet ik veeelJ-P-S schreef:thanks voor de hulp. als het zover is zie ik het wel hoe het lukt. ik kan oneindig gaan proberen, maar ik zou het liefst in 1 of 2 keer goed verlagen ipv 4x foutAs eronder, dempers los dan ff op die veerarmen gaan staan, meten hoever ie is tov de carroserie en dan staven eruit, krikje onder de armen en 4cm opkrikken en dan die staven erin zetten. Kan zijn dat ze niet in 1x willen, draai dan rustig de staaf ff 1 tandje verder en probeer dan opnieuw erin te duwen.![]()
een torsie is toch met tandjes, en niet met 3 stappenklopt trouwens niks van aangezien de torsie as er maar op 3 manieren in kan?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LZFS8Z4JJ-P-S schreef:hoelaag lag die dan? ik denk dat deze clio zowieso beter op de weg ligt dan de vorige.
we hebben best lol gehad he, met die 16veetjes, goeie ouwe tijdOllie schreef:Master 16V
ouwe tijd? nu nog steedswe hebben best lol gehad he, met die 16veetjes, goeie ouwe tijd![]()
klopt, je moet de juiste combinatie vinden tussen schokdemper en veer. ik geef zelf de voorkeur aan apex.J-P-S schreef:ja ik heb een grijze 16v gehad met apex -60mm, was wel leukmaar ideaal was dat ook niet. volgens mij heeft het niet echt te maken met hoeveel je omlaag gaat, maar met welke schokbrekers/veren je rijd.