fakkel doet ook veel

Ja zekerHaas schreef:dat zeg ik....de fakkel om van de spoorstang af te krijgen, dat doe je uiteraard als eerst, he jochem
en, al wat bijeen gesprokkeld?jochem de haas schreef: Ga zaterdag of zondag alle moed maar eens verzamelen ......
zie de smilies, dat is iets tussen jochem en mijSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:luco wordt je nou niet een beetje moe van jezelf met iedereen naar beneden praten
zielig mannetje
lekker geef mij ook watbaszos schreef:ik pak de popcorn al
dus als je ergens een mening over hebt, die niet overeenkomt met de zogenaamde gevestigde orde dan zeik je iemand af???Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tja zal wel maar zie het eigenlijk bijna overal waar je post
mag jij zeggendennisvr schreef:of je gedraagd je gewoon en doet net alsof je volwassen bent?
Waar slaat dit op, als ik vragen mag?dennisvr schreef: Jochem: al van 3 auto;s 1 gemaakt?
jochem de haas schreef:Tja chris heeft net ff zijn leven gewaagd..in de 5 op sleeptouw.
het wiellager rechtsvoor bestaat niet meer , en dat geeft vreemde bewegingen in het stuur .
Verder is de bodem nog goed en de dorpels ook , niet keihard maar zeker goed te doen![]()
![]()
Het blok daarin tegen dat haal ik er maar uit , daar heb ik toch niet veel vertrouwen in , misschien zit ik er naast maarja.
Het gaat een blok worden samengesteld uit 3 motoren ( alle goede delen), inclu T25 en de rest v/d meuk .....meteen maar 16v fusee en schijven enz
Dus het gaat allemaal iets langer duren dan a.s zondag
Is tegenwoordig standaard op dit forum heb ik het ideeChris schreef:
Gezellige boel weer mensen.....
Zo zijn er momenteel wel meer lukraak aan het posten,en die gaan ook gewoon maar hun gang........dennisvr schreef:of je gedraagd je gewoon en doet net alsof je volwassen bent?
volgens min bedoelt florus niet lucodennisvr schreef:trust me, die hebben we echt wel in de gaten
Abel schreef:HEY Jochem.
Wat heb je nodig voor een goede motor??
Ik heb thuis nog 2 complete moteren staan+ 1 of 2 in onderdelen