Ivo's 5 GT Turbo PH I...VERKOCHT...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja .......sommige dingen moet je overlaten aan mensen die het kunnen. 
Zo vandaag een belletje gehad van het revisiebedrijf...., de kop is weer helemaal nieuw
Hij was echt gruwelijk krom, dus ze hebben em een aardig stukkie moeten vlakken, maar goed das gebeurt, dus donderdag gaan we (ik met haas als hulp) weer wat doen aan de opbouw van het blok...
Hij was echt gruwelijk krom, dus ze hebben em een aardig stukkie moeten vlakken, maar goed das gebeurt, dus donderdag gaan we (ik met haas als hulp) weer wat doen aan de opbouw van het blok...
paar koppakkingen op mekaar 

Het bedrijf heet Motor Repair, is eigenlijk een verzelfstandiging van een revisie afdeling van een dieseltechniek bedrijf wat ernaast zit.
De eigenaar is al heel wat jaartjes werkzaam in deze branche, mooie spullen hebben ze staan..
De eigenaar is al heel wat jaartjes werkzaam in deze branche, mooie spullen hebben ze staan..
-
- Moderator
- Contacteer:
Is het toch een andere als ik dacht ...Ivo8hoven schreef:Het bedrijf heet Motor Repair, is eigenlijk een verzelfstandiging van een revisie afdeling van een dieseltechniek bedrijf wat ernaast zit.
Haas gaat het nog druk krijgen deze week... Hopenlijk is de VH zondag ook rijdend.
Wat een toppertje is het toch!
Hier nog een mooie archief foto van je laatste aanwinst:
[img]http://www.5gt.nl/images/3db66f6be894b2 ... 22-550.jpg[/img]

Wat een toppertje is het toch!

Hier nog een mooie archief foto van je laatste aanwinst:
[img]http://www.5gt.nl/images/3db66f6be894b2 ... 22-550.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
vette foto zo met de zee op de achtergrond!
Toppertje? tsja, die naam alleen al he

Toppertje? tsja, die naam alleen al he

Wat ga je zondag doen Chris...? Nog naar Automaxx...? Ik niet denk.
Leuke foto van mn karretje...., maar momenteel ziet ie er al iets anders uit
Trouwens mn N.A.P. ff nagetrokken van de 5...........................
Leuke foto van mn karretje...., maar momenteel ziet ie er al iets anders uit

Trouwens mn N.A.P. ff nagetrokken van de 5...........................

-
dan ben ik even benieuwd waar je je nap kan natrekken dan? ben namelijk ook wel benieuwd wat er bij de mijne van klopt.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bij een garagebedrijf..als ze de huidige KM-stand in kunnen vullen kunnen ze de NAP bekijken
Klopt helemaal vanaf '99kool schreef:dan ben ik even benieuwd waar je je nap kan natrekken dan? ben namelijk ook wel benieuwd wat er bij de mijne van klopt.

-
ben benieuwd
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Vind je ervan...?Chris schreef:Heb je bolide net ff bekeken, maar hij is wel ietsjes anders geworden dan op de foto.....
Ik heb het altijd al gezegd...., bij deze 5 vind ik het wel grappig
Moet nog wel afgemaakt worden

Zo ik stap zo ff in de auto om de kop te halen, ben benieuwd hoe die opgeknapt is
En dan vanmiddag maar weer eens aan de gang om dat ding rijdend te krijgen....., heb er nog geen meter normaal mee kunnen rijden

En dan vanmiddag maar weer eens aan de gang om dat ding rijdend te krijgen....., heb er nog geen meter normaal mee kunnen rijden

ja, dat gevoel ken ik 
succes!
Ennuh, neem een flessie drinken mee voor de haas, kanie dat lekker opdrinken, zittend in zijn tuinstoel, terwijl hij jou laat werken

succes!
Ennuh, neem een flessie drinken mee voor de haas, kanie dat lekker opdrinken, zittend in zijn tuinstoel, terwijl hij jou laat werken

Vanavond zal ik even een wat uitgebreider verslag online gooien over de werkzaamheden
Het kost allemaal een hoop tijd, alles zit vast, of is weer met een ander boutje vastgezet...pffff, mn handen liggen natuurlijk weer lekker open van al dat sleutelen....
Het kost allemaal een hoop tijd, alles zit vast, of is weer met een ander boutje vastgezet...pffff, mn handen liggen natuurlijk weer lekker open van al dat sleutelen....

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Loop niet zo te janken man dat hoort er allemaal bijIvo8hoven schreef:Vanavond zal ik even een wat uitgebreider verslag online gooien over de werkzaamheden![]()

en ach...wonden op je handen, das ook wel stoer