jochem de haas schreef:Wat ga je kopen dan......braaaatttwurst ?Paul1916v schreef:Iedereen gedacht aan geld wisselen?![]()

jochem de haas schreef:Wat ga je kopen dan......braaaatttwurst ?Paul1916v schreef:Iedereen gedacht aan geld wisselen?![]()
weet je dat zeker ?marcel16v schreef: Er zijn weinig Renault meetings die groter zijn, of je moet al naar de Kreuztage gaan.
Ik weet wel bijna (heel erg) zeker dat er in Hermsdorf meer Renaults staan als op FCS. Ik heb het hier trouwens over alleen Renaults.-jo- schreef:weet je dat zeker ?marcel16v schreef: Er zijn weinig Renault meetings die groter zijn, of je moet al naar de Kreuztage gaan.
ach je hebt iig de velgen weer schoon...Edward(ForeverYoung) schreef:Ik ben weer thuis.
Was wel ff leuk in Gronau, op een gegeven moment verveelde ik me wat en ben ik in de auto gestapt, en heb de Autobahn weer opgezocht.
Qua weer kon het haast niet beter trouwens
Vond ik persoonlijk wel meevallen.Christian schreef:ja weer was super alleen het duurt gewoon wat te lang voordat de prijs uitreiking werd gehouden
Succes met sleutelen Jochem.jochem de haas schreef:Ik heb het net niet gered........nouja de GT niet
Bedankt fred dat je ff stopteturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Succes met sleutelen Jochem.jochem de haas schreef:Ik heb het net niet gered........nouja de GT niet
Dan staat tie er gauw weer zobij.