bigtime. dat heeft die ray toch maar mooi gemaaktDuupke schreef:![]()
![]()
![]()
![]()

heb ik een vrijwilligster voorLuco/Alpine-racer schreef:je moet wel altijd iemand bij je hebben om de meters af te lezen![]()
![]()

had natuurlijk een reden, dat ik m overnam zat daar een display van de standkachel. weg met dat ding, hmm gat in het dash. ander dash erin of daar een aantal meters (waar ik op dat moment nog ff geen plekkie voor had).dennisvr schreef:bigtime. dat heeft die ray toch maar mooi gemaaktDuupke schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik een vrijwilligster voorLuco/Alpine-racer schreef:je moet wel altijd iemand bij je hebben om de meters af te lezen![]()
![]()
In het donker zijn ze erg gaaf-Ray- schreef:
had natuurlijk een reden, dat ik m overnam zat daar een display van de standkachel. weg met dat ding, hmm gat in het dash. ander dash erin of daar een aantal meters (waar ik op dat moment nog ff geen plekkie voor had).
en je ziet prima hoe heet je olie en je water is, drukmeter is een extra omdat de AFR toen nog niet beschikbaar was.
http://www.onderdelenlijn.nlRiël schreef:dennis, waar heb je die injectors nog gevonden als ik vragen mag
wanneer is het overgegaan dan catrinus? naar de nieuwe eigenaar?catrinus schreef:Heel simpel. De oud eigenaar van eps maakte een uitlaat voor je die serieus vermogenswinst gaf. Hij zocht de juiste dempers voor je en je kon er echt zeker van zijn dat je iets goeds in handen had. Bij zijn uitlaat hoefde je niet bang te zijn dat hij gaat scheuren en dat je rubbers constand verbranden.
De nieuwe eigenaar teert op de successen van de oud eigenaar. Hoor van veel jongens dat de kwaliteit hard achteruit is gegaan. Uitlaten scheuren bij de lassen. Rubbers elk jaar vervangen omdat ze gewoon verbranden. Iedereen heeft zijn eigen positieve en negatieve bevindingen. Ik ben zelf ook een paar keer bij eps over de vloer geweest. Ik woon er zowat naast dus dan kom je er wel eens. Maar geef mij de oud eigenaar maar. Ow en de jongens met slechte bevindingen zijn geen sjonnies die met 6 uitlaten gaan rijden. Dat zijn serieuze jongens met flink getunede motoren
is afstelbaar-Ray- schreef:ik heb toen ook zo'n ding gemonteerd maar toen liep ie tegen de 1500. toch gek.
Hij hangt heel erg lekker aan het gas nu, en boven de 5000 toeren, yummerk je het nou zo'n uitlaat en gasklep? ademt ie lekkerder?
wacht maar tot ik klaar benJacco Osté schreef:Goed bezig daar in die Box![]()
*EDIT*
Wanneer mag ik mee voor een (2e) ritje?
Ik wil wel eens weten wat het verschil is