Friday Nightmeeting Groningen.
Ik vond het ook een goed plan. Volgende keer moeten we dit weer doen. Eerst een mac bal eten dan buiten verkleumen en daarna weer opwarmen in de esso shop met lekkere warme koffie.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Dus het was wederom weer gezellig. Doen jullie ook nog een toertochie met jullie meeting? Zou wel gaaf zijn denk ik. En misschien dat dan bij de volgende fng weer nieuwe renaults er bij die met de toertocht hebben gezien hoe gezellig onze club is.
Ikke ben er bij in augustus. Mazzel
Ikke ben er bij in augustus. Mazzel
Edwin het was al de bedoeling om een toertocht te houden maar dan niet met een meeting er aan vast. Anders krijg je het probleem dat de helft weg is en de andere helft er nog staat. Ik heb vaak met mijn ouders meegedaan aan toertochten en mijn pa was bereid om een mooie tocht op papier te zetten. We gaan dan met ons beiden met de motor op pad en zetten een mooie route op papier die we later uitypen en uitprinten. Maar ik vertel 3 maart wel hoe we het precies willen doen. het word wel een mooie toertocht en een beetje centraal in nederland.
Toch ff warm houden dit topic:
Gisteren op de FNG:
- Catrinus (19 16v)
- Marcel O (19 16v)
- Arjen (19 16v)
- Bas RSI (5 GT blue sport)
Okee, het is geen FNB, maar het is wel een stuk dichterbij. En toch ff leuk over Renaultjes ouwehoeren. Hopelijk wordt de opkomst wat hoger wanneer de zomer dichterbij komt.
Gisteren op de FNG:
- Catrinus (19 16v)
- Marcel O (19 16v)
- Arjen (19 16v)
- Bas RSI (5 GT blue sport)
Okee, het is geen FNB, maar het is wel een stuk dichterbij. En toch ff leuk over Renaultjes ouwehoeren. Hopelijk wordt de opkomst wat hoger wanneer de zomer dichterbij komt.
-
Ik zal ook ff kijken of ik kan komen.
Het word toch niet zo'n gay-meeting als vorige week he!
:lol:
Het word toch niet zo'n gay-meeting als vorige week he!
Ik ben er om 19.00 uur. Ik heb gisteren afgesproken met heino dat ik daar zo vroeg ben. Dit vanwege een afspraak die heino heeft in winschoten. Dus als ik niet buiten ben dan ben ik wel in de esso shop.
FF een klein verslagje:
Omdat een hele dag zonder eten wel wat lastig is vertrok ik al vroeg richting Ikea en Mac om ff zo'n lekkere ? versnapering bij Mr Donalds te halen. Maar Catrinus bleek er al te zijn, dus het vreten werd iets uitgesteld. Even later kwam er ook een rode GT aan, die ik iets eerder al bij het stoplicht had zien staan. Dit bleek Heino te wezen.
Omdat hij nog iets anders te doen had ging die al weer vroeg weg. Ook Marcel O kwam nog ff langs met zijn 19 16v. Die was in het gelukkige bezit van een fles Bacardi. Dus op naar de Essopomp. FF lekker binnen in de warmte zitten, blikkie stierenzeik drinken en wat foto's van de Breda meeting bekijken.
Na wat op temperatuur gekomen te zijn, toch maar weer ff naar buiten en een beetje bij de auto's kijken en wat ouwehoeren. Omdat Marcel's dorst (alcoholist?) enorme vormen had aangenomen ging hij er ook weer vandoor.
Net toen ook Catrinus en ik op het punt van weggaan stonden, kwam er een blauwe Clio 16v aan geraced. Dit bleek het nieuwe racemonstertje van Arjan81 te wezen. Mooi karretje en vooral hele mooie velgen (voor onder een huifkar). Na met z'n allen op, onder en in de Clio gezeten te hebben, ging iedereen weer richting huis.
Tot de volgende keer maar weer......
Omdat een hele dag zonder eten wel wat lastig is vertrok ik al vroeg richting Ikea en Mac om ff zo'n lekkere ? versnapering bij Mr Donalds te halen. Maar Catrinus bleek er al te zijn, dus het vreten werd iets uitgesteld. Even later kwam er ook een rode GT aan, die ik iets eerder al bij het stoplicht had zien staan. Dit bleek Heino te wezen.
Omdat hij nog iets anders te doen had ging die al weer vroeg weg. Ook Marcel O kwam nog ff langs met zijn 19 16v. Die was in het gelukkige bezit van een fles Bacardi. Dus op naar de Essopomp. FF lekker binnen in de warmte zitten, blikkie stierenzeik drinken en wat foto's van de Breda meeting bekijken.
Na wat op temperatuur gekomen te zijn, toch maar weer ff naar buiten en een beetje bij de auto's kijken en wat ouwehoeren. Omdat Marcel's dorst (alcoholist?) enorme vormen had aangenomen ging hij er ook weer vandoor.
Net toen ook Catrinus en ik op het punt van weggaan stonden, kwam er een blauwe Clio 16v aan geraced. Dit bleek het nieuwe racemonstertje van Arjan81 te wezen. Mooi karretje en vooral hele mooie velgen (voor onder een huifkar). Na met z'n allen op, onder en in de Clio gezeten te hebben, ging iedereen weer richting huis.
Tot de volgende keer maar weer......
-
Arjen, bedankt voor de reputatie!On 2002-03-08 23:51, Arjen
wrote:
.......Ook Marcel O kwam nog ff langs met zijn 19 16v. Die was in het gelukkige bezit van een fles Bacardi........
........Omdat Marcel's dorst (alcoholist?) enorme vormen had aangenomen ging hij er ook weer vandoor.......
Marcel a.k.a. Mr. Bacardi Cola
Zullen we volgende week er eens de FNG Cafe Meeting van maken.
Arjen en mij leek het wel een leuk idee om eens wat te gaan drinken met zijn allen.
Uit betrouwbare bronnen heb ik begrepen dat Marcel-O hier een goed voorbeeld in kan geven.
Dus, ipv van volgende week IKEA/Mac meeting een drie gezusters meeting?
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/parts" TARGET="_blank">[ Parts Database ]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-03-09 14:48 ]
Arjen en mij leek het wel een leuk idee om eens wat te gaan drinken met zijn allen.
Uit betrouwbare bronnen heb ik begrepen dat Marcel-O hier een goed voorbeeld in kan geven.
Dus, ipv van volgende week IKEA/Mac meeting een drie gezusters meeting?
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/parts" TARGET="_blank">[ Parts Database ]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-03-09 14:48 ]
-
Marius,
Count me in! Daar ben ik uiteraard bij!
Kan er ook een Bob geregeld worden voor mij?
Marcel
Count me in! Daar ben ik uiteraard bij!
Kan er ook een Bob geregeld worden voor mij?
Marcel
-
Marius, Arjen,
Gaat de FNG Café Meeting nog door?
Of staan we gewoon weer bij de Mac/IKEA/Esso?
Marcel
Gaat de FNG Café Meeting nog door?
Of staan we gewoon weer bij de Mac/IKEA/Esso?
Marcel
-
Ik ben d'r vrijdag ook. Heb wel een vergadering van me badmintoncluppie, maar die zeg ik wel af.
Heb niet zo'n zin in vergaderen op vrijdagavond als ik de hele week al op m'n werk in overleg zit:sad:
Mssls,
Marcel
Heb niet zo'n zin in vergaderen op vrijdagavond als ik de hele week al op m'n werk in overleg zit:sad:
Mssls,
Marcel
-
Ben er ook vanavond. Blijf niet zo lang ivm een potje kolonisten van catan spelen.
Marcel
Marcel
On 2002-03-29 15:52, Marcel O.
wrote:
Ben er ook vanavond. Blijf niet zo lang ivm een potje kolonisten van catan spelen.

ik kom ook niet want ik moet ganzeborden

-
Ploegah,
Was je anders wel gekomen dan?
Was je anders wel gekomen dan?