Maar geen achteruitrijlicht meer?
Wordt leuk bij de apk dan

grtz Jiggy
tsja, ik dacht dat je zo aan je 2e mistlicht geraakt waart ...Chris@R5 schreef:tut schreef:ik zou persoonlijk juis mn mistlicht verwijderd hebben.... maar dit ziet er ook wel goed uit!Hoe wil je aan de andere kant een witte lamp maken?
Moet ik in Engeland een achterlicht scoren
Nee das gewoon spuitbuswerktut schreef:tsja, ik dacht dat je zo aan je 2e mistlicht geraakt waart ...Chris@R5 schreef:tut schreef:ik zou persoonlijk juis mn mistlicht verwijderd hebben.... maar dit ziet er ook wel goed uit!Hoe wil je aan de andere kant een witte lamp maken?
Die zijn precies hetzelfde volgens mijChris@R5 schreef:tut schreef:ik zou persoonlijk juis mn mistlicht verwijderd hebben.... maar dit ziet er ook wel goed uit!Hoe wil je aan de andere kant een witte lamp maken?
Is een sierstuk voor uitlaten die achter de bumper zitten. Dus bijvoorbeeld diesels. Even een klein stukje van de uitlaat gezaagd en dan monteren. Dus gewoon met de beugel erop.kool schreef:ziet er goed uit hoor! dat sierstukje is ook mooi gedaan, staat wel mooi, en niet te bruut. hoe heb je dat gefixt eigenlijk chris, een recht stuk eraan gelast ofzo?
Kl*J*Jacco Osté schreef:Even stangen
Ik heb gewoon die 10cm dingen erin hangen, voorlopig
Volgens mij passen 13 cm speakers er ook wel in, misschien licht aanpassen met de dremel