Steven schreef:Waarom de Botmanbank als je via Gerrit echte Dynomeetings kan regelen in Goes?
nog zon azijnzeiker
Luco... Laat ze nou toch gewoon lekker
Ik hecht meer waarde aan opmerkingen van mensen die het wel leuk vinden
Willen ze niet op de bank, gaan ze niet... Zo simpel is het
daar gaat het niet alleen om of ze nou gelijk hebben of niet
ik vind dat je een bedrijf niet af moet zeiken via een forum
je weet niet wat dat kan betekenen voor een bedrijf
en als je het doet doe het dan goed onderbouwd richting het bestuur zodat die een weloverwogen keuze kunnen maken
mensen die een bedrijf via een forum afzeiken zouden eigenlijk aangesproken moeten worden door het bestuur
Steven schreef:'Psst aandelen in Botman kopen? Ow wacht, jij hebt ze al...'
Flikker op steven. Zo heb je altijd wel wat te zeiken.
Maar zoals eerder gemeld. tis een ieder zn eigen keuze of ie nu wel of niet op een bank gaat. Ongeacht welke bank. Wees blij dat dit bestuur er iets van probeerd te maken!
Ik had eigenlijk weer een koopzondag, iedere keer als er een meeting gepland wordt, maar gelukkig is dat mijn enigste vrij geplande koopzondag en heb het vrouwke al gemeld dat ik zeker van de partij wil zijn, dus heb er al zin in
MartijnG schreef:Ik heb het weekend ook alvast vrij gehouden...
Hopelijk kan ik de bus van de zaak lenen...anders wordt het Openbaar Vervoer denk ik sleep
volgens mij rijd ik ook ongeveer langs arnhem, neem je zo mee hoor :0
MartijnG schreef:Ik heb het weekend ook alvast vrij gehouden...
Hopelijk kan ik de bus van de zaak lenen...anders wordt het Openbaar Vervoer denk ik sleep
volgens mij rijd ik ook ongeveer langs arnhem, neem je zo mee hoor :0
@kool... Ik woon pratisch in arnhem Maar je mag hem altijd op komen halen
Whehe...nee niet meer in Presikhaaf Frits Zit nu vlak bij de Rijnhal
Volgende week ga ik even kijken bij mn werk (Bochane)of ik de bus mee kan krijgen. Als dat echt niet lukt zal ik hier wel laten weten dat ik een lift heeeeel aardig zou vinden
Ik ga er sowiezo bij zijn!! Laatste meeting is echt te lang geleden!
Zat er aan te denken om de gtt 5 maart op de vermogensbank te zetten. Ben wel benieuwd wat er nou uitkomt als ik de turbodruk op schroef.
Maar op de site van erik botman lees ik het volgende:
Met de nieuwe software kan veel meer vermogen (500 pk) aan om te testen.
CVDynamometer V. 5.10 biedt de mogelijkheid om zowel dynamische als statische metingen te verrichten.
Met de dynamische meting is het mogelijk doormiddel van accelereren het vermogen te meten.
Het voordeel hiervan is dat de test veel korter duurt. nl 6 tot 8 seconden.
De motor heeft de kans niet om warm te worden en wordt maar zeer korte tijd vol belast.
Met de acceleratie meting kunnen heel makkelijk zeel hoge vermogens aan de wielen worden gemeten.
In de nieuwe software zijn standaard de volgende features ingebracht:
ü Slipdetectie
ü Kw en pk aanduiding direct op het scherm
ü Rol- en luchtweerstand simulatie Mn2
Is het vet gedrukte nou niet erg slecht voor de turbo?
denk dat het er wat ongelukkig staat. Volgens mij bedoelen ze meer dat ze de auto niet langdurig vol belasten en dus de kans door oververhitting wordt geminimaliseerd. De auto staat stil en moet vol vermogen regelen, maar heeft geen rijwind. Dit zal wel deels gecompenseerd worden door kunstmatige gedwongen koeling...
Ik denk dat het 'm meer zit in de matige smering die je hebt met koude olie... In die korte tijd zal je motor niet enorm veel opwarmen, als je koelsysteem naar behoren werkt. DENK IK!