Even voorstellen: Bientje
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dit klinkt ineens heel erg viesBientje schreef:.... Ik banketstaaf namelijk te veel...

weinig eigenlijk... op bokt wel veel, maar die gebruik ik niet allemaal hoewel het woord fietst ipv neukt ook wel hilarische situaties opleverd!Paul1916v schreef:Ralf komt op stoom..![]()
@Bientje: nog meer van die woorden?

Ik dacht al... dat kan ook geinterpreteerd worden als ik pijp te veel... maar daar zal 1nsane het niet mee eens zijn...Paul1916v schreef:Dit klinkt ineens heel erg viesBientje schreef:.... Ik banketstaaf namelijk te veel...![]()

Klinkt als ter land ter zee en in de lucht:Bientje schreef:weinig eigenlijk... op bokt wel veel, maar die gebruik ik niet allemaal hoewel het woord fietst ipv neukt ook wel hilarische situaties opleverd!Paul1916v schreef:Ralf komt op stoom..![]()
Fiets um er in!
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
haha lekker hoor!Ralf schreef:Klinkt als ter land ter zee en in de lucht:Bientje schreef:weinig eigenlijk... op bokt wel veel, maar die gebruik ik niet allemaal hoewel het woord fietst ipv neukt ook wel hilarische situaties opleverd!Paul1916v schreef:Ralf komt op stoom..![]()
Fiets um er in!

-
- Contacteer:
Bientje schreef:Ik dacht al... dat kan ook geinterpreteerd worden als ik pijp te veel... maar daar zal 1nsane het niet mee eens zijn...Paul1916v schreef:Dit klinkt ineens heel erg viesBientje schreef:.... Ik banketstaaf namelijk te veel...![]()
ok genoeg over mijn sex-leven

Nou jongen... wat wil je weten over de bloemetjes en de bijtjes?Paul1916v schreef:Bientje schreef:Ik dacht al... dat kan ook geinterpreteerd worden als ik pijp te veel... maar daar zal 1nsane het niet mee eens zijn...Paul1916v schreef:Dit klinkt ineens heel erg viesBientje schreef:.... Ik banketstaaf namelijk te veel...![]()
ok genoeg over mijn sex-leven
begint het net interessant te worden
![]()

Ja tuurlijk! het is nacht.... dan komen de vage verhalen enzo
-
- Contacteer:
Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf 
@Bientje: dat gedoe snap ik nog wel hoor

@Bientje: dat gedoe snap ik nog wel hoor

vage verhalen? ow....dan ga ik ff opletten..kijken of ik nog naam kan maken 

Nou vertel....Haas schreef:vage verhalen? ow....dan ga ik ff opletten..kijken of ik nog naam kan maken
Wil je het mij wel vertellen? Wil je er over praten? Zit het je heel erg dwars?Paul1916v schreef:Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf![]()

-
- Contacteer:
Misschien dat Haas nog een paar leuke termen weet..uit die hoek komen vaak de meest mooie omschrijvingen

Nee... was de eerste keer dat ik m zag... hopelijk niet de laatste... ben helemaal verliefdSander2 schreef:Of de sterke? Maar als je vriendje uit leidschendam komt, dan kom je dat gele 5je regelmatig tegen of niet?Bientje schreef:Ja tuurlijk! het is nacht.... dan komen de vage verhalen enzo
meestal ben ik degeen met verhalen die niemand snapt, dus vandaarBientje schreef:Nou vertel....Haas schreef:vage verhalen? ow....dan ga ik ff opletten..kijken of ik nog naam kan maken

Nou begin maar... vager dan ik kan het neit worden!Haas schreef:meestal ben ik degeen met verhalen die niemand snapt, dus vandaarBientje schreef:Nou vertel....Haas schreef:vage verhalen? ow....dan ga ik ff opletten..kijken of ik nog naam kan maken![]()

-
- Contacteer:
Oftie dwars zit doe ik in t openbaar geen uitspraken overBientje schreef:Wil je het mij wel vertellen? Wil je er over praten? Zit het je heel erg dwars?Paul1916v schreef:Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf![]()

privévragen over PM of msn

Ach jee... hij zit dwars... moet je m even recht (laten) leggenPaul1916v schreef:Oftie dwars zit doe ik in t openbaar geen uitspraken overBientje schreef:Wil je het mij wel vertellen? Wil je er over praten? Zit het je heel erg dwars?Paul1916v schreef:Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf![]()
![]()
![]()
![]()
privévragen over PM of msn![]()
-
- Contacteer:
Weet jij de precieze datum dan?Ralf schreef:Zal ik het even voorrekenen dan voor je?Paul1916v schreef:Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf
![]()
![]()
![]()

-
- Contacteer:
Ik zeg toch niet dat ie dwars zit? dat maak jij ervanBientje schreef:Ach jee... hij zit dwars... moet je m even recht (laten) leggenPaul1916v schreef:Oftie dwars zit doe ik in t openbaar geen uitspraken overBientje schreef:Wil je het mij wel vertellen? Wil je er over praten? Zit het je heel erg dwars?Paul1916v schreef:Daar ga ik geen uitspraken over doen Ralf![]()
![]()
![]()
![]()
privévragen over PM of msn![]()

oftie nou dwars zit of niet..dat merk je niet met zo'n iellig dingske 

ik ga ondertussen ff mijn werk verrichten hier...dus ik lees zo ff bij 

Hey zeur niet!Paul1916v schreef: Ik zeg toch niet dat ie dwars zit? dat maak jij ervan

-
- Contacteer:
Je had er anders aardig moeite mee!Haas schreef:oftie nou dwars zit of niet..dat merk je niet met zo'n iellig dingske

@Ralf: STFU
tijd om iemand anders in de zeik te zetten hiero..