daarom is je auto niet duur overgespotenXabre schreef:denken jullie wel om me portemonnee, die wordt dan ook behoorlijk verlaagd

daarom is je auto niet duur overgespotenXabre schreef:denken jullie wel om me portemonnee, die wordt dan ook behoorlijk verlaagd
ben vorige week opeinde ook goed doorgekomen dus zit wel goedXabre schreef: maar eeuh 70mm of meer, ik heb hier in de straat 3 drempels liggen waar ik eerst overheen moet als ik weg wil met de auto, wordt dat niet wat te?
YEAH!!edwin19 schreef:Het leven begint bij 70mm en meer
De veren kunnen ze binnen 1,5 week leverenedwin19 schreef:gewoon de complete kit van K.A.W 70mm daar zitten Koni geel schokdempers bij, is niet overdreven duur maar top kwaliteit
Wat is niet overdreven duur?edwin19 schreef:gewoon de complete kit van K.A.W 70mm daar zitten Koni geel schokdempers bij, is niet overdreven duur maar top kwaliteit
Dit is de adviesprijs in Duitsland, reken op iets meer bij de meeste winkels in NL.Rob 16v schreef:Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.30 3150-2130 603,20 -
Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.50 3150-2150 672,80 -
Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.70 3150-2170 684,40 -
Het is niet zo zeer dat het alleen slecht is voor de demper. Het probleem is dat de veer los komt van de schotel, met alle gevolgen van dien.Gabri schreef:ach die van mij blijven met een verlaging van ook zo'n 7 a 8 cm ook al een jaar goed
marcel16v schreef:Dit is de adviesprijs in Duitsland, reken op iets meer bij de meeste winkels in NL.Rob 16v schreef:Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.30 3150-2130 603,20 -
Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.50 3150-2150 672,80 -
Renault Renault 19, nur 1.8 16V B/C/L/... VA.70 3150-2170 684,40 -
Welk deel?? Heb nog een zgan origineel middendeel liggenXabre schreef:nou die verlaging gaat er ook nog wel komen, maar moet eerst nog even een nieuwe uitlaat hebben, ook vanwege de apk in januari
jaMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Je auto is netjes geworden.![]()
![]()
me dash is alleen niet echt gevorderdGabri schreef:ga alvast beginnen met sparen, heb even een extra punt op de to-do list gezet
![]()
FNS (friday night sappemeer) was super
- Dop voor vloeistofreservoir (reservoir en dop zijn van alle 19's gelijkXabre schreef:Helaas ligt het forum van team1916v plat, dus maar hier even vragen? voor de ombouw naar een conventioneel remsysteem van een 19 1800 zonder ABS had je nodig: andere hoofdremcilinder, rembekrachtiger en vloeistofreservoir.. maar ik geloof nog iets ?
- Dop voor vloeistofreservoir (reservoir en dop zijn van alle 19's gelijkXabre schreef:Helaas ligt het forum van team1916v plat, dus maar hier even vragen? voor de ombouw naar een conventioneel remsysteem van een 19 1800 zonder ABS had je nodig: andere hoofdremcilinder, rembekrachtiger en vloeistofreservoir.. maar ik geloof nog iets ?
Die werkt dan ook nogXabre schreef:is het niet mogelijk om het handremlampje te behouden voor de handrem?