Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Anonymous

Hoi ik zal me effe voorstellen.
Ik heet jordy schenk en ik kom uit ridderkerk.
Ik ben 23jaar,en ik werk bij een timmerbedrijf.
Ik heb zelf geen gtt of renault.
Maar een renault 5 gtt spreekt me heel erg aan.
Ben nu in het bezit van een hyundai scoupe gt turbo.

greetz.
[ This message was edited by: jordy on 2001-12-31 17:44 ]
Anonymous

Hallo ik ben Andries Hofstra
En ik ben 20 Jaar.
Ik woon in Assen en ben sinds April

vorig jaar in het bezit van een GTT uit 86
Ik heb hem gekocht als opknapper en dat heb ik geweten.

Immiddels is hij technisch bijna klaar.
De caroserie is aleen een stuk minder.

Dus komende zomer zal ik beslissen of
ik mijn Pocket Rocket hou of verkoop.

Nou dat was mijn verhaal.

hou ze rijdend!
Anonymous

Hier dan op verzoek.

Ik ben Rob Schenk en woon in Zeist en ik werk als systeem- en netwerk-beheerder in amersfoort.

Ik heb sinds juli dit jaar een Clio uit '92 (heeft mijn gare mazda 323 uit 1987 vervangen gelukkig).

Ook al ben ik al zeer tevreden met mijn standaard clio (1.2 RN) wil ik er toch iets leukers van maken zowel optisch als motorisch
Anonymous

Toen ik een oproepje deed om jullie om hulp te vragen kreeg ik als antwoord een vraag om me voor te stellen. Bij deze:

Ik heb sinds een paar maanden een renault megane van mijzelf. Ik had hem al eerder gereden een paar jaar gelden als lease auto. Daarna heb ik verschillende merken gereden maar heb altijd gezegd:"als ik een auto voor mezelf ga kopen wordt het een megane".

Ik heb een bijna nieuwe carkit uit mijn oude lease wagen. Deze wil ik in mijn renault inbouwen. Vandaar dat ik een oproepje in het forum heb geplaatst.

Ik ben woonachtig in Noord- Brabant, ben 31 jaar en getrouwd.
Ik ben behoorlijk flexibel van karakter, mijn bijnaam is dan ook jack the windvane; hij die met alle winden meewaait zoals één van mijn vrienden het uit heeft gelegd.

Hopelijk weten jullie nu genoeg en anders hoor ik het wel...

Groetjes,

Jack
Just the Cook
Contacteer:

Hallootjes,

ik heb me vandaag hier ingeschreven dus ik zal me even voorstellen (voor diegenen die het willen weten natuurlijk).

Mijn naam is Edgar Ang oftewel gewoon Ed. Ik ben 27 jaar jong/oud, 't is maar hoe je het bekijkt. Ik woon samen met zoontje Wesley en Anja in Eindhoven. Ik ben werkzaam, oh nee, "fysiek aanwezig op mijn werk" als medewerker verkoopbinnendienst /applicatiebeheerder bij Wegener Suurland, uitgever van de gemeentegidsen in heel Nederland, waar ik inmiddels alweer 2 jaar werk.

Mijn hobbies zijn grafisch ontwerpen/beletteren (meestal auto's, stickers, stripings, logo's etc.) wat wel eens handig kan zijn bij mijn andere hobby: klooien met mijn auto. Ik zeg met nadruk klooien omdat er met het knutselen aan mijn Laguna RT uit '95 wel eens iets fout gaat.
Motortechnisch gezien heb ik de ballen verstand van auto's alhoewel het me wel is gelukt om een open luchtfilter in te bouwen (Pipercross). Verder blijf ik er liever vanaf, maar wil bijvoorbeeld wel een keer zo'n CICBox aanschaffen. (90-95 pk is nl. niet echt super.)

Buiten de reeds gewijzigde onderdelen aan mijn Laguna, vooral optisch, ben ik nog veel meer van plan om te veranderen aan de auto. Zo wil ik mijn huidige 16" velgen vervangen door 17" Toora Canonica's (vet!), verbreden, verlagen, sportuitlaat, enkele carosserie onderdelen veranderen, etc, etc. Maar zoals velen van jullie ook wel kunnen beamen, het kost allemaal zo verrekte veel geld. Ach ja, dan maar stap voor stap.

Ben ik iets vergeten? Als mij iets te binnenschiet, dan vernemen jullie het wel.

Groetjes, Ed

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://members.brabant.chello.nl/a.ang" TARGET="_blank">members.brabant.chello.nl/a.ang</A><!-- BBCode End -->

Lagunafreaxx!!!
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 00:31 ]
~thijs~
Contacteer:

Beste mensen
Na een tijdje gewoon op de site gekeken te hebben werd het nu wel een keer tijd om mezelf ook maar een keer te registreren dus ook wie is wie even te gebruiken!
Nou ik ben Thijs ik ben 23 en woon in Haarlem en rij in een zwarte Clio RSI die ik nog een beetje wil opvrolijken met mooi schoentjes eronder enzo en ik hoop jullie vaker te spreken en adviezen te krijgen over het web
groeten Thijs
Armando.B.

ik ben Armando,
ik ben 18 jaar jong. ben nog aan het lessen voor me rijbewijs
maar ben al heel lang fan van Renault me vader heb ook altijd al Renault gereden
nu hebben we een Safrane V6 jammer genoeg geen biturbo, maar deze doet het ook goed :grin:

maar ik woon in Schiedam
ik doe de mavo op het Roc Zadkine
en donderdags middag werk ik in een Renault garage ZEEUW in delft
en op vrijdag werk ik bij Zeeuw schade herstel :grin:

ik wil als ik me rijbewijs heb
een clio 16v maar het liefst een williams :grin:
dat is me droom auto eigenlijk

en ik probeer hier een beetje meer teleren enzo :grin:
beetje ideeen afkijken enzo :grin:

greetz!
Paanz

Hallo allemaal,

Ik zal me ff voorstellen aan everybody,

Ik ben Leon Paans, 20 jaar, woonachtig in de buurt van gorinchem. Ik heb al een tijdje lopen rondneuzen op deze site (hij is echt te gek!) en dacht: ik zal me nu eerst eens registreren.

Ik rij zelf een '94 laguna 2.0 RT waar ik zelf aan sleutel/knoei. Hij is 35mm verlaagd, staat op 205/55/15 lichtmetaal -das niet alstegroot hè, een open luchtfilter en rvs uitlaatsysteem (home made)voor de rest zijn de ruiten wat donkerder dan normaal. Behalve dat ie te weinig pk's onder de kap heeft ben ik er dik tevreden mee.
In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als allround onderhoudsmonteur. Dus er is weer een laguna freak bijgekomen!!! Dat was het geloof ik wel zo'n beetje, ik hoop hier nog vaak terug tekomen,

Greetz Paanz

ps: Wanneer komt er eens iemand met een kompleet fr3 turbo verhaal???
Smasher
Contacteer:

Ha fans,

Gaatie

Naam: Anné van Dijke

Heb eerst een Opel Astra Gsi gehad.....!
Jaja, *&%#$-auto's die opels altijd ellende ermee!

Heb nu een Clio Rsi en wil nooit anders meer, ja misschien nog es een Williams, ff mijn pappie en mammie lief aankijken!

Trouwens een erg coole site!
M@zzls
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Dit is geen chat topic.
Dus GEEN chat hiero, daarvoor hebben we t algemene chat topic.

Moeilijk, lezen... Of niet?
En nee, svp geen reactie hier.

De eerste die hier nog post krijgt een ip ban voor een halve week.
Flauw, inderdaad..._________________
<a href="http://www.renault-tuning.nl/~rtc001" target="_blank">http://www.renault-tuning.nl/~rtc001</a>

[ This message was edited by: Bas on 2002-01-08 20:54 ]
Vos

hallo,

ik ben Renco Vos, 22 jaar kom uit enschede, rijd nog steeds in mijn GTL en heb 2 1/2 maand geleden een GTE gekocht! De auto is bijna klaar voor de keuring en dan kan ik eindelijk gassen! :D
Laatst gewijzigd door Vos op vr 28 feb 2003 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Clio 16v.....
BartK (Adrenalin)

Oke dan, dan is het nu mijn beurt...

Ik ben Bart Kennis, bijna 23 jaar geleden geboren in Budel waar ik nog steeds woon en binnenkort ga samenwonen met mijn vriendin.

Ik heb me nog niet zolang geleden hier bij rtc aangemeld maar heb mijn clio 16V nu al ruim een jaar. Voordat ik mijn rijbewijs had was ik altijd al aan 't dromen over mijn eigen 16V. En die droom is gelukkig uit gekomen. Ik had me geen betere auto kunnen wensen.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Hi ik ben Sven 23 jaar oud doe NOOIT miep miep na
ben in bezit van een 19 1.8 rt met ca 125 pk
(ja echt)verlaagd 16"borbetjes originele spoilerset (16v look van fabriek af)
K&N zelbouw injectie kit remus eindpotje
het is zwart met. uit 93 en heeft (echt)94 duizend km tjes gelopen kocht hem met 65 2.5 jaar geleden
auto 2 is een 5 Alpine Turbo uit '83
ik ga deze restaureren en beetje opvoeren
op het menu staat lambda geregelde multipoint injectie grotere turbo intercooler enz.
over de kleur ben ik nog niet uit HELP ME!
ik wil kiezen uit JAGERMEISTER of plain zwart
groetjes sven vragen ik hoor het wel
Anonymous

Hi, ik zal me ff voorstellen, ben artur 24 jaar, woon in Papendrecht, werkzaam als export manager bij een expeditie bedrijf en sinds een kleine drie jaar in het bezit van een gele 5 Gt turbo coupe phase II (coupe ben ik twee weken terug achter gekomen, nooit kenteken bewijs eens grondig bestudeerd...) eerste twee jaar van alles aan mijn bakkie verspijkerd, turbo lag vrij snel aan bonken nodige andere dingen vervangen...
Ben tijdje in bezit geweest van een blauwe phase I maar die ligt nu compleet gestript ergens anders.. (mijn kelder ligt daarentegen bomvol :wink:)
Afgelopen jaar te druk geweest (huisje gekocht en afstuderen) voor mijn bakkie, maar nu weer vol aan de slag..
Heb tevens van de zaak, eveneens een gele, clio renault sport (ook heel erg leuk maar 5 ie blijft mijn liefde).
Kwam onlangs deze site tegen en aangezien twee bekenden van mij hard aan deze club werken ben ik maar gelijk lid geworden.
Hoop jullie allemaal beter te leren kennen daar in je eentje freaky zijn minder leuk zijn is als met een hele groep!!
Robert dB.

Tot mijn verbazing kan ik geen Wie is Wie info hier terug vinden over mezelf. Waarschijnlijk heb ik me destijds op een andere manier voorgesteld aan jullie, maargoed hier dan nog maar eens officieel.

Vele kennen me al van de site en in real life...maar ik ben dus Robert de Boer, 25 jaar en woonachtig in Woerden. Werkzaam bij een architecten buro in Utrecht, als bouwkundig tekenaar (HTS Bouwkunde in Utrecht gedaan).

Tjsa en de belangrijkste info; me Reno.
Een Willy dus. Inmiddels 6 mnd in mijn bezit. Hij is bijna geheel origineel en dat wil ik ook graag zo houden.

Enige specificaties zijn: chippie, ca.4 cm verlaagd, K&N vervangingsluchtfilter, van voor tot achter geheel Devil + katvervanger (ex. spruitstuk).
Laatst gewijzigd door Robert dB. op za 18 mei 2002 13:28, 3 keer totaal gewijzigd.
r25v6turbo
Contacteer:

Goed dan moet ik ook maar ff...
Ik ben marijn janssen, 21 jaar, en kom uit gemert (n.b). Ik werk in de beveiliging/telecom/data/camera/toegangscontrolesystemen. Mijn eerste auto was een opel corsa uit 86 omdat ik hem kreeg. Weinig problemen maar wel roest! Toen kocht ik mijn eerste renault. Een 21 TI uit 88. Hele mooie wagen vond ik zelf. Daarna nog een 21 ti gehad toen een r25 v6 automaat en mijn huidige auto is een r25v6turbo. Ik houd van grote auto's en mijn wens is eigenlijk nog om mijn blok in een r25 limousine te leggen. Zoals jullie zien ook een echte renault liefhebber.
Robke
Car: Lexus IS250

Hoi allemaal.

Ik ben Rob en ik woon al 21 jaar in Den Bosch. Ik ben momenteel in het bezit van een clio 1.4, maar die maakt binnenkort plaats voor een 16V!!!

Ik werk hier in Den Bosch in een caraudio seciaalzaak, dus als je daaromtrent vragen hebt, stel ze gerust.

De groenten!!
Tim B.

Hallo allemaal

Mijn naam is Tim Borchers, 20 jaar en kom uit het uiterste noorden van Groningen...het einde van Nederland zeg maar... Heb nu bijna 2 jaar mn GTT waar inmiddels het nodige aan gebeurd is. Ik ben eigenlijk besmet met het turbo-virus door mn broer, die heeft zijn GTT inmiddels alweer 3 jaar, en wil hem nu verkopen :smile:. toch leuk om te zien hoeveel GTT-liefhebbers er zijn!!

Stiekum ben ik eigenlijk wel een beetje op zoek naar een clio 1.8-16V of Williams. Maar voorlopig ben ik nog zeeer tevreden met mn eigen GTT.

Groeten Tim B.

Mijn Turbo: (sorry geen link)
http://www.geocities.com/xedrah/overig/mijn.jpg

[ This message was edited by: Tim B. on 2002-02-04 23:56 ]
Anonymous

Nu ik dan maar.

Ik ben Robert van Bambost, 21 jaar uit Gorinchem. Ik ga nog 1 dag in de week naar school om mijn opticiëns-diploma te halen. Verder werk ik 5 dagen in de week in een optiekzaak.
Ik ben bijna 1 jaar de trotse eigenaar van een clio 16v uit 1991. Deze is ongeveer 3 cm verlaagd en heeft 15 inch lichtmetalen velgen onder zich. Verder ligt er sinds kort een Achterbergblok in met chippie( +/- 170pk)
Hij is trouwens hardstikke rood van kleur.

Mzzl, Robert.
Anonymous

Nou ik heet mark ben 20 jaar. Mijn achternaam is kremer en zo wordt ik ook meestal genoemd. Doe mts bouwkunde
Heb sinds december een R5 Tr uit 88 groen metallic 215 duizend op de teller hij is helemaal origineel. Schadevrij en geen roest.
Heb hem gekocht voor 500 piek moest in januari gekeurd worden kwam hij in een keer doorheen. Ben erg wijs met mijn karretje en hij rijd perfect. Vind een gt turbo heel gaaf maar heb geen geld in de toekomst hopelijk wel.
Anonymous

Hallo,

Ik ben sjakkie, rooie-dokus is mijn bijnaam en komt door mijn haar-kleur (denk ik)

ik ben 20 jaar en woon in sint-oedenrode (in de beurt van eindhoven)ik ben werkzaam in 1 van de 3 grootste ICT bedrijven van nederland!

Ik rij nu een aantal maanden in een clio 1.8RSi uit 7-93. hij is bloedsnel en bevalt uitermate goed.

ik hoop vaak op deze site te komen want hij is werelds.

Mzl
Sjakkie
Kay
Contacteer:

ik zwerm al een tijdje op deze site rond maar heb vandaag pas ontdekt hoe ik me hier aan moet melden!?

Ik stel me maar effe voor.
Ik ben Kay, ben 19 jaar en ook als velen van jullie geinfecteerd met het Renault-virus. En dan especially r5gtturbo!

Ik ben woonachtig in Gennep(25km onder Nijmegen)en ben momenteel bezig met de laatste loodjes van mijn opleiding MBO-autotechniek(4jaar).In mijn vrije tijd werk ik bij Renault-dealer Hub in Oeffelt. Ooit begonnen als autowasser en later d.m.v. mijn opleiding gepromoveerd tot monteur.

Mijn r5gtTurbo kocht ik zwaar verneukt in mei 2001. De auto stond APK-afgekeurd op mijn werk. de eigenaar wilde ervan af.
Het is een phaseII uit '90 in de kleur Bleu sport nacre. De auto was duidelijk van een niet-liefhebber geweest, nooit gewassen, binnenin een grote bende. Technisch was er ook van alles aan de hand: motor liep alleen op choke, olielekkage, 2 nieuwe banden, handrem zat vast,lekke spruitstukpakking en om het feestje compleet te maken bleek later de turbo gescheurd te zijn. Ik paar dagen nadenken en centen tellen en de auto toen voor zeer weinig geld gekocht. Ik heb toen in mijn vrije tijd in de vakantie de auto helemaal opgeknapt.
Ondertussen heb ik de motor er ook al een keer uitgetild om de koppelingsplaat te vervangen. Houdt het nou nooit op?!

Dit is dus een beetje mijn verhaal.
Ik hoop dat jullie nou een beetje weten wat ik doe en wie ik ben.

greets, Kay!
jeroen.k

Ik ben helemaal gek van R5, maar heb tot nu toe het geld nog niet gehad om een GTT te kopen. heb tijdens mijn studie wel een TL 1.1 uit 86 gekocht, maar die begint nu aardig op te raken en heb nu een baan in Lelystad, woon zelf in Harderwijk, en ben dus al voorzichtig op zoek naar een GTT voor een redelijke prijs. Mijn motto is lievert snel dan mooi, maar lelijk is ook niks!
jeroen.k

Volgens mij ging het net niet helemaal goed!
Nou nu dan maar wel ff.
Ik heet Jeroen en ben 20 jaar. Ik rij op dit moment nog in een R5 1.1 die al behoorlijk slooprijp begint te worden(is de reparatie niet meer waard-homokoneten), maar ben op zoek naar een GTT die mij heel veel rijplezier gaat geven. Ik woon in Harderwijk en werk in Lelystad, dus je kunt mij elke ochtend zo tussen 7 en 8 uur door de polder zien crossen!!

edit: ff een update ik rij tegenwoordig rond in een Renault 19 1.4 energy ook een leuke auto (en iets meer geschikt voor woon-werk verkeer)
[ This message was edited by: jeroen.k on 2002-03-07 15:07 ]
MyZ

Super Site!

Zal me ff voorstellen:

Ben Micha Assink, 20 jaar en woon in Enschede. Studeer aan de Hogeschool in enschede, elektrotechniek. Bezit sinds maart 2001 een clio 1.8 16v. Hij ligt nu helemaal uit elkaar, want hij wordt opnieuw gespoten. Verder moeten er nog de nodige paardjes bij in, aangezien alleen de nokkenstokken nog niet echt veel doen. Dat was het wel zo'n beetje

C ya all,

MyZ
Anonymous

Ik ben Chris (aka KRZ), 24 jaar, woon sinds half jaar in den Bosch. Werk sinds enkele maanden en heb van mijn eerste salaris 'n Clio 1.4 uit '93 gekocht. Mankeerde wel wat aan maar was echt een megadeal! Is nu bijna helemaal ok en heel mooi (zeker voor een 1.4) alleen nog beetje spuitwerk.

Site is echt te gek! Houden zo!

KRZ
Anonymous

Hoi,

Ik ben Tim, 25 en kom uit Nijmegen. Ik werk als helper opruimer explosieven bij de explosieven opruimings dienst van de landmacht in Culemborg. Ik ben sinds 2000 in het bezit van mijn inmiddels geheel gereviseerde 5 GT Turbo uit '87, deze is antraciet, phase 1, phase 2 blok. Laat ik me maar meteen verontschuldigen, wan ik maak nogal es een foutje bij hel plaatsen van een topic, of het reageren hierop. Ik heb redlijk wat kennis in huis van auto's etc, maar van computeren heb ik geen kaas gegeten.
RickGT TURBO
Contacteer:

Ik ben Rick van Dijk. Rick voor iedereen eigenlijk :smile:
Ik rij nu een Renault 19 1.4e met zelf gemodificeerd luchtfilter.

Deze auto gaat over 3 maandjes over naar m'n vader wanneer ik eindelijk m'n 16V koop. Ik ben nu al druk aan het zoeken maar tot heden nog niet m'n droom auto gevonden...

Ik werk voor Foot Locker als Webmaster/Marketing Medewerker. Ik heb net bij getekend dus zit d'r nog wel een tijdje. :smile:
Ik ben van plan m'n 16V (zodra ik die heb) flink te gaan tunen en aan te gaan knutselen.
En als ik door heb hoe en waar met club dagen mee te doen en om lid te worden?
Toine

Hallo, voor het eerst op de site, daar gaat ie:

Ik ben Toine, 25 jaar, student en ben begonnen met een 205 1.6 gti, vervolgens een 1.9 gti, toen er genoeg geld was eindelijk een 1.8 16v, nog eventjes een clio 16v met maxi motor gehad (te leen van kennis)en sinds vorig jaar een Clio williams (..en peugeot 1.9 cti, kon het toch niet laten)
Clio Williams: 1994, 50.000 km
helemaal orgineel/ned. auto
gereden top: 218 km/uur
snelst gereden snelheid: bijna 300 km/uur (bijrijder ferrari F40)

[ This message was edited by: Toine on 2002-04-08 18:31 ]
Anonymous

Nou dan moet ik ook maar even he :smile:

Ik ben Matthijs Macaré kom uit Maurik dat ergens bij Tiel ligt ik ben 20 jaar, ik heb nog geen GTT maar ben druk OP ZOEK NAAR EEN GTT BLUE SPORT (ik meld het maar even). Verder Zit ik in de ICT branche, doe veel met auto's waaronder organiseer ik de MINI-EUROPE-RALLY met een aantal mensen. De rest komen jullie vanzelf te weten anders heb ik dit halve topic nodig :grin:

De volgende maar weer...........
TimTurbo

Hé Renault-Freaks,

ik zal mezelf ook maar even voorstellen.
Ik ben Tim Mangelaars en ben in het weekend woonachtig in Steenbergen (NB). Hier bevindt mijn GT Turbo zich ook. Door de week ben ik woonachtig in Enschede in verband met school. In 2001 heb ik de HTS-Autotechniek te Arnhem afgerond.
Ik weet al vanaf jonge leeftijd dat ik een GT Turbo wilde. Ongeveer vanaf het moment dat mijn ouders een Renault 5 reden. Toen ik 18 was en mijn rijbewijs had gehaald, heb ik dan ook lang gezocht naar een goed exemplaar. Dit is achteraf nog gelukt ook. Een witte Ph II uit 1990, destijds aangeschaft met 160.000 km op de teller en één jaar Bovag Garantie!!!! Sindsdien zijn er een aantal dingen gewijzigd aan de Turbo en ben op het moment bezig met het bouwen van een bleedvalve.
Naast de Turbo heb ik nog een (S)Express om de afstand tussen Steenbergen en Enschede wekelijks te overbruggen.
Ik vind dit voorlopig meer dan genoeg, anders blijf ik tikken...

Mzl.
Anonymous

FF voorstellen!

Hoi,
Ik heb me vandaag aangemeld en wil mijn auto ff voorstellen:

Type: 5 GTTurbo fase II
Bouwjaar: 1988
Kenteken: HN-BB-53
Kleur: metallic zilver grijs
Staat: redelijk/goed
Tuning optisch: geen
Tuning mechanisch: Dump-valve, turbo opgeschroeft.
Plaats: Helmond
Bijzonderheden: Sinds 04-2001 een gereviseerde motor erin gelegd.
Toekomst: bleed-valve inbouwen, 15" TSW EVO velgen.
jean-paul

hallo allemaal,zal me ff voorstellen
mijn naam is jean paul (jp) duurland
ben 21 jaar en woon samen met mijn vriendin in haarlem.ik heb sinds 2 jaar een zwarte 5gtt waar ik altijd veel lol mee heb en sinds 4 maanden heb ik ook een clio williams erbij waar ik ook heel erg blij mee ben
dat was het wel zo'n beetje en anders horeen jullie het nog wel op een van de meetings.
Paskie

Hee Renault freaks ,
bij deze wil ik me ff voorstellen
ik ben Paskal Janse wonend in Arnhem en sinds een jaar of 2 in het gelukkige bezit van een lekkere vlotte clio 16v .Het is een witte uit 91 met phase II velgen eronder en er is behalve een Remus weinig aan opgefokt of wat dan ook .Ik hoop jullie nog vaak te spreken op deze site !!!
MartinGTT

Hallo Renault liefhebbers

Ik ben Martin Ligtvoet ik kom uit Oosterhout (NB). Ben 21 jaar. Sinds een half jaar heb ik een blauwe Renault Clio 16v. En hij bevalt prima. Deze heb ik in orginele staat gekocht en nu ben ik druk bezig om m helemaal naar mn zin te maken.
De groeten
Gesloten