Ej mooje wagen! Heb zelf een donkerrode clio 16v, maar dan de phase 2. Denk dat dikke lichtmetale velgen ook wel vet zullen staan hoor! p.s. mistlampen in het wit is denk ook wel dik.. maar mooie bak verder!
paulusdecliokabouter schreef:Denk dat dikke lichtmetale velgen ook wel vet zullen staan hoor! p.s. mistlampen in het wit is denk ook wel dik.. maar mooie bak verder!
Zekers, maar het is 'maar' dagelijks vervoer voor deze patser hé..
De meeste aandacht gaat voor Haas naar dit monster:
Toevallig, die gozer op de onderste foto is een vriend van me die ff stond te kwjlen bij de 5. Zelf ook nog ff goed bekeken en het is serieus een mooie, strakke auto. Die van Ivo mag er ook wel wezen zeg
Zo dat gebakkie is weer door de apk .......aandrijfashoesje , wiellager achter, gaatje uitlaat en te witte knipperlichten op het zijscherm, dat viel dus allemaal wel weer mee..... nu de 5 nog
had je deze post nog gelezen op 't street illusions forum jochem?
le mouton noir (sandy) schreef:
Sorry hoor, maar wat vind ik dit een spuuglelijk ding:
:[img]http://www.tigraexpentionclub.nl/photob ... 210347.jpg[/img]
Wil niet lullig zijn ofzo hoor.. Natuurlijk respect voor zijn eigen mening en smaak, en alsdie t mooi vind moet die er natuurlijk lekker in blijven rijden, maar ik zou er zelf echt voor geen goud in willen rijden.
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i VOLKSWAGEN
Handelsbenaming i GOLF CL 66 KW E2
Kleur(en) i Groen
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1781 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 999 kg
Maximum massa voertuig i 1.540 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 500 kg
- geremd i 1.200 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 29 november 1995
Datum eerste toelating i 29 november 1995
Datum aanvang tenaamstelling i 21 januari 2005
Zo'n zelfde zielepoot woont er bij mij in de straat, ook een golf 3 rijder, hij dacht dat ik mijn ooit witte clio had overgespoten en er een paar stoere velgen + uitlaat onder had geschroefd en dat ik daarna dacht dat ik bruut was (vertelde ie op een verjaardagfeestje tegen 't zusje van een vriend van mij)
Zuur was het voor hem dat ik hem niet lang daarna tegenkwam op de snelweg... de rest laat zich raden
Marcel B. schreef:
Zo'n zelfde zielepoot woont er bij mij in de straat, ook een golf 3 rijder, hij dacht dat ik mijn ooit witte clio had overgespoten en er een paar stoere velgen + uitlaat onder had geschroefd en dat ik daarna dacht dat ik bruut was (vertelde ie op een verjaardagfeestje tegen 't zusje van een vriend van mij)
Zuur was het voor hem dat ik hem niet lang daarna tegenkwam op de snelweg... de rest laat zich raden
Toch maar eens checken of jij wel een echte Williams hebt. Wie weet heb je wel je witte Clio...
Oubollige schijtbakken. Laatst een golf 3 GTI voor me, ruk wat kunnen die het "verkeer" vertragen. Had vroeger een step, die ging sneller.
Moet dat ding toch nog hebben liggen in de kelder...even zoeken.
Laatst gewijzigd door MarcoG op ma 6 jun 2005 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
ik koop lekker een golf, want die heeft iedereen, dus dan weet ik zeker dat ik erbij hoor, ik heb namelijk geen eigen smaak en mening, kan alleen geen vr6 betalen
MarcoG schreef:Kon ik ook maar zoŽn golf betalen...*droom*
Oubollige schijtbakken. Laatst een golf 3 GTI voor me, ruk wat kunnen die het "verkeer" vertragen. Had vroeger een step, die ging sneller.
Moet dat ding toch nog hebben liggen in de kelder...even zoeken.
Om maar niet te spreken over het aantal exemplaren met 'Hella' lampje...