kleurtje....niets aan doen hoor

Tis een appart kleurtje. Eigenlijk zwart (zo staat t ook op kenteken) maar in de zon zie je duidelijk een bruine gloed erin. Ik vin t wel mooiHaas schreef:bruut apparaat!
kleurtje....niets aan doen hoor
Zoals ik dat ook had bij stevig acceleren hoor ik de monteur nog zeggen:kadaklopRS schreef:Heren,
Met mijn onlangs aangeschafte clio rs ( ph1 2001 ) ervaar ik het volgende probleem; Tijdens stevig acceleren, alleen in eerste en tweede versnelling, bereikt mij een kloppend geluid uit het vooronder. Aan de ophanging lijkt, voor zover op het oog waarneembaar is, niet veel mis. Ik dacht zelf aan problemen die voortkomen uit een versleten motorsteun. ( kantelen motor en een uitlaat die de vooras raakt?? ) Na vervanging van dit onderdeel ( rechtsvoor ) lijkt het euvel minder hevig maar doet zich nog steeds voor. E.e.a. wordt erger zodra het wegdek enkele oneffenheden bevat.
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
Jawel, 2 jaar geleden:Arno17 schreef:Heeft iemand dat al eens laten doen [distributierime vervangen] en wat kan ik verwachten qua prijs, meerwerk is de spanrollers enzo vervangen gelijktijdig.
elmotheelk (Eric) schreef:Distiributieriem bij de dealer vervangen: 700 euro inclusief alles.![]()
Zijn ze een uurtje of 6 mee bezig volgens hun (Van Marwijk Leiden).
Precies zelfde probleem hier. Gisteren motorsteun vervangen, geluid is veel minder maar dus niet 100% weg. Proffesioneel weer van de dealer dat ze alles goed checken voordat ze mij weg sturen.kadaklopRS schreef:Heren,
Met mijn onlangs aangeschafte clio rs ( ph1 2001 ) ervaar ik het volgende probleem; Tijdens stevig acceleren, alleen in eerste en tweede versnelling, bereikt mij een kloppend geluid uit het vooronder. Aan de ophanging lijkt, voor zover op het oog waarneembaar is, niet veel mis. Ik dacht zelf aan problemen die voortkomen uit een versleten motorsteun. ( kantelen motor en een uitlaat die de vooras raakt?? ) Na vervanging van dit onderdeel ( rechtsvoor ) lijkt het euvel minder hevig maar doet zich nog steeds voor. E.e.a. wordt erger zodra het wegdek enkele oneffenheden bevat.
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
rasit.. schreef:Precies zelfde probleem hier. Gisteren motorsteun vervangen, geluid is veel minder maar dus niet 100% weg. Proffesioneel weer van de dealer dat ze alles goed checken voordat ze mij weg sturen.kadaklopRS schreef:Heren,
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
rasit.. schreef:Precies zelfde probleem hier. Gisteren motorsteun vervangen, geluid is veel minder maar dus niet 100% weg. Proffesioneel weer van de dealer dat ze alles goed checken voordat ze mij weg sturen.kadaklopRS schreef:Heren,
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
Is niet helemaal zo. Deze zaken zijn door vele rijder door de vele jaren heen verzameld. Daarnaast is het (als je vergelijkt met andere snelle kleine auto's) eigenlijk maar weinig hoor.Jaap J. schreef:Best veel mensen met problemen zo te lezen... Zijn er ook mensen die gewoon probleemloos kunnen rijden en af en toe alleen maar regulier onerhoud hoeven te plegen?
hier ook no problems me de rsJaap J. schreef:Best veel mensen met problemen zo te lezen... Zijn er ook mensen die gewoon probleemloos kunnen rijden en af en toe alleen maar regulier onerhoud hoeven te plegen?