Ja het zijn luxeproblemen! gelukkig maarP@TB@D schreef:jamemr finz, maar ja soms moet je keuszes maken

maar euh..p@t wanneer ga jij dit soort luxeproblemen hebben? (als in heb je al iets op het oog qua huisvesting)
Ja het zijn luxeproblemen! gelukkig maarP@TB@D schreef:jamemr finz, maar ja soms moet je keuszes maken
'TheFinz schreef:Ja het zijn luxeproblemen! gelukkig maarP@TB@D schreef:jamemr finz, maar ja soms moet je keuszes maken
maar euh..p@t wanneer ga jij dit soort luxeproblemen hebben? (als in heb je al iets op het oog qua huisvesting)
ai fuckwa alweerwillow schreef:uhm dus van zoetermeer naar de meern??
word um denk niet... de a12 is dan afgesloten hoorde ik vandaa
ja marcel B vanaf de meernwillow schreef:rijden er zondag nog clio williams mee???
ik wil wel is zien of ik zo'n ding kan bijhouden, kijken of die grote praat van die williams rijders terecht is!!
IK VIND UT BETER!!!Leon schreef:vanaf de meern vertrekken we niet om 13.00 uur maar om 12.00 uur!!!! dus hou daar rekening mee
Ojee nu mogen we niet meer hard rijden zekerP@TB@D schreef:na ja 11 uur lijkt nu wat vroeg maar nu is er nog tijd voor een bakkie bij de mac gehee
![]()
oh ja muh pa gaat ook een x gezzelig mee
RJ, remember Duitsland Gronau. Jij en je Pa met ca 180 km/u op de klokRobert-Jan schreef:Ojee nu mogen we niet meer hard rijden zekerP@TB@D schreef:na ja 11 uur lijkt nu wat vroeg maar nu is er nog tijd voor een bakkie bij de mac gehee
![]()
oh ja muh pa gaat ook een x gezzelig mee.