Heb je gelijk in merijn.Merijn schreef:Van mij mogen ze best streng zijn bij de APK.
Edit: laat maar. ik heb het verhaal wat beter gelezen
Heb je gelijk in merijn.Merijn schreef:Van mij mogen ze best streng zijn bij de APK.
Inventaris waarvan? De kosten voor reparatie? Of restauratieRiël schreef:Joost, als je eens zin hebt om in Eindhoven langs te komen met mwil ik hem we eens op de brug zetten, dan kan ik met je eens een inventaris opmaken.
Niets van gehoord. Zal morgen eens in de boeken duiken.Erik Olijnsma schreef:ja, die gaat dit jaar geloof ik in.
![]()
![]()
![]()
![]()
de klassieker vereniging heeft het er al door.Chris schreef:Niets van gehoord. Zal morgen eens in de boeken duiken.Erik Olijnsma schreef:ja, die gaat dit jaar geloof ik in.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het erg vreemd vinden. Dan wordt het nog interessanter voor nep liefhebbers om een oldtimer als dagelijkse auto te gaan rijden.
er zijn teveel "liefhebbers" die een oude mercedes of volvo kopen op diesel of lpg en dan zo goedkoop mogelijk proberen te rijdenLuco/Alpine-racer schreef:en wat is de definitie van een nepliefhebber opa 3?
er zijn zat liefhebbers die de voordelen en het aangename met elkaar verenigen
ja maar om ze nu gelijk allemaal nepliefhebbers te noemenErik Olijnsma schreef:er zijn teveel "liefhebbers" die een oude mercedes of volvo kopen op diesel of lpg en dan zo goedkoop mogelijk proberen te rijdenLuco/Alpine-racer schreef:en wat is de definitie van een nepliefhebber opa 3?
er zijn zat liefhebbers die de voordelen en het aangename met elkaar verenigen
breng hem nou niet op ideeën5gt8vturbo schreef:een leuke kia
Maar is het einde dan in zicht? Ik denk van niet... Zoals Joost zelf al aangeeft is de carrosserie niet meer je van het en daar gaat echt veel geld inzitten. Tenminste, als je het goed wilt hebben! Dan heb je nog het blok en de bak die niet echt meer goed zijn en wel wat nieuwe organen kunnen gebruiken. Al met al praat je dan toch wel over duizenden euro's! Heeft Joost die? Nee... Ik geloof het niet.Chris schreef:Dat is praat! Kom op Joost, schouders er nog één keer onder en je kan lekker touren van de zomer!![]()
Met elke andere auto kan je dit gezeik ook weer hebben, nu ben je al zover, dan kan je toch beter doorzetten?
het is echt een takke eindJoost (DoubleYou) schreef:S'nisse is wel ver van Enschede vandaan
ben ik er tenminste van afDat "zo meenemen" spreekt me wel aanAlleen wanneer ik in de buurt ben van Spijkenisse... Kom je ook naar de toertocht op 12 juni?