Even voorstellen : Ivo8hoven
had je je cam bij je??
ik wou bijna zeggen: je had mogen bellen, maar met een hele optocht een auto gaan bekijken is ook 3 keer niks.
ik wou bijna zeggen: je had mogen bellen, maar met een hele optocht een auto gaan bekijken is ook 3 keer niks.
Immer wieder die verdammte Holländer
ah....ganz gail wieso!!!
Me broer heb nog een ovaal in de schuur staan, groeien wat plantjes in ondertussen. Wordt nog gerestuareerd, daarna zijn ze goud waard!Ivo8hoven schreef:1957 HK.....net het model na de Bril, dus met een ovaal achterruit, en een dik blok, verlaagd, met porsche fuchs velgenChris schreef: en een Kever uit 1975!
Alleen nog maar VW!
Ivo8hoven schreef:
Ergens verlaten achter in een stoffige schuur stond ie dan, alleen starte ie niet, geen APK, en nog wel wat werk, dus na wat onderhandelen zijn we onverrichte zaken weer naar huis gegaan...
Was het die met het zonnedak, in oudenbosch ?
magge wij m ook zien?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
250 euro catogorie
als je die foto's bekijkt snap ik ook wel waarom je er naar toe geweest bent!
geen laswerk dus?? whehe, jammer hoor. dus geen 500 en nu meenemen?
geen laswerk dus?? whehe, jammer hoor. dus geen 500 en nu meenemen?
Orgineel NL kenteken, ook niet ingevoerd

Geen laswerk, keihard

dynamo en aandrijfas moet vervangen worden

Laatst gewijzigd door Chris op do 29 dec 2005 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jij maakt m helemaaljochem de haas schreef:250 euro catogorie

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou veel meer toch echt niet hoor .....
Lassen aan de dorpels...half nieuw blok... e.d
Lassen aan de dorpels...half nieuw blok... e.d
voor hoeveel hebben jullie m laten staan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij moest 750 kosten......we wilde lager bieden ...maar er komt morgen nog iemand kijken ....neemt die hem niet, dan belt ie ff
We zien wel, ik ben er niet rouweig om, belt ie dan zien we wel, en belt ie niet, dan niet
Als ik de biedingen zie nu, dan moet ie hem maar snel voor 1000,- euri weg doen, dat is ie voor mij in deze staat LANG niet waard
Als ik de biedingen zie nu, dan moet ie hem maar snel voor 1000,- euri weg doen, dat is ie voor mij in deze staat LANG niet waard
Inmidddels zijn we alweer in het nwe jaar aangekomen, en komen die toertochten en opnings meeting aardig dichtbij....
Het plan is om lekker rustig aan mn bleusport aan te pakken wanneer ik er zin en tijd voor heb, en die komt denk dit seizoen niet buiten.
Loop al een hele tijd in me hoofd met een GT erbij, dus wanneer er wat leuks voorbij komt zou het leuk zijn, en doen we dit seizoen lekker met een PH I overal aan mee.....
Het hoeft geen nieuwe te zijn, maar apart wordt ie wel
Als het allemaal een beetje mee zit, horen jullie binnekort meer, want ben momenteel met een PH I bezig
Wordt vervolgt

Het plan is om lekker rustig aan mn bleusport aan te pakken wanneer ik er zin en tijd voor heb, en die komt denk dit seizoen niet buiten.
Loop al een hele tijd in me hoofd met een GT erbij, dus wanneer er wat leuks voorbij komt zou het leuk zijn, en doen we dit seizoen lekker met een PH I overal aan mee.....
Het hoeft geen nieuwe te zijn, maar apart wordt ie wel

Als het allemaal een beetje mee zit, horen jullie binnekort meer, want ben momenteel met een PH I bezig

Wordt vervolgt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
2008 ..zeker ? je moet wel eerst wat kopuh voordat je wat ken he 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Warm ? ja mooi gas onderin en niet meer loslaten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das goed vriend ...hee jij werkt toch bij BMW ? dat kom goed uit vriend ...Ivo8hoven schreef:Ja, er wordt aan gewerkt de Haas..., heb vrijdagavond jouw technische kennis weer even nodig....,
er moet een De Haas Engeneering Aankoopkeuring gedaan worden op een PH I

Kan me nog eens een keer zaterdagnacht herinneren....Ring Oudewater mag je 50km/u (hobbeltje, bruggetje) en de haas geeft eff gas naar dik 160km/ujochem de haas schreef:Warm ? ja mooi gas onderin en niet meer loslaten![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vertel ....ik weet het niet meerIvo8hoven schreef:Kan me nog eens een keer zaterdagnacht herinneren....Ring Oudewater mag je 50km/u (hobbeltje, bruggetje) en de haas geeft eff gas naar dik 160km/ujochem de haas schreef:Warm ? ja mooi gas onderin en niet meer loslaten![]()
Wat ik nog wel weet : bij de rotonde gas onderin en 120 over de nieuwe brug ff punto het zweet op zijn voorhoofd zien krijgen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik was er al bang voor