Patrick.B schreef:Ook heb ivm met het afbreken van mijn linkervoorveer een nieuw verensetje geplaatst. 25 mm omlaag. Ik wil niet extreem naar benee want het moet vooral rijbaar blijven.
Steven schreef:Hmm kweenie of die slang daar wel zo handig hangt, tis een beetje een stofzuiger daar beneej. Kun je em niet achter die bumpersleuf krijgen?
ja de nieuwe plek is een beetje slecht op de foto gezet. Hij zit vrij hoog alleen komt dat op de foto niet egt uit. Hij zit eigenlijk achter de mistlamp. Er is verder weinig plek om de toeter te plaatsen.
Tja bennie zo bekend met het RS front, maar ik bedoel de sleuf voor de radiateur in het midden van de bumper, als je em daar in het hoekje weet te drukken hangt ie nog een beetje in de wind.
Steven schreef:Tja bennie zo bekend met het RS front, maar ik bedoel de sleuf voor de radiateur in het midden van de bumper, als je em daar in het hoekje weet te drukken hangt ie nog een beetje in de wind.
geen plek
Dit was de enige plek die we konden vinden of boven achter de gril. Maar daar krijgt hij ook niet echt veel lucht.
zijn niet helemaal nieuw maar de kapjes erom heen wel
Beter dan lelijk gaas met een rode toeter erachter
Zag je nog rijden vanavond......je kwam vanaf de A12 bij het Maximaplein en ging richting het Stadshart..... Ik reed in een zwarte Clio van mn moeder.....auto ziet er goed uit, althans wat ik ervan kon zien
zijn niet helemaal nieuw maar de kapjes erom heen wel
Beter dan lelijk gaas met een rode toeter erachter
Zag je nog rijden vanavond......je kwam vanaf de A12 bij het Maximaplein en ging richting het Stadshart..... Ik reed in een zwarte Clio van mn moeder.....auto ziet er goed uit, althans wat ik ervan kon zien
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
klopt, die v6 ziet er egt niet uit. Word volgende de houder binnenkort weggehaald en gerepareerd. Heeft ernstig een beurt nodig en nieuwe bobines. En er was nog wat mee maar dat weet ik niet. het valt mij nog mee dat nog niet is gejat.
Patrick.B schreef:klopt, die v6 ziet er egt niet uit. Word volgende de houder binnenkort weggehaald en gerepareerd. Heeft ernstig een beurt nodig en nieuwe bobines. En er was nog wat mee maar dat weet ik niet. het valt mij nog mee dat nog niet is gejat.
Vanaaf ff op pad ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tim_Coupe schreef:Schiet mooi op met de groepjes binnen de RTC. We hebben al 2 groepen:
- RTC knokploeg
- RTC helingploeg
Ach, doen wij het niet, doet een ander het wel.
Oftwel : wie neemt ze mee naar de Afsluitmeeting die velgen en stoelen ??
Laatst gewijzigd door Arco op za 25 okt 2008 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
NOg ff een vraagje. Ik heb ook 16inch OZ f1 maar ik kan nergens de ET waarde vinden. Ook niet aan de binnenkant. Weet je waar die bij jou stond? En heb je nu ook 7j eronder? Hopelijk kan ik hem bij de afsluitmeeting even bewonderen
Christiaan schreef:NOg ff een vraagje. Ik heb ook 16inch OZ f1 maar ik kan nergens de ET waarde vinden. Ook niet aan de binnenkant. Weet je waar die bij jou stond? En heb je nu ook 7j eronder? Hopelijk kan ik hem bij de afsluitmeeting even bewonderen
staat in de binnenkant van de velg. Bij mij stond er iets van 6j en dan er los achter 43. Dat is de et waarde.