175 km/h in een seat inca 1.9 SDI op de A2 ter hoogte van Maastricht, 5% daling geloof ik .
220 op de teller in m`n gtt op de A15, radio hard aan anders werd ik gek van de wind.
Ben gelijk maar rustig aan gaan rijden, temperatuur loopt namelijk vrij hoog op.
Nu net, tegen de 200 aan in m'n clio 1.6 16v .
Er reed een Landrover prototype voor me, helemaal ingepakt en bestickerd, hij accellereerde sneller en had een hogere top
Snelste ooit in mijn (toenmalige) williams 220
Meegereden in een scooby 240 en had nog over
met m'n 5GTT oude blok op 1.2 bar 135sproeier en 15" 195/50r15 235km/h op de teller van de crx v-tec van m'n schoonbroer die voor me hing khing er maar een halve meter achter of zo en twas redelijk berg af ook. temperatuur van't water was toen zeker 100°C bijna tegen het rood aan
Met m'n nieuw blok op 0,8 bar heb ik nog maar 1x geprobeert 200km/h met gps op vlakke weg gemeten met originele wielen en nog wat toeren over
Andere auto's:
Chrysler PT Cruiser ; 220km.
Super 7 (Dax) op het circuit van Spa; 190km, wegens olie lekkage konden we niet harder
Formule Ford, Circuit Zandvoor ; 190km.
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Rob schreef:In m'n GTT phase 1... met 195/50/15 banden, en zo rond de 5500/6000 toeren in de 5...
140 op de teller
Ging je echt niet harder? Volgens mij lag dat niet aan de banden enzo, als dat wel zo is moet ik toch maar van mijn nieuwe-velgen-idee afzien (hebben namelijk ook 195/50/15).
Daar ik bezitter ben van clio 2 fase 2, en men auto perfect ingereden is, en ik er max 170km/u uithaal, en al verschillende andere waarden heb mogen aanhoren deze vraag: Hoe hard moet ie gaan standaard??
Pieter_1416v schreef:Daar ik bezitter ben van clio 2 fase 2, en men auto perfect ingereden is, en ik er max 170km/u uithaal, en al verschillende andere waarden heb mogen aanhoren deze vraag: Hoe hard moet ie gaan standaard??
Marco V schreef:200 Km/h met mijn Clio 2 fase 2 1.4 16V met nog iets gas over
Rob schreef:In m'n GTT phase 1... met 195/50/15 banden, en zo rond de 5500/6000 toeren in de 5...
140 op de teller
Ging je echt niet harder? Volgens mij lag dat niet aan de banden enzo, als dat wel zo is moet ik toch maar van mijn nieuwe-velgen-idee afzien (hebben namelijk ook 195/50/15).
Och die ouwe gek moet eens aan de potmeter van zijn teller draaien, die doet sinds het jaar toebak al niet meer aangeven als 140, zeker niet met zo'n billige stickerset op je klokken die tot 260 km/u gaan
140 op de teller
Och die ouwe gek moet eens aan de potmeter van zijn teller draaien, die doet sinds het jaar toebak al niet meer aangeven als 140, zeker niet met zo'n billige stickerset op je klokken die tot 260 km/u gaan
Op de teller he Joosie, Op de teller! Die stond gewoon een beetje verkeerd... want toen was ik aan het sporten met een 206, en die hield me niet bij op top
Met de Clio 16V meerdere keren de teller uit, op de gps was het maximale wat ik ooit heb gehaald 248.7 km/h, maar 1 keer gehaald daarna nooit meer boven de 241 km/h gekomen.
Pieter_1416v schreef:Daar ik bezitter ben van clio 2 fase 2, en men auto perfect ingereden is, en ik er max 170km/u uithaal, en al verschillende andere waarden heb mogen aanhoren deze vraag: Hoe hard moet ie gaan standaard?? :)
Moet harder kunnen, mijn vorige auto 'n Megane 1.4-16V 195 op de klok.
Pieter_1416v schreef:Daar ik bezitter ben van clio 2 fase 2, en men auto perfect ingereden is, en ik er max 170km/u uithaal, en al verschillende andere waarden heb mogen aanhoren deze vraag: Hoe hard moet ie gaan standaard?? :)
Moet harder kunnen, mijn vorige auto 'n Megane 1.4-16V 195 op de klok.
Merijn.V schreef:Dik over de 260 op de teller in m'n oude Willy, toen ik hem in Duitsland uitprobeerde.
Dik over de 260, dus laten we zeggen 300.. netjes.
Dik over de 260, even voor de analfabeten..... d.w.z. duidelijk harder dan 260, maar duidelijk geen 270......
.....anders had ik wel gezegd: ....bijna 270 op de teller....DUH!!!!
En toch spreekt Merijn de waarheid, die Willie ging als de brandweer, en ook datgene wat hij opgeeft aan snelheid op de klok, is waar. (niet gek, na het kapitaal van de investering in dat hok )
Merijn.V schreef:Dik over de 260 op de teller in m'n oude Willy, toen ik hem in Duitsland uitprobeerde.
Dik over de 260, dus laten we zeggen 300.. netjes.
Dik over de 260, even voor de analfabeten..... d.w.z. duidelijk harder dan 260, maar duidelijk geen 270......
.....anders had ik wel gezegd: ....bijna 270 op de teller....DUH!!!!
En toch spreekt Merijn de waarheid, die Willie ging als de brandweer, en ook datgene wat hij opgeeft aan snelheid op de klok, is waar. (niet gek, na het kapitaal van de investering in dat hok )
Ook ik kan dit bevestigen. Tering wat liep dat ding lekker, als ie niet weer verder aangepast werd...... Heb een aantal keer naar vlaardingen moeten rijden om hem te brengen of te halen. De kenners zullen dan wel weten wie hem onderhande had genomen.
RSi uit begin 1996(fase 1): 210 op de teller
(toen dook er een Nederlander met sleurhut naar de linkerbaan, nooit geweten waar die witte rook vandaan kwam )
RSi Longchamp uit eind 1996(fase 2): 220 op de teller (stuiterend op de begrenzer)
Beiden getest in Frankrijk, de RSi Longchamp in juli 2000 en de RSi in juli 2003.
Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe Clio2 1.6 16v(2001) dit jaar in Frankrijk kan neerzetten
+/- 160 in mijn clio 1.4 rt .. en dit na een km of 5 rechtdoor, heuvel af en wind mee
in mijn moeders 1.4 16v uit 2000 heb ik 195 gehaald (op hetzelfde stuk als waar ik met de mijne de 160 haalde)