Uiteindelijk komt alles goed, das het belangrijkste

hmmz rare vraag misschien maar spuitklaar? de klinken en spiegels en sloten enz zitten er nog in/op? moeten die der niet nog af???le mouton noir (sandy) schreef:clio is weer deukvrijen is helemaal geschuurd, en spuitklaar
[img]http://img482.imageshack.us/img482/1825/11414941xw.jpg[/img]
[img]http://img482.imageshack.us/img482/658/11414932gt.jpg[/img]
aha ok dacht al anders zou het zonde zijn van al het werkle mouton noir (sandy) schreef:ja, die moeten er nog af
maar dattie strak is is 't belangrijkste, 't leek wel een krentebol!
das inderdaad waarja de meine is ook eerst wit gespotenGabri schreef:wit zal voor de onderlaag zijn, zodat de groene kleur beter uit komt.
(Hoolie)-Ad schreef:das inderdaad waarja de meine is ook eerst wit gespotenGabri schreef:wit zal voor de onderlaag zijn, zodat de groene kleur beter uit komt.
mini cooper look clio 16v????le mouton noir (sandy) schreef:nee 't wit is voor m'n dak
volgens mij ben ik nog nie helemaal wakker, dit had je me namelijk al in pm verteldle mouton noir (sandy) schreef:nee 't wit is voor m'n dak
Danny van Duren schreef:mini cooper look clio 16v????le mouton noir (sandy) schreef:nee 't wit is voor m'n dak![]()
Ik denk dat dat wel meevalt, als je het goed afplakt kan het makkelijk.Ivo8hoven schreef:Ik denk dat het natuurlijk net nix wordt als ie zo gespoten gaat worden....![]()
Dat krijg je natuurlijk noooit netjes..., hoop voor je dat de prijs de doorslag gaf ...., ben benieuwd
Helemaal mee eens Remco... een krasje van een ander kun je ook makkelijk de grond in boren als slecht onderhoud tewijl je er zelf stiekum 10 hebt en de auto 10 straten verderop staatRemco T. schreef:Dat klopt idd, ik begrijp het ook wel maar toch..
ieder zn eigen manier en de beste stuurlui staan nog altijd aan wal
Tom schreef:maar dan nog kan ik de reactie wel begrijpen. Hoeveel moeite kost het nou om twee!! schroefjes los te draaien om je achterlicht units even aan de kant te gooien. Dat kost serieus minder tijd dan afplakken