ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
Rontwingo

Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.

Het is een Chou Chou voorbumper, maar ik neem aan dat die het zelfde bevestigd zit als een originele.
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Rontwingo schreef:Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.

Het is een Chou Chou voorbumper, maar ik neem aan dat die het zelfde bevestigd zit als een originele.
Sorry, heb zo 123 ff geen idee...Jij was trouwens ook niet op de meeting?! Had je twingo wel ff int eggie willen zien!
* Stefan T-SPORT *
antoine
Car: Renault Clio III RS

neobyte,wat is dat voor een spoiler die op je site oner de site skirts ligt?
Stefan T-SPORT
Contacteer:

ant1 schreef:neobyte,wat is dat voor een spoiler die op je site onder de site skirts ligt?
Gewoon een Twingo spoiler, klaar om gespoten te worden :lol:
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Neobyte schreef:
Rontwingo schreef:Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.

Sorry, heb zo 123 ff geen idee...Jij was trouwens ook niet op de meeting?! Had je twingo wel ff int eggie willen zien!
Klopt ik was er inderdaad niet, maar hoop wel bij de volgende te zijn en ik ben er iig op de twingo meeting op 4 april.... dus dan kun je hem zien in real life. Alleen dan niet letten op de velgen want die zien er niet uit.
Douwe

Morgen ga ik met m'n pa het gat van m'n kist groter frezen zodat m'n nieuwe 12 inch rally sub er in past. En hier en daar de kist wat afwerken en dan de versterker en sub inbouwen. Zal morgen gelijk :foto: maken (Y)
Stefan S.

Goed bezig Douwe (Y)
Douwe

Ok maar effe een project topic aangemaakt met pica's :foto: :D

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1400353
Ferdy
Über-Spammer

Stefan T-SPORT
Contacteer:

markplaats verlagingsveren:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0

Die twingo van de post hierboven is ook wel DIKJES :D
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Die ziet er zeker vet uit...!!!

Oja, op mijn werk werd mijn twingotje ook wweer ff vet afgekraakt....ze vinden het maar een vrouwen auto en ze snappen niet dat ik daar in durf rond te rijden als een 21 jarige jongen :@ ben daar ff flink uit mijn stuiter gegaan.
roeland twingo
Contacteer:

Juist, zo hoort t....dik ertegin gaan (Y) (Y)
Twingo te koop!!!!
twinny

Voor iedereen in die geintresseerd is...

in het magazine TUNING SCENE van maart-april staat een colum over een twingo met een 1.2motor met maar liefs 155pk`s mede te danken aan NOS!!!!

Voor verdere details, 4.25 eurie bij de boekhandel en je weet alles
Be TuNeD Be TwInGo
Rontwingo

twinny schreef:Voor iedereen in die geintresseerd is...

in het magazine TUNING SCENE van maart-april staat een colum over een twingo met een 1.2motor met maar liefs 155pk`s mede te danken aan NOS!!!!

Voor verdere details, 4.25 eurie bij de boekhandel en je weet alles
Ja had hem gezien....ziet er goed uit dat ding en lekker laag
Douwe

Ik zeg altijd dat juist omdat de meeste mensen het een "vrouwen" auto vinden je een echte VENT moet zijn om er in te rijden :smoke: (Y)

Daarnaast elke keer als ik zeg ik rij Twingo is het :lol: maar als ik dan aan kom rijden is het :kwijl: duszzz :D ;)

Daar weer naast :lol: ik heb gister mijn achter units (waar de lampjes in zitten) wit gespoten maar ben niet tevreden hoe het er nu uit ziet (N) die "witte" plastic kappen die ik heb zijn doorzichter dan ik dacht dus nu zie je alles heel goed zitten, (N) ga ik dus maandag ofzo opnieuw spuiten weet alleen nog niet welke kleur. Ik zit aan donker zilver te denken. Het moet in elk geval een donkere kleur zijn (Y)
Nick (germanstyle)

In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.
Heeft ook die TH-Lines eronder.
Rontwingo

Nick (germanstyle) schreef:In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.
Ja had hem ook al gezien :worship:
Rontwingo

Douwe schreef:Ik zeg altijd dat juist omdat de meeste mensen het een "vrouwen" auto vinden je een echte VENT moet zijn om er in te rijden :smoke: (Y)

Daarnaast elke keer als ik zeg ik rij Twingo is het :lol: maar als ik dan aan kom rijden is het :kwijl: duszzz :D ;)
Precies..trek me er ook niets van aan...zeg ik altijd wacht maar tot je hem ziet en dan zijn ze stil :lol:
Rontwingo

Nick (germanstyle) schreef:In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.
Kom trouwens half april naar Cartrend toe om mijn bestellinglijstje door te geven :D velgen, banden, lichten enz enz 8) zodat alles optijd binnen is en dan kan alles in 1 keer op mijn autotje geplant worden.

Hoop dat die paarse er dan ook ff staat, wil hem wel ff in reallife zien.
Nick (germanstyle)

Rontwingo schreef:
Kom trouwens half april naar Cartrend toe om mijn bestellinglijstje door te geven :D velgen, banden, lichten enz enz 8) zodat alles optijd binnen is en dan kan alles in 1 keer op mijn autotje geplant worden.

Hoop dat die paarse er dan ook ff staat, wil hem wel ff in reallife zien.
Als je van tevoren belt dat je komt en graag die twingo wilt zien dan is dat zo geregeld daar. Of je moet op zaterdag komen dan staat hij er altijd.
De auto is van de vriendin van de eigenaar van Car Trend en zij werkt ergens anders.
Rontwingo

Kom waarschijnlijk op een zaterdag, maar ben bang dat het dan te druk is en ik wil rustig ff kijken wat ik op mijn auto wil hebben en wat voor optie kwa velgen en banden er zijn. Dus misschien wordt het een doordeweekse dag. Maar dan geef ik idd wel ff een belletje. :)
André ter Velde

Zo, ramen zijn getint. En het is moooooooi!!!!!! Vanmiddag zal ik proberen wat :foto: te plaatsen.

Speciale dank aan Ray Emmelot voor het tinten.

Ray hé bedankt
Ray hé bedankt
Ray hé Ray hé
Ray hé bedankt

:worship: :worship: :worship:

8)

p.s. Op de terugweg nog 166 km/u gehaald.
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Show me some :foto: :D
Ik heb eergister ook 162km/uur gehaald :lol:
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Ben benieuwd hoe het eruit zit Andre :foto: . Die van mij worden 3 april door Ray gedaan 8)
Rontwingo

Neobyte schreef:
Ik heb eergister ook 162km/uur gehaald :lol:
:lol: ik heb geloof ik nog niet harder dan 146 gereden
injotwingo
Contacteer:

Zaterdag de 155 gehaald met windje mee!! haha

Maar gaat hard dan. Motortje flink in de overtoeren

Daarna wind tegen. Gingie niet harder dan 97 :worship: :worship:

Gr. Jop
Stefan S.

Geen last gehad afgelopen zondag toen ik mijn Yellowtop accu gekocht heb in Babberich :p
injotwingo
Contacteer:

Zaterdag was ook wel een stukkie erger volges mij. Ut was op de a44 rinchting amsterdam. Dus daar staat altijd een hoop wind. En dan nog is met die storm. Dan ga je helemaal!!!.

Gr. Jop
Rontwingo

@ Andre: zijn de pics er al :p
André ter Velde

Helaas, dat wordt morgen. Of je moet nu zin hebben om een bakkie te komen doen in Papendrecht. Dan kan je hem direct zien. :)
Rontwingo

André ter Velde schreef:Helaas, dat wordt morgen. Of je moet nu zin hebben om een bakkie te komen doen in Papendrecht. Dan kan je hem direct zien. :)
wacht ik wel tot morgen :) ligt denk niet echt in de buurt van Noordwijk :lol: Maar ben wel erg benieuwd hoe het er uit ziet
André ter Velde

Iemand anders met een digicam uit de buurt?
-Ray-
Contacteer:

:D

nu ook voor al uw raambanden hè oop! :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
André ter Velde

Jaja, ideetje van mij, kwaliteitje van Ray.

(moest er in eerste instantie niets van weten. "Doe dat zelf maar. dat is geen porem")
-Ray-
Contacteer:

hahahaha :lol:

de meeste johnny pep raambanden zijn niks, maar jouw begin en mijn finishing touch doen het goed op je twingoetje :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gesloten