ACT: Twingo I
Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.
Het is een Chou Chou voorbumper, maar ik neem aan dat die het zelfde bevestigd zit als een originele.
Het is een Chou Chou voorbumper, maar ik neem aan dat die het zelfde bevestigd zit als een originele.
-
- Contacteer:
Sorry, heb zo 123 ff geen idee...Jij was trouwens ook niet op de meeting?! Had je twingo wel ff int eggie willen zien!Rontwingo schreef:Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.
* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Gewoon een Twingo spoiler, klaar om gespoten te wordenant1 schreef:neobyte,wat is dat voor een spoiler die op je site onder de site skirts ligt?

* Stefan T-SPORT *
Klopt ik was er inderdaad niet, maar hoop wel bij de volgende te zijn en ik ben er iig op de twingo meeting op 4 april.... dus dan kun je hem zien in real life. Alleen dan niet letten op de velgen want die zien er niet uit.Neobyte schreef:Sorry, heb zo 123 ff geen idee...Jij was trouwens ook niet op de meeting?! Had je twingo wel ff int eggie willen zien!Rontwingo schreef:Weet iemand hoe een twingo voorbumper bevestigd zit? Het gaas wat er nu in zit is tegelijk met de bumper gespoten (blauw), maar ik wil het gewoon in het zilver/metaal dus moet de bumper er even af.
Ok maar effe een project topic aangemaakt met pica's
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1400353

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1400353
-
- Contacteer:
markplaats verlagingsveren:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
Die twingo van de post hierboven is ook wel DIKJES
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
Die twingo van de post hierboven is ook wel DIKJES

* Stefan T-SPORT *
Die ziet er zeker vet uit...!!!
Oja, op mijn werk werd mijn twingotje ook wweer ff vet afgekraakt....ze vinden het maar een vrouwen auto en ze snappen niet dat ik daar in durf rond te rijden als een 21 jarige jongen

-
- Contacteer:
Juist, zo hoort t....dik ertegin gaan

Twingo te koop!!!!
Voor iedereen in die geintresseerd is...
in het magazine TUNING SCENE van maart-april staat een colum over een twingo met een 1.2motor met maar liefs 155pk`s mede te danken aan NOS!!!!
Voor verdere details, 4.25 eurie bij de boekhandel en je weet alles
in het magazine TUNING SCENE van maart-april staat een colum over een twingo met een 1.2motor met maar liefs 155pk`s mede te danken aan NOS!!!!
Be TuNeD Be TwInGo
Ja had hem gezien....ziet er goed uit dat ding en lekker laagtwinny schreef:Voor iedereen in die geintresseerd is...
Ik zeg altijd dat juist omdat de meeste mensen het een "vrouwen" auto vinden je een echte VENT moet zijn om er in te rijden

Daarnaast elke keer als ik zeg ik rij Twingo is het
maar als ik dan aan kom rijden is het
duszzz

Daar weer naast
ik heb gister mijn achter units (waar de lampjes in zitten) wit gespoten maar ben niet tevreden hoe het er nu uit ziet
die "witte" plastic kappen die ik heb zijn doorzichter dan ik dacht dus nu zie je alles heel goed zitten,
ga ik dus maandag ofzo opnieuw spuiten weet alleen nog niet welke kleur. Ik zit aan donker zilver te denken. Het moet in elk geval een donkere kleur zijn 

Daarnaast elke keer als ik zeg ik rij Twingo is het

Daar weer naast

-
In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.
Heeft ook die TH-Lines eronder.
Precies..trek me er ook niets van aan...zeg ik altijd wacht maar tot je hem ziet en dan zijn ze stilDouwe schreef:Ik zeg altijd dat juist omdat de meeste mensen het een "vrouwen" auto vinden je een echte VENT moet zijn om er in te rijden![]()
Daarnaast elke keer als ik zeg ik rij Twingo is hetmaar als ik dan aan kom rijden is het
duszzz
![]()

Kom trouwens half april naar Cartrend toe om mijn bestellinglijstje door te gevenNick (germanstyle) schreef:In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.

Hoop dat die paarse er dan ook ff staat, wil hem wel ff in reallife zien.
-
Als je van tevoren belt dat je komt en graag die twingo wilt zien dan is dat zo geregeld daar. Of je moet op zaterdag komen dan staat hij er altijd.Rontwingo schreef:Kom trouwens half april naar Cartrend toe om mijn bestellinglijstje door te gevenNick (germanstyle) schreef:In de Streettuner van deze maand de paarse Car Trend Twingo.
Heeft ook die TH-Lines eronder.velgen, banden, lichten enz enz
zodat alles optijd binnen is en dan kan alles in 1 keer op mijn autotje geplant worden.
Hoop dat die paarse er dan ook ff staat, wil hem wel ff in reallife zien.
De auto is van de vriendin van de eigenaar van Car Trend en zij werkt ergens anders.
Kom waarschijnlijk op een zaterdag, maar ben bang dat het dan te druk is en ik wil rustig ff kijken wat ik op mijn auto wil hebben en wat voor optie kwa velgen en banden er zijn. Dus misschien wordt het een doordeweekse dag. Maar dan geef ik idd wel ff een belletje. 

-
Zo, ramen zijn getint. En het is moooooooi!!!!!! Vanmiddag zal ik proberen wat
te plaatsen.
Speciale dank aan Ray Emmelot voor het tinten.
Ray hé bedankt
Ray hé bedankt
Ray hé Ray hé
Ray hé bedankt

p.s. Op de terugweg nog 166 km/u gehaald.

Speciale dank aan Ray Emmelot voor het tinten.
Ray hé bedankt
Ray hé bedankt
Ray hé Ray hé
Ray hé bedankt

p.s. Op de terugweg nog 166 km/u gehaald.
-
- Contacteer:
Show me some
Ik heb eergister ook 162km/uur gehaald

Ik heb eergister ook 162km/uur gehaald

* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Zaterdag de 155 gehaald met windje mee!! haha
Maar gaat hard dan. Motortje flink in de overtoeren
Daarna wind tegen. Gingie niet harder dan 97
Gr. Jop
Maar gaat hard dan. Motortje flink in de overtoeren
Daarna wind tegen. Gingie niet harder dan 97

Gr. Jop
-
- Contacteer:
Zaterdag was ook wel een stukkie erger volges mij. Ut was op de a44 rinchting amsterdam. Dus daar staat altijd een hoop wind. En dan nog is met die storm. Dan ga je helemaal!!!.
Gr. Jop
Gr. Jop
-
Helaas, dat wordt morgen. Of je moet nu zin hebben om een bakkie te komen doen in Papendrecht. Dan kan je hem direct zien. 

wacht ik wel tot morgenAndré ter Velde schreef:Helaas, dat wordt morgen. Of je moet nu zin hebben om een bakkie te komen doen in Papendrecht. Dan kan je hem direct zien.

-
Iemand anders met een digicam uit de buurt?

nu ook voor al uw raambanden hè oop!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Jaja, ideetje van mij, kwaliteitje van Ray.
(moest er in eerste instantie niets van weten. "Doe dat zelf maar. dat is geen porem")
(moest er in eerste instantie niets van weten. "Doe dat zelf maar. dat is geen porem")
hahahaha 
de meeste johnny pep raambanden zijn niks, maar jouw begin en mijn finishing touch doen het goed op je twingoetje

de meeste johnny pep raambanden zijn niks, maar jouw begin en mijn finishing touch doen het goed op je twingoetje

Immer wieder die verdammte Holländer