Goeie smaak, 16" en lekker laag.....
Beverweg, ik heb jou ook nooit zien rijden geloof ik, jij woont in de Praxis neem ik aanHooliead schreef:Heey die foto's zijn vlak bij mij thuis gemaakt!
Waar woon je ergens in breda? Ik heb je nog nooit gezien (n)
Ivo8Hoven schreef:Mooie Bleu Sport om te zien zeg.....
Goeie smaak, 16" en lekker laag.....
Doen we, ook gelijk met Chris afspreken danHooliead schreef:nouja zo vlak bij nu ook weer niet.
Ik woon in p.beek
en idd eens een keer afspreken (of een keer tegelijk naar roosendaal meeting op vrijdag)
Steven schreef:Nee ik heb de onderlip achtergelaten ergens in Frankrijk
Dus toen ben ik eens creatief aan de gang gegaan met de decoupeerzaagZiet er idd niet uit en ik voel me ook zwaar voor paal rijden, maarja moet maar ffies.
Binnenkort eindelijk eens aan het werk en dan kan ik serieus verder met het exterieur
Dat was ik ja, en samen met mijn pa-Ray- schreef:dus jij was het die achter me aan reed en naast me stond. hele wijze bak!! ook lache dat je je pa meenam zondag in de GT
Ok! Voor zolang ik nog geen andere heb maar eens proberen, zou het leven een stuk makkelijker maken!Steven schreef:Geloof mij, als je er flink wat WD40 oid op spuit hoef je iig niet zo moeilijk meer uit te stappen
Monica schreef:[offtopic] Voel ik hier een nieuw onderdeel aankomen voor de voorjaarsmeeting: Kuipstoelendans??! [/offtopic]
Zeker niet verkopen! Nooit! Is echt een enorm mooie auto, ik heb um zien staan bij de kuip en hij is echt super!Chris schreef:Zeker weten! Als je hem maar niet/nooit in de verkoop gooit!!Merijn schreef:Dit is de beste keuze die je op dit moment kunt maken, denk ik.
Ga je hem binnen stallen? Dat is wel aan te raden.....
Het was niet zozeer om de auto te kopen, meer om hem in topstaat te krijgen. De bedoeling was in eerste instantie om het krediet met een lening van de studiefinanciering weer af te betalen, maar het uitgeven van alle inkomsten ging mij beter af zeg maar...P@TB@D schreef:sterkte!!
snap niet waarom iemand een lening neemt voor een auto.
Of was dit niet het geval?
Thanx!Merijn schreef:Het heeft wel 1 van de mooiste 5jes opgeleverd die er nog rondrijden!
Zeker, al was het alleen al om jouw Bleu Sport te kunnen zien! Mijn pa heeft mijn eerste 5je nog, een Parisienne. Rijdt nu alleen niet, maar dat komt vast goed en anders op de motorChris schreef:Matthijs, wel naar de meetings blijven komen, net als vroegah, zonder je GT.