Matthijs's R5GTT Bleu Sport project: Hij doet 't (filmpje)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Ivo
Über-Spammer

Mooie Bleu Sport om te zien zeg..... (Y)
Goeie smaak, 16" en lekker laag..... :wink:
Matthijs Bleu Sport
Car: Renault 5 GT Turbo B

Hooliead schreef:Heey die foto's zijn vlak bij mij thuis gemaakt!

Waar woon je ergens in breda? Ik heb je nog nooit gezien (n)
Beverweg, ik heb jou ook nooit zien rijden geloof ik, jij woont in de Praxis neem ik aan :wink: :lol: Keertje afspreken man, lijkt me wel lachen (Y)

Voor de rest, dankoe dankoe dankoe! Steven, het doet me deugd dat ik een voorbeeldfunctie voor je kan zijn :lol: :beer: en Chris, binnenkort maar eens een vrijdag meeting??? (als ik weer geld heb :p )
Ad van Haperen
Contacteer:

nouja zo vlak bij nu ook weer niet.

Ik woon in p.beek

en idd eens een keer afspreken (of een keer tegelijk naar roosendaal meeting op vrijdag)
Steven
Car: M536

Matthijs Bleu Sport schreef: Steven, het doet me deugd dat ik een voorbeeldfunctie voor je kan zijn :lol: :beer:
Naja ik had het al langer in me hoofd zitten hoor ;)
Maar my time will come... wait en see 8)
Matthijs Bleu Sport

Ivo8Hoven schreef:Mooie Bleu Sport om te zien zeg.....
Goeie smaak, 16" en lekker laag.....
:lol: Die van jou ook joh, heb hem zondag nog op de foto gegooid.
Btw, Steven die van jou vind ik ook supervet, maar what about die voorbumper, moest die aan gort voor de intercooler?

Hooliead schreef:nouja zo vlak bij nu ook weer niet.

Ik woon in p.beek

en idd eens een keer afspreken (of een keer tegelijk naar roosendaal meeting op vrijdag)
Doen we, ook gelijk met Chris afspreken dan (Y)
Steven

Nee ik heb de onderlip achtergelaten ergens in Frankrijk ;)
Dus toen ben ik eens creatief aan de gang gegaan met de decoupeerzaag :D Ziet er idd niet uit en ik voel me ook zwaar voor paal rijden, maarja moet maar ffies.

Binnenkort eindelijk eens aan het werk en dan kan ik serieus verder met het exterieur :)
Matthijs Bleu Sport

Steven schreef:Nee ik heb de onderlip achtergelaten ergens in Frankrijk ;)
Dus toen ben ik eens creatief aan de gang gegaan met de decoupeerzaag :D Ziet er idd niet uit en ik voel me ook zwaar voor paal rijden, maarja moet maar ffies.

Binnenkort eindelijk eens aan het werk en dan kan ik serieus verder met het exterieur :)
:lol: :lol: Lekker is dat, ik had ook zoiets met een maat van mij, hij had net een nieuwe Golf IV, wij naar Spa, beetje een omweg genomen, maar schitterend mooie route, opeens een gigantische klap, wij terug, zat er een put van hier tot Tokyo in de weg, heeft hij heel zijn draagarm krom gereden...niet zo cooooooool.
Maarre... ben benieuwd wat je er van gaat maken :p
GerryTT

Heb je nog een setje over, please let me know
Je hebt PM :D
Steven

Ik ben gewoon de bosjes ingereje omdat er weer eens een luie fransman het grind niet uit de bocht had geveegd.
En uiteraard reed ik ook te hard ;)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dat ziet er heel goed uit zeg... (Y)

bravo :) :worship:
-Ray-
Contacteer:

dus jij was het die achter me aan reed en naast me stond. hele wijze bak!! ook lache dat je je pa meenam zondag in de GT :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Matthijs Bleu Sport

-Ray- schreef:dus jij was het die achter me aan reed en naast me stond. hele wijze bak!! ook lache dat je je pa meenam zondag in de GT :D
Dat was ik ja, en samen met mijn pa (Y) De enige idioot die nog vrijwillig mee wil sinds het GAZ set en de kuipstoelen eronder/in zitten :D Hij heeft ook nog een stuk gereden, voelde zich gelijk Carlos Sainz :lol:
Matthijs Bleu Sport

Heeft iemand nog een deurmechanisme voor de bestuurdersdeur liggen? Dus niet het gedeelte waar de sleutel in moet, maar het mechanisme dat de boel open en weer dicht gooit zeg maar... en dat geschikt is voor centrale deurvergrendeling. Please let me know if you got one!

Het huidige mechanisme laat het nogal afweten de laatste tijd, waarschijnlijk weer naar de t@ring gegaan door het doorzakken van de deur ten gevolge van de uitgesleten deurophanging. Dit wil ik dus ook gelijk aanpakken, maar nu vraag ik me af hoe goed het te doen is om de ophanging uit te boren. Oftewel hoe goed kan je er met een boor bij?
Steven

Mijne heeft het al 2,5 jaar, ff smeren helpt altijd wel :)
Matthijs Bleu Sport

Ja maar ik sta echt twintig keer met mijn deur te smijten voordatie dicht is, staat zo lullig he! 8)

Op dit moment is het uitstappen via de bijrijderskant, ook niet echt relaxed met die kuipstoelen, ik kom net uit mijn eigen stoel, laat staan dat ik uit mijn eigen stoel kom en dan nog zo'n ding moet overwinnen!!! :D

Maar niemand eentje liggen???
Monica

[offtopic] Voel ik hier een nieuw onderdeel aankomen voor de voorjaarsmeeting: Kuipstoelendans??! [/offtopic]
Steven

Geloof mij, als je er flink wat WD40 oid op spuit hoef je iig niet zo moeilijk meer uit te stappen :p
Matthijs Bleu Sport

Steven schreef:Geloof mij, als je er flink wat WD40 oid op spuit hoef je iig niet zo moeilijk meer uit te stappen :p
Ok! Voor zolang ik nog geen andere heb maar eens proberen, zou het leven een stuk makkelijker maken! :beer:
Monica schreef:[offtopic] Voel ik hier een nieuw onderdeel aankomen voor de voorjaarsmeeting: Kuipstoelendans??! [/offtopic]
:lol: (Y) Goed plan!!
Matthijs Bleu Sport

Hij is dus geschorst, helaas maar waar (U) .
Zoals ergens aan het begin van dit projecttopic is te lezen, heb ik ooit met mijn stomme harses krediet genomen om de auto op te knappen en naar mijn smaak op te bouwen. De rente over dat krediet gaat zo belachelijk hard, dat nu het moment is aangebroken om af te lossen, dus met maximale aflossingskracht terugbetalen om zo snel mogelijk weer te kunnen rijden. Hij is nu voor een jaar geschorst, de bedoeling is dat ik in dat jaar mijn diploma ga halen en na dat jaar weer gewoon ga rijden, tot die tijd op de fiets... :(
Ik blijf natuurlijk wel op de site rondkijken en ondertussen nog eens wat onderdelen bij elkaar zoeken om hem volgend jaar helemaal tip top in orde te krijgen.
Om een idee te geven hoe hij het laatst te zien was, hier nog wat foto's.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_010kl.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/GT_Meeting_1.JPG[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/GT_Meeting_2.JPG[/img]

[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/mooie-GTT.jpg[/img]

[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/sportschoen.jpg[/img]

[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/Interior-GTT.jpg[/img]
Dit ligt al klaar om gemonteerd te worden (neeeeeee, niet het schaalmodel, het luchtfilter :beer: )
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Sparcofilter.JPG[/img]
Job-turbo
Contacteer:

Mooie bak!! :worship: Enneh snel aflossen die hap. Het blijft je anders altijd achtervolgen.. Maarja we doen allemaal wel eens domme dingen (S)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dit is de beste keuze die je op dit moment kunt maken, denk ik. Zoals Job al zegt, blijven schulden je altijd achterna zitten. :( Dit was ook de reden dat ik mijn Williams vorig jaar verkocht heb. Studieschuld en belastingaanslag... Dan is de keuze (voor mij) snel gemaakt.

Heel veel succes met aflossen en je weet dat er iets moois op je staat te wachten als het allemaal achter de rug is. :) Goeie drijfveer, dacht ik zo.

(Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn schreef:Dit is de beste keuze die je op dit moment kunt maken, denk ik.
Zeker weten! Als je hem maar niet/nooit in de verkoop gooit!!

Ga je hem binnen stallen? Dat is wel aan te raden.....
Ralf

Chris schreef:
Merijn schreef:Dit is de beste keuze die je op dit moment kunt maken, denk ik.
Zeker weten! Als je hem maar niet/nooit in de verkoop gooit!!

Ga je hem binnen stallen? Dat is wel aan te raden.....
Zeker niet verkopen! Nooit! Is echt een enorm mooie auto, ik heb um zien staan bij de kuip en hij is echt super!
Succes met fietsen, maarja ooit mag je er weer in rijden...
Matthijs Bleu Sport

Precies zoals jullie zeggen, het is nu de beste keuze en ik weet waar ik het voor doe!!
Verkopen dat nooit!! En ja hij gaat lekker naar binnen, anders kom ik over een jaar terug en ligt er alleen nog een hoopje roest :lol:
Ik ga er ook nog af en toe naartoe om even te genieten en de boel te laten draaien :p .
Merijn
Über-Spammer

Chris schreef:Zeker weten! Als je hem maar niet/nooit in de verkoop gooit!!
Precies! Als je de auto niet dagelijks nodig hebt, dan moet je 'm nooit verkopen! Ik kon helaas niet anders... :(
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

sterkte!!

snap niet waarom iemand een lening neemt voor een auto.

Of was dit niet het geval?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

P@TB@D schreef: snap niet waarom iemand een lening neemt voor een auto.
Die discussie gaan we niet beginnen.
Hééééél erg veel mensen doen dat.
Job-turbo
Contacteer:

Hij snapt het zelf ook niet meer denk ik waarom hij dat destijds gedaan heeft. Een opwelling zal het geweest zijn. Soms wil je iets zo graag en dan doe je dingen waar je later spijt van hebt.... Shit happens... Maar hij is niet de enige. Er zijn echt mega veel mensen die lenen voor een auto.. Zelf ook wel op het punt gestaan. Maar gelukkig niet gedaan...
Merijn
Über-Spammer

Alle jonge pikkies die je nu in dikke nieuwe BMW's ziet rijden hebben 'm geleend of gekregen... :)
Matthijs Bleu Sport

P@TB@D schreef:sterkte!!

snap niet waarom iemand een lening neemt voor een auto.

Of was dit niet het geval?
Het was niet zozeer om de auto te kopen, meer om hem in topstaat te krijgen. De bedoeling was in eerste instantie om het krediet met een lening van de studiefinanciering weer af te betalen, maar het uitgeven van alle inkomsten ging mij beter af zeg maar... |:
Matthijs Bleu Sport

Achteraf had ik het niet moeten doen nee, maar als je iets heel graag wil en je kan zoooo makkelijk lenen, dan is het kwaad al snel geschied.
Mijn tip: BEGIN ER NOOIT AAN! Ik heb er flink van geleerd in ieder geval.
-jacco-
Über-Spammer

Vervelend voor je, maar aan de andere kant:

Je geniet er straks des te meer van als je er weer in kunt rijden...

Succes ;)
Merijn
Über-Spammer

Het heeft wel 1 van de mooiste 5jes opgeleverd die er nog rondrijden! :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs, wel naar de meetings blijven komen, net als vroegah, zonder je GT. 8)
Matthijs Bleu Sport

Merijn schreef:Het heeft wel 1 van de mooiste 5jes opgeleverd die er nog rondrijden! :D
Thanx! (Y)
Chris schreef:Matthijs, wel naar de meetings blijven komen, net als vroegah, zonder je GT.
Zeker, al was het alleen al om jouw Bleu Sport te kunnen zien! Mijn pa heeft mijn eerste 5je nog, een Parisienne. Rijdt nu alleen niet, maar dat komt vast goed en anders op de motor >-) .
Plaats reactie