Die injectoren zitten tegenovergestald van je bougied toch?? Die zitten iig goed vast. Maar waar vindt ik mijn brandstofrail?Donleben schreef:Je kan nog even kijken of je brandstofrails en je injectoren goed vast zitten.
R(ay)Si - Alleen nog maar vw's...
Alleen nog maar VW!
JA is moeilijk te zeggen he,ben je morgen middag ook bezig aan de auto?? mischien dat ik anders wel efflangskom
Vanmorgen contact gehad met de garage en besloten om toch rijdend die kant op te gaan.
De hele weg laag in toeren gereden en lekker binnendoor om de snel weg te vermijden.
Na ong. een kilometer of 5 kwam de 2cilinder gewoon weer bij! Was net of je een zetje kreeg.
Toch maar rustig verder gereden die kant op! De monteur heeft nog een rondje gereden, maar niets raars gemerkt.
Hij staat daar nu om de apk af te maken.
Dus toch weer een beetje goed nieuws, maar wat het nu is geweest??
De hele weg laag in toeren gereden en lekker binnendoor om de snel weg te vermijden.
Na ong. een kilometer of 5 kwam de 2cilinder gewoon weer bij! Was net of je een zetje kreeg.
Toch maar rustig verder gereden die kant op! De monteur heeft nog een rondje gereden, maar niets raars gemerkt.
Hij staat daar nu om de apk af te maken.
Dus toch weer een beetje goed nieuws, maar wat het nu is geweest??

Alleen nog maar VW!
op z,n minst eff uitlaten lezen
-
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
- Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
- Contacteer:
Dat is wel mooi! Nu maar hopen dat het zo blijft en dat het een klein storinkje was. Ik zou hem voor de zekerheid wel laten uitlezen en er achter gaan komen wat het nu was. Anders blijft het misschien sporadisch terugkomen. 

Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Ja, als zij het daar niet doen dan rijd ik ff langs Stokman heerhugowaard.
Ik weet niet wat het kost om hem ff uit te laten lezen?? En ik gooi er zowiezo maar ff een busje injector reiniger doorheen!
Ik weet niet wat het kost om hem ff uit te laten lezen?? En ik gooi er zowiezo maar ff een busje injector reiniger doorheen!
Alleen nog maar VW!
Vandaag de auto weer terug
Hij is nog niet uitgelezen, maar iig weer een jaartje APK erbij
Morgen of maandag ff langs de Renault garage om hem uit te laten lezen, kijken wat het probleem nu is geweest

Hij is nog niet uitgelezen, maar iig weer een jaartje APK erbij

Morgen of maandag ff langs de Renault garage om hem uit te laten lezen, kijken wat het probleem nu is geweest

Alleen nog maar VW!
Zou iemand met tijd teveel, en die zich verveelt, of een "fotosoep oefen project" nodig heeft zich uit kunnen leven op deze velgjes???
Deze auto dus:
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_rtc7.jpg[/img]
Met deze velgjes:
[img]http://www.ozracing.com/shared/car/racing/26_big.jpg[/img]
Deze mogen ook eventueel:
[img]http://www.ozracing.com/shared/car/racing/07_big.jpg[/img]
De mooiste krijgt op de volgende meeting een lekker bakkie koffie
Ik heb het wel geprobeerd maar kom er niet uit

Deze auto dus:

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_rtc7.jpg[/img]
Met deze velgjes:

[img]http://www.ozracing.com/shared/car/racing/26_big.jpg[/img]
Deze mogen ook eventueel:

[img]http://www.ozracing.com/shared/car/racing/07_big.jpg[/img]
De mooiste krijgt op de volgende meeting een lekker bakkie koffie

Ik heb het wel geprobeerd maar kom er niet uit

Alleen nog maar VW!
Bij die onderste hoef je mijn velgen alleen maar wit te maken:P
[img]http://www.paintedsmile.nl/fotoos/schuin-zijkant.gif[/img]
[img]http://www.paintedsmile.nl/fotoos/schuin-zijkant.gif[/img]
dat is lastig photoshoppen, als het een plaatje is van alleen de velg ..maar ik probeer het
bedankt donleben er ging iets fout met mijn FTP 

Laatst gewijzigd door Corniels op ma 26 apr 2004 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk anders eens op http://www.wheelmachine.de, persoonlijk vind ik de Borbet design T heel vet 

-
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
- Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
- Contacteer:
Hoeveel inch wil je de velgen eigenlijk?R(ay)Si schreef:Ik zie nog geen koffie waardige foto
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/hj.bos/Ray_oz_wit.jpg[/img]
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
FF updateje,
Dat irri piepje wat ik aan het begin al had, dat zou weg moeten zijn omdat er volgens een monteur een relais niet goed was!
Ikke aan het kloten geweest, alle relais eruit. Maar nog geen resultaat, gejank blijft.
Dat ik vanmiddag bij de Mac vandaan reed merkte ik wat raars, het gejank was minder
en in het begin zelfs ff weg.
Dacht meteen aan temperatuur, kijk ik naar de temperatuur meter stond die boven het eertste streepje! Toen was het minder, later thuis nog wat aan het proberen geweest, ff wachten tot hij goed warm werd (stilstaand) en dan weer ff rijden, het was idd minder!
Later tijdens rijden werd het weer erger (rijwind koelt) pijltje zakte weer onder het eerste streepje.
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_Teller1.jpg[/img]
Vanavond naar huis in de file kwam hij zelfs bij streepje 2, toen was het weg! bij alle toeren, normaal komt het gejank bij 2500 toeren, bij 1e streepje bij 3000 toeren ong. en toen was het gewoon weg!
Eindelijk weer rijdend, zakte de temp weer tot 1e streepje en het gejank kwam ook meteen weer terug!
Is er iemand die hier misschien een verklaring voor heeft, of die weet wat dit is???
Ik wordt gek!!!!!!
Dat irri piepje wat ik aan het begin al had, dat zou weg moeten zijn omdat er volgens een monteur een relais niet goed was!
Ikke aan het kloten geweest, alle relais eruit. Maar nog geen resultaat, gejank blijft.
Dat ik vanmiddag bij de Mac vandaan reed merkte ik wat raars, het gejank was minder

Dacht meteen aan temperatuur, kijk ik naar de temperatuur meter stond die boven het eertste streepje! Toen was het minder, later thuis nog wat aan het proberen geweest, ff wachten tot hij goed warm werd (stilstaand) en dan weer ff rijden, het was idd minder!
Later tijdens rijden werd het weer erger (rijwind koelt) pijltje zakte weer onder het eerste streepje.
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/66_Teller1.jpg[/img]
Vanavond naar huis in de file kwam hij zelfs bij streepje 2, toen was het weg! bij alle toeren, normaal komt het gejank bij 2500 toeren, bij 1e streepje bij 3000 toeren ong. en toen was het gewoon weg!
Eindelijk weer rijdend, zakte de temp weer tot 1e streepje en het gejank kwam ook meteen weer terug!
Is er iemand die hier misschien een verklaring voor heeft, of die weet wat dit is???
Ik wordt gek!!!!!!

Alleen nog maar VW!
-
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
- Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
- Contacteer:
Misschien gepiep van de v-snaar. Als die de dynamo enzo niet goed aandrijft, kan hij piepen. Vervolgens zal de koeling ook minder worden en loopt je temperatuur op. Misschien opnieuw spannen. Anders even opnieuw ontluchten. Wilt ook nog wel eens helpen om je temp te laten zakken.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
als ik het goed begrijp ,gaat het niet om te tempratuur ,maar het als zo irritante geluidje wat hij hoort 

Temp is normaal, het gaat idd om het irri gejank in de auto!!
Vraag anders maar aan -Ray- die heeft het ook gehoord
Dat de temp aan die hoge kant zit kwam door de file, alleen tijdens die hoge temp. is dat irri gejank weg (in rijdende situatie dus).
Als ik tijdens rijden me koppeling intrap, dan gaat het gejank ook weg. Stilstaand is het er ook niet.
Verder is het geluid echt alleen in de auto hoorbaar, onder de kap hoor je niets!
Snappie
Vraag anders maar aan -Ray- die heeft het ook gehoord

Dat de temp aan die hoge kant zit kwam door de file, alleen tijdens die hoge temp. is dat irri gejank weg (in rijdende situatie dus).
Als ik tijdens rijden me koppeling intrap, dan gaat het gejank ook weg. Stilstaand is het er ook niet.
Verder is het geluid echt alleen in de auto hoorbaar, onder de kap hoor je niets!
Snappie

Alleen nog maar VW!
-
- Berichten: 700
- Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
- Locatie: Alkmaar
zou het misschien niet je KM-kabel kunnen wezen? 

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Berichten: 700
- Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
- Locatie: Alkmaar
nee was zomaar een idee, omdat ik zelf ook zo'n irri geluid had en dat was de km-kabel en ik was toen ook gefocust op de temp. een andere keer was het weer m'n kachelvent. was ook een irri geluid en dat komt uit de richting van je luchtroosters misschien stekkertje controleren? altijd moelijk te zeggen van een afstand dan had je het maandag moeten vragen toen ik achter je stondR(ay)Si schreef:Het geluid komt ong. uit de richting van de luchtroosters, niet 1 gewoon allemaal!
Maar KM teller heeft toch niets met temp te maken
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Inderdaad heb je je kachelventilator al eens bekeken,,Komt wel vaker voor dat er bladeren in zitten...
dat was ook 1 van de eerste dingen wat ik zei, smeer die eens. zit je wel een paar dagen met WD40 in je neus 

Immer wieder die verdammte Holländer
Die ventilator zit toch onder je schutbord, onder de motorkap?? Die is iig vrij van blaadjes enz. Maar dan lijkt het me ook dat je het buiten moet kunnen horen?
Het zijn soms ook wel eens 2 verschillende geluiden door elkaar, dus 2 jankende honden in me auto
En ik zal morgen eens wat aan die km-kabel rommelen, misschien dat dat het is. Hij is in de tussentijd wel 2 keer losgeweest, maar dat maakt geen verschil?
Het zijn soms ook wel eens 2 verschillende geluiden door elkaar, dus 2 jankende honden in me auto

En ik zal morgen eens wat aan die km-kabel rommelen, misschien dat dat het is. Hij is in de tussentijd wel 2 keer losgeweest, maar dat maakt geen verschil?
Alleen nog maar VW!
Hmz...dat heb ik je nog niet horen zeggen-Ray- schreef:dat was ook 1 van de eerste dingen wat ik zei, smeer die eens. zit je wel een paar dagen met WD40 in je neus

Maar dan zou er toch een constant geluid moeten zitten, het is echt alleen boven de 2500 toeren, en als je je koppeling intrap is het weg, stopt de ventilator dan ook met draaien

Alleen nog maar VW!