Gunther schreef:Euh...het ligt misschien aan mij...maar zou het kunnen dat mijn GTT met orginele bandenmaat geen 120 haalt in 3de???
Of ben ik gewoon te bang om door te trekken???
hij haalt 't wel, maar bij een standaard gtt stort 't vermogen bij hoger toerental aardig in. Hoe meer turbodruk, hoe langer ie ook doornaait.
Jij mag een aardige rappe cliko 16V hebben om het tussensprintje van een GTT te redden in zn 3e versnelling.....
_________________
Het is gewoon andersom, een 5 gtt mag wel redelijk rap zijn om een 16v bij te kunnen houden in de 3e versnelling!!
correctie: Auto's MOETEN wel rap zijn in de 3e versnelling om niet al te snel als een krimpend stipje in de achteruitkijkspiegel van een sportieve renault te eindigen.
Jij mag een aardige rappe cliko 16V hebben om het tussensprintje van een GTT te redden in zn 3e versnelling.....
_________________
Het is gewoon andersom, een 5 gtt mag wel redelijk rap zijn om een 16v bij te kunnen houden in de 3e versnelling!!
Dacht het het niet. Heb al in alles gereden, willi 16v en 5gtt, en jem oet dus echt een rappe 16v hebben om 5gtt bij te houden.
Precies, met mijn 11 turbo kon ik een 21 turbo in tussensprintjes toch redelijk bijhouden. Met mijn 19 16v is het van doeg,doeg,dag,dag en de 21 ziet me niet eens meer in zijn spiegel.
Is een indicatie apparaat die je in je auto monteerd om diverse dingen te meten. Oa. kwart mijl, 0/100, werkelijk gebruikte pk's, 100/0 remproef en nog een aantal dingen.
Je plakt hem met een zuignap achter je raam net als een radardetector. Dan stel je hem recht en is tie klaar voor gebruik
Zo'n g-tech is maar een indicatie apparaat natuurlijk. Misschien als je m op een echte baan meet dat het een hele andere tijd is. Alhoewel de auto van mn broer nagenoeg hetzelfde doet op een baan als met een g-tech
Roy schreef:Is een indicatie apparaat die je in je auto monteerd om diverse dingen te meten. Oa. kwart mijl, 0/100, werkelijk gebruikte pk's, 100/0 remproef en nog een aantal dingen.
Je plakt hem met een zuignap achter je raam net als een radardetector. Dan stel je hem recht en is tie klaar voor gebruik
is het enkel dat aparaat ?
hoe kan die nou bijv. 0-100 meten ?
Hij meet de g-krachten die loskomen als jij optrekt. En dat is vrij nauwkeurig. In elke auto waar we hem getest hebben geeft de kilometerteller (van de auto) 100 km/h aan als het apparaat begin te knipperen met een tijd in beeld.
Roy schreef:Hij meet de g-krachten die loskomen als jij optrekt. En dat is vrij nauwkeurig. In elke auto waar we hem getest hebben geeft de kilometerteller (van de auto) 100 km/h aan als het apparaat begin te knipperen met een tijd in beeld.
Is erg leuk speelgoed trouwens
Leuk, in je wasdroger hangen en meten. Wat kost dat, zo'n G ding?