Kom op jongens.... christian bedoelt het echt niet zo.... hij leeft heus wel met je mee......RO 16v schreef:Maakt niet uit Wouter, ik rij teminte niet m'n voorbumper eraf of draai een bus in de zijkant.wouter 16v schreef:Lach jij altijd om iemand anders zijn ellende?Christian schreef:jij hebt ook wel gelijk wat haha
heb je net nieuwe velgen opeens velgen gestolen
en nu dit weer je mag wle een zwaarbewaakte garage kopen![]()
[Clio 16V] Project Ro [stop gezet]
Clio 16v.....
-
Zo komt het in ieder geval niet over, het komt meer over als: over iemand anders zijn rug leuk proberen te wezen. En ik heb daar echt pest hekel aan, als mensen zo doen.Vosje schreef:Kom op jongens.... christian bedoelt het echt niet zo.... hij leeft heus wel met je mee......RO 16v schreef:Maakt niet uit Wouter, ik rij teminte niet m'n voorbumper eraf of draai een bus in de zijkant.wouter 16v schreef:Lach jij altijd om iemand anders zijn ellende?Christian schreef:jij hebt ook wel gelijk wat haha
Zo zit die jongen echt niet in elkaar! Trust Mewouter 16v schreef:Zo komt het in ieder geval niet over, het komt meer over als: over iemand anders zijn rug leuk proberen te wezen. En ik heb daar echt pest hekel aan, als mensen zo doen.Vosje schreef:Kom op jongens.... christian bedoelt het echt niet zo.... hij leeft heus wel met je mee......RO 16v schreef:Maakt niet uit Wouter, ik rij teminte niet m'n voorbumper eraf of draai een bus in de zijkant.wouter 16v schreef:Lach jij altijd om iemand anders zijn ellende?Christian schreef:jij hebt ook wel gelijk wat haha
Clio 16v.....
er is her ergsn nog een topic van,heb ook ooit eens eentje betrapt aan mijn auto,werd ikz elf nog opgepkat ook(zo hard had ik nu ook weer nie geslagen)
in ieder geval smaad kost nie zo veel,een flik een rammeling geven kost een 40.000euro(wel een weekje coma bij)
in ieder geval RO klacht indienen voor die stomme flik,das uitlokking(mocht ik ook nie doen zei de rechter me eens)
in ieder geval smaad kost nie zo veel,een flik een rammeling geven kost een 40.000euro(wel een weekje coma bij)
in ieder geval RO klacht indienen voor die stomme flik,das uitlokking(mocht ik ook nie doen zei de rechter me eens)
in mijn geval,eerst met 2dan met 4 en tenslotte met 4 wagens (8man)Paskie schreef:was die agent alleen ? of waren ze met z'n 2en??
-
- Moderator
- Car: Megane
naadje ro, maar de politie zuigt echt zwaar, helemaal in amsterdam.
daar staan ze zo strak van de pillen dat ze niet weten waar de kalverstraat is.........
toen ik nog in amsterdam woonde had ik een 16V, vanaf de dag dat ik hem had gekocht tot in den haag woonde ben ik zeker een minimaal 15 x aangehouden(ong in 16 maanden tijd), 1 keer een boete gekregen voor m'n mistlampen...
het is zo vaak gebeurt dat ik rij, ze zien me rijden, en ze keren gelijk om om me aan te houden.
maar aangezien m'n papieren ALTIJD in orde zijn, stel ik ze elke keer teleur.
POLICE, YOU GUYS STINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar staan ze zo strak van de pillen dat ze niet weten waar de kalverstraat is.........
toen ik nog in amsterdam woonde had ik een 16V, vanaf de dag dat ik hem had gekocht tot in den haag woonde ben ik zeker een minimaal 15 x aangehouden(ong in 16 maanden tijd), 1 keer een boete gekregen voor m'n mistlampen...
het is zo vaak gebeurt dat ik rij, ze zien me rijden, en ze keren gelijk om om me aan te houden.
maar aangezien m'n papieren ALTIJD in orde zijn, stel ik ze elke keer teleur.
POLICE, YOU GUYS STINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Moderator
Kan je wel zeggen Pat maar zij doen zelf precies hetzelfde.... het hoort niet dat ben ik met je eens maar het is wel zo!P@TB@D schreef:Toch vind ik het jammer dat in dit topic meteen alle politie mensen over 1kant worden gehaald.
Clio 16v.....
Dat heten vooroordelen, hetzelfde als sommige mensen over Irakezen, Turken..enz denken, zo denk ik dus over de hufters.P@TB@D schreef:ro, ik kan het muh voor stellen hoe jij je voelt en je reactie is 100% logisch.
Toch vind ik het jammer dat in dit topic meteen alle politie mensen over 1kant worden gehaald.
@Merijn, weet je wat ook rijmt, Ro in z'n rooie Renault Clio.
-
- Moderator
la maar hangen ik heb nix gezegt
heeft toch geen nut.
heeft toch geen nut.
Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 7 aug 2003 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik wil niet generaliseren maarre..... hufters zijn het, allemaal! 

-
- Moderator
niet dus he dat word dan zo'n zeik topic 
Is ook weer zo...
Jij weet ook wel dat wanneer er iets ernstigs gebeurd met jou of iemand om je heen en de politie lost het snel en netjes, de politie ineens 'de goeie' zijn.
De nadruk ligt tegenwoordig helaas, in mijn ogen, een beetje teveel op geld binnenhalen (flitsen, parkeerbeleid, etc). Dat is wat mensen zien, dus worden ze daar meteen op afgerekend. Zeker als je van die verhalen hoort dat ze te weinig mensen hebben om alle meldingen af te handelen. Dan denk ik, en vele met mij, dat ze die flitsers wel beter in kunnen zetten. Ik denk dat ook jij het daar wel met me eens bent, of niet?
Jij weet ook wel dat wanneer er iets ernstigs gebeurd met jou of iemand om je heen en de politie lost het snel en netjes, de politie ineens 'de goeie' zijn.
De nadruk ligt tegenwoordig helaas, in mijn ogen, een beetje teveel op geld binnenhalen (flitsen, parkeerbeleid, etc). Dat is wat mensen zien, dus worden ze daar meteen op afgerekend. Zeker als je van die verhalen hoort dat ze te weinig mensen hebben om alle meldingen af te handelen. Dan denk ik, en vele met mij, dat ze die flitsers wel beter in kunnen zetten. Ik denk dat ook jij het daar wel met me eens bent, of niet?

-
@all
Hoezo fuck da police?
Die man, Hoofdagent ofzo die heeft het toch netjes opgelost. IK vin het egte zeik dat er zo gereageerd word. Dan hoef je die bon niet te betalen en dan is het door die vent en dan zijn ze het nog allemaal.
alsjeblieft ander onderwerp ik word hier naar van
respect is everything. Misschien zouden we die sticker niet meer moeten laten drukken slaat toch nergens op
Hoezo fuck da police?
Die man, Hoofdagent ofzo die heeft het toch netjes opgelost. IK vin het egte zeik dat er zo gereageerd word. Dan hoef je die bon niet te betalen en dan is het door die vent en dan zijn ze het nog allemaal.
alsjeblieft ander onderwerp ik word hier naar van

respect is everything. Misschien zouden we die sticker niet meer moeten laten drukken slaat toch nergens op

-
- Moderator
eindelijk iemand die het toch wel met mij eens is 

Iedereen over 1 kam scheren is altijd fout, ook als het over politie gaat. Mee eens...
Maar jullie begrijpen ook wel dat dit soort dingen niet echt meewerken aan het verkrijgen van respect van burgers.
Dat moet je met me eens zijn, Pat!
Maar jullie begrijpen ook wel dat dit soort dingen niet echt meewerken aan het verkrijgen van respect van burgers.

-
- Moderator
ik weet het niet, ik was er niet bij maar als ro die gast in elkaar getrimt heeft dan kan ik bijna niet geloven dat de politie zo'n pv intrekt dus ik denk dat hij in zijn handjes mag knijpen dat het wel gebeurd is
-
keren dat ik politie nodig had voor verschillende dingen ben ik goed geholpen, afentoe was het wat omslachtig maar het is net een markt op het buro van osdorp.
Verder heb ik nooit problemen met de politie gehad. Dus heb ook geen haat geveoelens voor hen.
Over het onderwerp flitsen en laseren kan me voor stellen alsje aan word gehouden dat je boos bent ofzo Want je moet een dikke boete betalen. Maar als je na denkt is het gewoon je eigenlschuld En die vent doet alleen zijn werk Krijft een opdracht van zijn baas/ chef .
Verder heb ik nooit problemen met de politie gehad. Dus heb ook geen haat geveoelens voor hen.
Over het onderwerp flitsen en laseren kan me voor stellen alsje aan word gehouden dat je boos bent ofzo Want je moet een dikke boete betalen. Maar als je na denkt is het gewoon je eigenlschuld En die vent doet alleen zijn werk Krijft een opdracht van zijn baas/ chef .
Opdracht van de baas is waar maar ze moeten niet doen of ze meer zijn als een burger.. dit zijn ze in principe maar je hoort wel met respect (een woord wat hier vaak word gebruikt) behandeld te worden door een agent.. en ik heb zelf vaak genoeg meegemaakt dat je absoluut niet normaal word behandeld alsof je net een bank hebt beroofd je krijgt nog net geen handboeien om.... elk weerwoord wat je geeft krijg je te horen dat je een agent in functie beledigd...
je mag ze niet allemaal over een kam scheren ben ik het ook mee eens maar ze laten steeds minder toe en de agressie van de automobilisten tegen agenten word hierdoor steeds erger...
je mag ze niet allemaal over een kam scheren ben ik het ook mee eens maar ze laten steeds minder toe en de agressie van de automobilisten tegen agenten word hierdoor steeds erger...
Clio 16v.....