Volgens mij heb ik gewoon netjes een brief in de bus gekregen waar mijn lidmaatschapsnummer op staat, iedereen toch?Tino schreef:Stuur nog eens dan met je volledige naam?P@TB@D schreef:ik had tino al lang geleden een pmejte gestuurd maar nooit lidnummer gekregen
Lid worden Renault-tuning.nl
nou voor de laatste keer, het bestuurslid die daar over gaat heeft daar zijn persoonlijke redenen voor. Het ligt gewoon even op zijn gat, en er wordt hard aan gewerkt aan een verbeterd systeem. En jullie schijnen ook steeds maar weer te vergeten dat wij het vrjwillig doen, geen cent voor krijgen, want wij hebben geen werk, geen sociaal leven, zijn alleen maar met de RTC bezig.Riël schreef:Als iedereen dan zo nodig per se lid moet worden, zorg dan wel dat jullie 't een beeeetje aankunnen, ik hoor eigenlijk alleen maar dat iedereen maanden moet wachten.
Een beetje geduld is wel op zijn plaats.
Denken jullie het beter te kunnen? Binnenkort kunnen jullie je kandidaat stellen voor een bestuursfunctie.
Immer wieder die verdammte Holländer
Jazeker, respect, ook als 't wat minder gaat prive dat geloof ik. Maar 't is van 't begin af al zo. Ik zeg er ook al nix meer over, ben toch al lid
't gaat niet of ik het beter kan of wat dan ook, maar je verplicht mensen nu min of meer iets, terwijl het aan de andere kant niet lekker loopt. Komt toch niet goed over? Iedereen weet dat jullie er enorm veel tijd insteken, maar er worden ook dingen gedaan die de kritiek opleveren. Maakt toch nix neem ik aan? Rayke? 

tuurlijk heb je gelijk, en kritiek is er altijd. wij zijn ook niet blij hoe sommige dingen lopen, en daar worden wij als voltallig bestuur voor aangekeken.
Maar goed, het jaar loopt op zijn einde en daarmee ook het ambtstermijn van het zittende bestuur.
Er zal dus een (gedeeltelijke) frisse wind door de tent gaan waaien, we zullen zien wat de toekomst brengt.
Maar goed, het jaar loopt op zijn einde en daarmee ook het ambtstermijn van het zittende bestuur.
Er zal dus een (gedeeltelijke) frisse wind door de tent gaan waaien, we zullen zien wat de toekomst brengt.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Een bestuursfunctie is mij ietwat te veel, maar ik zou graag mijn steentje bij dragen door jullie te helpen, wat ik al eerder aangeboden heb. Is dat mogelijk?-Ray- schreef:En jullie schijnen ook steeds maar weer te vergeten dat wij het vrjwillig doen, geen cent voor krijgen, want wij hebben geen werk, geen sociaal leven, zijn alleen maar met de RTC bezig.
Een beetje geduld is wel op zijn plaats.
Denken jullie het beter te kunnen? Binnenkort kunnen jullie je kandidaat stellen voor een bestuursfunctie.
tuurlijk. al eens aan een soort commissie gedacht?
Ben eens benieuwd wie zich aanbiedt voor het nieuwe bestuur. Wordt altijd veel gepraat, maar daden ho maar.
Maar de discussie is toch eindeloos, iedereen heeft een andere mening en we zijn hier niet in de politiek, maar op een Renault forum!

Maar de discussie is toch eindeloos, iedereen heeft een andere mening en we zijn hier niet in de politiek, maar op een Renault forum!
het is de renault-tuning club, niet de vvd-tuning club

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Bestuur klinkt zo druk, en ik moet ook nog studeren, een erg groot universiteitsproject leiden (ben voorzitter), m'n gtt onderhouden en ook het forum bekijken. Hoe druk is het bestuur en wat doen zij dan? Heb me er niet bepaald mee bezig gehouden, maar geïnteresseerd ben ik wel, als het idd niet te druk is you know.Ollie schreef:Ben eens benieuwd wie zich aanbiedt voor het nieuwe bestuur. Wordt altijd veel gepraat, maar daden ho maar.![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben op dit moment druk bezig dat te automatiserenP@TB@D schreef:UPP@TB@D schreef:hoe kan je achter je lidnummer komen?
zodat het hele leden aanmelden simpeler wordt voor de administratie
maar dat is zo simpel nog niet.
ik heb ff een vraag,
ik ben sinds de meeting in lelystad lid geworden van jllie, en ik zit hier ook regelmatig wat te typen.
maar nu heb ik sinds ik me heb ingeschreven (en geld heb betaald) 35,- euro.
nog helemaal niets gehoord van jullie.
geen mailtje, belletje helemaal niets.
ben ik gewoon ongeduldig of is er wat bij jullie misgegaan? ik vind eigenlijk dat ik wel lang genoeg gewacht heb..
vr gr lennart ruissen , assen
ik ben sinds de meeting in lelystad lid geworden van jllie, en ik zit hier ook regelmatig wat te typen.
ben ik gewoon ongeduldig of is er wat bij jullie misgegaan? ik vind eigenlijk dat ik wel lang genoeg gewacht heb..
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Naar mijn weten kan jij gewoon over heel de site heen navigeren. Staat toch ook RTC member bij je naam?lenny_R schreef:ik heb ff een vraag,

Zonder gekheid, heb je toegevoegd ik krijg binnekort weer een geupdate lijst dan controleer ik je.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Contacteer:
Zo, ik ben sinds NU ook lid