Das niet grappig ray-Ray- schreef:nee je zal maar buiten werken met dit weer

Pffffff de hele dag langs de snelweg zeulen met een bosmaaier van rond de 10 kilo aan je

Das niet grappig ray-Ray- schreef:nee je zal maar buiten werken met dit weer
hoeveel graden is het nu bij jullie?itdanger schreef:het is hier droog
een keer me auto is hoog droog gras zetten is uitdaging tot grote vlammen met die kokend hete kat
![]()
lekker is het wel alleen niet als je moet werken
daarom zit ik ook thuis
geintjeeee
volgens mijn 21T nu is het 25 graden in MECHELEN(BELGIE)itdanger schreef:volgens mijn clio is het 33 graden in zwolle
Kweenie waar jij zwemt, het strand waar al het afval gedumpt wordt ofzo?Merijn schreef:De zee sucks!Goor, stinkt, vieze beestje... Bah
Den Haag heeft toch geen strand? Scheveningen toch wel?Maik (WOOFER) schreef:Het haagse strand ruleerd gewoon![]()
Nou ben van de week op Zandvoort geweest, maar ik lig toch liever op me strandje om de hoek.Maik (WOOFER) schreef:Het haagse strand ruleerd gewoon
Super chill weer
morgen helaas werken hihi...
Mee eens, de Brasem is momenteel een en al blauwalg.. :-* Daar wordt je echt niet vrolijker van..Marcel B. schreef:Zee stinkt!
Overigens stinkt binnenwater nu meer, dus heb je wel gelijk dat de zee het beste natuurwater is om in te zwemmen
ga nou toch weg man met je wijk-aan-zee-kindercreche-strand :-*Steven schreef:Nou ben van de week op Zandvoort geweest, maar ik lig toch liever op me strandje om de hoek.Maik (WOOFER) schreef:Het haagse strand ruleerd gewoon
Super chill weer
Al die stomme strandbedden en windschermen, je hele uitzicht is gewoon verpest.
Hiero heb je gewoon handdoekjes en kun je lekker naar andere mensen (vooral dames) kijken, dat is 1 van de dingen die roeleert van het strand
Chris, vaar je ook wel eens over de kaag of het joppe, kom je mij misschien nog es tegenChris schreef:De Brasem is een plas in Zuid Holland vlakbij Schiphol. Ik vaar er elke week wel een keertje, en van de week was het echt helemaal groen.. Het gaat echt heel snel.. :-*
Wat Marcel dus zegt, zeewater is momenteel het beste om een duik in te nemen..
Gelukkig, smaken verschillen-Ray- schreef:ga nou toch weg man met je wijk-aan-zee-kindercreche-strand :-*Steven schreef:Nou ben van de week op Zandvoort geweest, maar ik lig toch liever op me strandje om de hoek.Maik (WOOFER) schreef:Het haagse strand ruleerd gewoon
Super chill weer
Al die stomme strandbedden en windschermen, je hele uitzicht is gewoon verpest.
Hiero heb je gewoon handdoekjes en kun je lekker naar andere mensen (vooral dames) kijken, dat is 1 van de dingen die roeleert van het strand
zandvoort, beachtent far out roeleert!
Er gaat niets boven de grindgaten aan de Maas!! Lekker zwemmen, vissen, eten en snurken op het water. Wat voor boot heb jij eigenlijk Chris?Chris schreef:Meestal ga ik op de Brasem voor anker en je weet hoe snel de tijd dan gaat op het water.. Maar De Kaag staat al een behoorlijke tijd op de planning..Komt alleen telkens niets van.
In de drie jaar dat ik mijn bootje heb ben ik er nog nooit geweest maar al wel vaak aan gedacht.
Wat is De Joppe precies Marcel? Nooit van gehoord.